پاتایا و پوکت دو مقصد پرگردشگر در تایلند هستند که بسیاری از گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند می‌خواهند که هم به پوکت و هم پاتایا سفر کنند

فاصله پوکت تا پاتایا چقدر است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

پاتایا و پوکت دو مقصد پرگردشگر در تایلند هستند که بسیاری از گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند می‌خواهند که هم به پوکت و هم پاتایا سفر کنند؛ و این سوال برایشان پیش می‌آید که فاصله پوکت تا پاتایا چقدر است؟

فاصله بین پوکت و پاتایا

فاصله بین پوکت تا پاتایا 969 کیلومتر است و اگر بخواهید بدون توقف از پاتایا به پوکت بروید حدود 12 ساعت و 53 دقیقه در مسیر خواهید بود تا به پوکت بروید. اگر در طول مسیر توقف داشته باشید و نخواهید که یکسره رانندگی کنید احتمالا حدود 12 ساعت و نیم در مسیر خواهید بود و یک شب را در یکی از هتل های بین مسیر توقف نیاز به استراحت خواهید داشت.

اگر نمی‌خواستید که خودتان در مسیر رانندگی کنید می‌توانید از اتوبوس‌های پاتایا به پوکت استفاده کنید تا دیگر نیازی به رانندگی نداشته باشید. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که اگر از اتوبوس‌های پاتایا به پوکت استفاده کنید حدود 16 ساعت و ربع در مسیر خواهید بود تا به پوکت برسید. با تور پوکت می‌توانید به این شهر زیبای تایلند سفر کنید.

اگر به سفر با کشتی علاقه دارید می‌توانید سفرتان از پاتایا به پوکت را با اتوبوس و کشتی‌های لنج انجام دهید؛ اما نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که اگر بخواهید سفرتان را با کشتی‌های لنج و اتوبوس انجام دهید سفرتان به مدت 22 ساعت و 40 دقیقه به طول می‌انجامد که ممکن از طولانی شدن مسیر خسته شوید.

 

سفر زمینی از پاتایا به پوکت

اگر دوست دارید که از پاتایا به پوکت به صورت زمینی بروید بهتر است برای رسیدن به مقصد عجله نداشته باشید زیرا مسیر بسیار زیبایی در طول مسیرتان دارید اما سفرتان تقریبا طولانی خواهد بود. بهتر است اول حدود 2 ساعت از مسیرتان را با ماشین رانندگی کنید تا به بانکوک برسید و در آنجا برای استراحت 4 ساعت توقف داشته باشید. بعد از اینکه در بانکوک استراحت کردید و از گشت و گذار در این شهر زیبا لذت بردید می‌توانید دوباره به راه بیفتید، بعد از حدود 56 دقیقه رانندگی به بازار شناور دامنئو سادواک برسید و در آنجا هم یک ساعت می‌توانید استراحت کنید و پس از 1 ساعت و نیم رانندگی به هواهین برسید و پس از یک شب اقامت دوباره به راه بیفتید تا به مقصدتان برسید. تور پاتایا از تورهای مناسب و با قیمت به صرفه ای است که با خرید آن میتوانید به این شهر زیبا سفر کنید.

فاصله پوکت تا پاتایا

سفر هوایی از پاتایا به پوکت

اگر بخواهید به صورت هوایی از پاتایا به پوکت بروید و هواپیمای شخصی داشته باشید احتمالا این مسیر 621 کیلومتری را که با سفر زمینی حدود 22 ساعت طول می‌کشد را می‌توانید در طول 1 ساعت و 16 دقیقه طی کنید. اما اگر شما هم هواپیمای شخصی ندارید برای سفر هوایی از پاتایا به پوکت باید زمان بیشتری را صرف کنید و زمانی را در فرودگاه برای رسیدن هواپیما صرف کنید و زمانی را برای طی کردن مسیر و پس از آن زمانی را برای رسیدن از فرودگاه به هتل‌تان صرف کنید که حدود 50 دقیقه زمان می‌برد تا از فرودگاه به هتل‌تان بروید.