کدام صرافی ایرانی تسویه آنی دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

با افزایش استفاده از رمزهای دیجیتال و به طبع مشاغلی که به دنباله آن به وجود آمده، کاربرد صرافی ایرانی با قابلیت تسویه حساب آنی ریالی اهمیت خود را بیش از پیش آشکار کرده است. در کنار تسویه حساب آنی ریالی موارد پر اهمیت دیگری، نظیر تضمین امنیت سرمایه، استفاده و کاربری آسان، امکان اکسچنج انواع رمزها و ... از امکاناتی است که یک صرافی معتبر آن را تامین می‌کند.

در این مقاله به بررسی این سوال می‌پردازیم که کدام صرافی ایرانی با قابلیت شفافیت و تسویه حساب آنی ریالی به ما کمک خواهد کرد.

بازار داغ استفاده از رمزارز و کاربرد صرافی آنلاین

بازار روبه‌گسترش ارزهای دیجیتال سبب شده تا تعداد کثیری از افراد سرمایه، زمان و حتی شغل اصلی خود را به این کار اختصاص دهند. از بازارهای مالی و ترید گرفته تا پرداخت حقوق کارکنان از طریق رمزارزهای دیجیتال سبب شده تا افراد به صورت خواسته و یا ناخواسته با این امر درگیر شوند. در این زمان است که اهمیت استفاده از صرافی آنلاین قابل اعتماد خود را آشکار می‌کند.

گزینش صرافی آنلاینی که به صورت کاملا قانونی فعالیت می‌کند، انتخابی‌ست که با وجود اهمیت بالا ممکن است دشوار به نظر برسد. بر همین اساس موارد مشخصی مانند: آدرس سایت و استفاده از پروتوکل SSL

(قفل امنینی کنار آدرس سایت)، پشتیبانی از تعداد رمزارزهای متنوع، قابلیت تسویه حساب آنی ریالی از مواردی است که می‌توان از آن برای تشخیص یک صرافی آنلاین استفاده کرد.

اکسبیتو صرافی ایرانی ارز دیجیتال

یکی از صرافی‌های آنلاین ایرانی که به صورت قانونی و معتبر مشغول به فعالیت است اکسبیتو نام دارد. این صرافی آنلاین، در سال 1395 توسط بنیان‌گذارانی افتتاح شد که سال‌ها تجربه فعالیت در بازار رمزارز و بلاک‌چین را دارا بوده‌اند.

اکسبیتو به دلیل دارا بودن ویژگی‌های امن خود یکی از قابل‌اعتمادترین صرافی‌هایی ایرانی است. افراد می‌توانند از طریق کیف پول ارز دیجیتال این صرافی اقدام به خرید، فروش، نگهداری و یا تبدیل ارز دیجیتال کنند.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های برتری که اکسبیتو را به یکی از معتبرترین صرافی‌های رمزارز دیجیتال کرده است خواهیم پرداخت.

قابلیت تسویه حساب آنی ریالی در صرافی اکسبیتو

یکی از دغدغه‌های مهم افراد ساکن ایران در انتخاب صرافی آنلاین، قابلیت برداشت از حساب به صورت تسویه آنی ریالی است. این موضوع به خصوص زمانی اهمیت خود را آشکار می‌کند که در موقعیتی خاص نیاز فوری به ریال پیدا کرده و تا سیکل پایا نیز زمان زیادی باقی مانده باشد.

اکسبیتو با بررسی جوانب این موضوع قابلیت تسویه حساب آنی ریالی را برای کاربران خود فراهم کرده است. با استفاده از این امکان، افراد با قرار دادن شماره کارتی که طرف قرارداد اکسبیتو باشد، امکان تسویه حساب آنی ریالی را برای خود فراهم می‌کنند.

2

 

شفافیت در امور مالی

ارائه گزارش‌های شفاف در معاملات، موضوعی پر اهمیت برای کاربران است. این موضوع به ویژه برای تفکیک انواع معاملات رمزارز و ریالی، برداشت و واریز، همچنین تبادلات خود را به صورت دقیق بررسی کنید. این گزارش‌های دقیق مالی به شما در تفکیک تراکنش‌ها و روش محاسبات مالی شما کمک شایانی می‌کند.

علاوه بر این موضوع، امکان معامله از طریق انواع ارزها از جمله ریال امکانی است که اکسبیتو برای کاربران خود فراهم کرده است. از این طریق افراد می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان اقدام به اکسچنج پول خود کرده و در معاملات بازارهای مالی شرکت کنند.

تنوع بالا در تعداد رمزارزهای معتبر

یکی از اقداماتی که اکسبیتو در تیم تحقیق و توسعه خود انجام می‌دهد، جمع‌آوری و افزودن رمزارزهای معتبر است. این اقدام علاوه بر افزایش تنوع رمزارزها باعث جلوگیری از ورود ارزهای نامعتبر در این مجموعه شده است. صرافی اکسبیتو با فعالیت‌های گسترده خود همواره تلاش داشته تا پای ارزهای کلاهبردار را به این مجموعه باز نکند.

تبدیل آسان در هر زمان

برای فعالان بازار مالی رمزارز امکان اکسچنچ آسان و فوری در مواقع مختلف ویژگی حیاتی است. این موضوع به کاربران کمک می‌کند تا در روند بررسی بازار با مشاهده افت قیمت رمزارز و یا دریافت سیگنال‌های متفاوت اقدام به تبدیل رمزارز خود کند.

قیمت‌گذاری و فروش رمزارز با حجم و قیمت دلخواه

یکی از ویژگی‌های مهم اکسبیتو امکان خرید و فروش و به صورت کلی معامله در این پلتفرم است. کاربران به آسانی می‌توانند رمزارزهایی که از طریق بازی، معامله و یا هر روش دیگر به دست آورده‌اند را با قیمت دلخواه خود به فروش برسانند.

افراد می‌توانند از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن موبایلی آن برای معاملات ارز دیجیتال استفاده کنند.

محاسبه کارمزد به صورت کاملا شفاف

در صرافی آنلاین اکسبیتو سطوحی مختلف برای تقسیم کاربران مشخص می‌شود. تقسیم کاربران به دو رده‌بندی کاربران عادی و کاربران ویژه کارمزد سفارش‌گذاری و سفارش‌پذیری و همچنین سقف برداشت آنان را مشخص می‌کند. هر چه کاربران معاملات خود را با حجم بالاتری انجام دهند، میزان این کارمزدها ناچیزتر می‌شود.

پس از کاربران نوبت به کارمزد برداشت می‌رسد. تعیین کارمزد برداشت رمزارزها بر اساس شبکه انتقال آن‌ها متفاوت بوده و امکان تعیین دقیق آن از طریق اکسبیتو وجود ندارد.

امکان افزودن چند کارت بانکی برای واریز پول

در صرافی اکسبیتو شما می‌توانید به آسانی چند شماره کارت را ذخیره کرده و در صورت نیاز به پول ریالی تقاضای برداشت کنید. همانطور که می‌دانید سقف شبا به دستور بانک مرکزی تا 100 میلیون تعیین شده است. کاربران با افزودن شماره کارت‌های خود می‌توانند از این سقف عبور کرده و برداشت از حساب خود را انجام دهند.

تسویه حساب آنی ریالی نیز همانطور که گفته شد در این صرافی امکان‌پذیر است که به واسطه آن می‌توان این کار را به چند کارت انجام داد. بانک‌های تجارت،‌ انصار،‌ ملت، پارسیان،‌ آینده، سامان، کشاورزی، ملی و سپه بانک‌هایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا از امکان تسویه حساب آنی ریالی استفاده کنید.

پیشنهاد بهترین صرافی رمزارزی

با توجه به موارد برشمرده اکسبیتو را می‌توان در دسته شفا‌ف‌ترین صرافی‌های مالی ایرانی قرار داد. این صرافی با همت مدیران خبره و با تجربه در این زمینه تمامی تلاش خود را در ارائه بهترین خدمات به کار گرفته‌اند.

ایجاد یک پلتفرم بومی مطمئن برای انجام معاملات با ساده‌ترین روش در استفاده، از دیگر امکاناتی است که اکسبیتو برای کاربران گرد هم آورده است.

سرعت بالا در پردازش اطلاعات از طریق فناوری‌های روز باعث تفاوت چشم‌گیر این سرویس خدمات‌دهی آنلاین شده است. امنیت تامین‌شده، سرعت بالا در پردازش معاملات، قابلیت تسویه حساب آنی ریالی، محیط کاربری آسان، فرآیند ساده در ثبت‌نام باعث شده تا کاربران اعتماد بالایی نسبت به این صرافی داشته باشند. اگر شما نیز به دنبال یک صرافی آنلاین با قابلیت تسویه حساب آنی ریالی هستید بدون شک اکسبیتو انتخابی مطمئن به شمار می‌رود.