قیمت پنجره دوجداره در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

هنگام تحقیق در مورد قیمت پنجره دوجداره، متغیرهای زیادی باید در نظر گرفته شود. بسیاری از وب‌سایت‌ها لیستی از قیمت‌ پنجره‌های دوجداره را ارائه می‌کنند، اما معمولاً این قیمت‌ها، تنها هزینه‌ خرید درب و پنجره است و هزینه نصب و عوامل دیگر در نظر گرفته نمی‌شود.

برای محاسبه هزینه دقیق نصب پنجره دوجداره در خانه نیاز به‌نظر نصاب شیشه و پنجره دوجداره دارید. همچنین با در نظر گرفتن عوامل مختلف برای نصب پنجره‌های خود نیاز به مشاوره با متخصصان در اولویت خواهد بود.

قیمت پنجره دوجداره

 

پنجره‌های دوجداره، محبوب‌ترین پنجره‌ها برای منازل مسکونی در تهران هستند و مزایای آن به‌خوبی اثبات شده است. آب و هوای تهران ایجاب می‌کند تا با توجه به قیمت پنجره دوجداره تهران و مصرف انرژی در زمستان و هدررفت آن در تابستان برای خنک و گرم نگه داشتن محیط خانه، از پنجره دوجداره تهران استفاده نمایید.

مثلا خرید پنجره دوجداره A+ می‌تواند به‌طور متوسط 20 درصد در سال در قبض انرژی شما صرفه‌جویی کند.

پنجره‌های دوجداره می‌تواند منزل شما را به محیط‌ سالم‌تری تبدیل کند، زیرا باعث کاهش تراکم آلودگی بر روی شیشه‌ها و رشد کپک سیاه بر روی آن می‌شود.

اگر در منطقه‌ای پرسروصدا زندگی می‌کنید، پنجره‌های دوجداره برای کاهش نویز بسیار عالی هستند و به میزان قابل توجهی صدای پس‌زمینه را کاهش می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا شب‌ها با آرامش بیشتری بخوابید.

چیزی که واقعاً ارزش استفاده از پنجره‌های دوجداره را مشخص می‌کند، افزایش ارزش ملک شماست؛ زیرا می‌توانید در طولانی مدت هزینه‌ تعمیر و نگهداری پنجره‌ها و شیشه‌های منزل را کاهش دهید.

انواع پنجره‌های دوجداره

قیمت پنجره دوجداره با توجه به سبک و متریال به کار رفته در آن متفاوت است. این موارد بر میانگین هزینه شیشه‌های دوجداره نیز تأثیر می‌گذارد. در ادامه به انواع پنجره‌های دوجداره اشاره خواهیم کرد.

پنجره‌های یو پی وی سی

قیمت درب و پنجره upvc با دیگر انواع محصولات کمی متفاوت است. این پنجره از پلی‌وینیل کلراید غیرپلاستیک شده،(که به نام uPVC شناخته می‌شود)، تولید شده و یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای استفاده از پنجره‌های دوجداره در تهران است.

پنجره‌های دوجداره یو.پی.وی.سی از نظر حرارتی کارآمد هستند و نگهداری آنها آسان و ایمن است. همچنین قیمت درب و پنجره upvc مقرون به‌صرفه‌ترین محصول برای پنجره‌های دوجداره است.

قیمت پنجره دوجداره تهران برای پروفیل پنجره‌های یو.پی.وی.سی بسته به اندازه، طراحی شیشه و تعداد تعویض این شیشه‌ها در ملک شما بین ۱ میلیون تا ۲ میلیون تومان است.

قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک که یک شیشه دوجداره درجه‌بندی شده با همان طیف گسترده یو.پی.وی.سی است، بسته به طرح و متریال‌های به کار رفته در آن متفاوت خواهد بود.

همچنین گزینه‌هایی مانند رنگ و خدمات جانبی که انتظار دارید با قیمتی عالی و مقرون‌به‌صرفه مانند گزینه قبلی متفاوت بوده و بسته به ابعاد شیشه و پروفیل به کار رفته در آن متغییر است.

قیمت پنجره آلومینیوم

قیمت پنجره آلومینیوم نیز متفاوت بوده و با توجه به نوسانات بازار تغییر خواهد کرد. پنجره‌های آلومینیومی یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای نصب پنجره دوجداره در منزل شماست و به دلیل ظاهر باریک آن بسیار محبوب است.

آلومینیوم به اندازه UPVC، از نظر حرارتی، کارآمد نیست، اما ظاهری مدرن دارد و اغلب در خانه‌هایی با دکوارسیون مدرن استفاده می‌شود.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی 25 درصد بیشتر از یو پی وی سی و 25 درصد کمتر از پنجره‌های چوبی است.

پنجره‌های چوبی

قیمت پنجره دوجداره چوبی نیز با توجه به قیمت چوب متغییر خواهد بود. پنجره چوبی باکیفیت یک سرمایه‌گذاری عالی برای خانه است و می‌تواند ارزش منزل شما را به‌طور قابل توجهی افزایش دهد.

پنجره‌های چوبی دوجداره می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند، البته اگر به‌خوبی از آن‌ها مراقبت شود. این محصولات نیاز به نگهداری و توجه زیادی دارند.

میانگین قیمت پنجره دوجداره چوبی 25 درصد بیشتر از آلومینیوم و 50 درصد بیشتر از یو.پی.وی.سی است.

خرید و فروش پنجره دوجداره تهران

2

اگر قصد خرید درب و پنجره دوجداره تکویندوز در تهران را دارید و در حال مقایسه میانگین قیمت پنجره دوجداره از شرکت‌های مختلف هستید و می‌خواهید بدانید که چه شرکتی با چه قیمتی پنجره دوجداره را می‌فروشد، باید قبل از این کار، محصولات مشابه را با هم مقایسه کنید.

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن قیمت پنجره دوجداره وجود دارد که می‌تواند بر خرید و فروش پنجره دوجداره در تهران تأثیر بگذارد. حتی عواملی مانند نصب پنجره در طبقات فوقانی ساختمان، که نیاز به داربست دارد، نیز باید در نظر گرفته شود.

بدین منظور باید موارد زیر را در نظر داشته باشید و به آن‌ها توجه کنید:

  • بررسی فنی کامل با نقشه‌ها
  • جزئیات کامل محصول از اندازه، سبک، رنگ و غیره
  • تعداد پنجره‌ها
  • رتبه انرژی پنجره (WER) برای شیشه
  • هر گونه ویژگی اضافی، مانند دستگیره و قفل
  • کار چه زمانی شروع و چه زمانی تمام می‌شود؟
  • گارانتی برای نصب
  • گارانتی محصولات
  • جزئیات و اعتبارنامه‌های شرکت

به غیر از سبک و جنس پنجره دوجداره، عوامل دیگری نیز وجود دارد که بر قیمت پنجره دوجداره تأثیر می‌گذارد.

اندازه پنجره دوجداره

ممکن است این عامل واضح به نظر برسد، اما یک پنجره بزرگ در اتاق نشیمن به طور قابل توجهی بیشتر از یک پنجره توالت که کوچک است هزینه دارد. این ویژگی بسیار مهمی است که پاسخ دادن به سؤال قیمت پنجره دوجداره را دشوار می‌کند.

رتبه انرژی و کیفیت شیشه

رتبه انرژی و کیفیت شیشه پنجره دوجداره ممکن است یکسان به‌نظر برسد، اما تفاوت زیادی بین کیفیت و عملکرد بهره‌وری انرژی وجود دارد.

هنگام خرید شیشه دوجداره به بازده حرارتی، بهره‌مندی از نور خورشید و مقادیر نشت هوا توجه کنید. پنجره‌های A++ بالاترین امتیاز را در تمام انواع پنجره‌ها دارد.

جمع‌بندی

دلیل اصلی استفاده از پنجره‌های دوجداره این است که پنجره‌های قدیمی باد و سرمای قابل توجهی را وارد منزل می‌کند که می‌تواند به‌طور جدی قبض انرژی شما را بالا ببرد. قیمت پنجره دوجداره در تهران با توجه به نزدیکی و دوری فروشگاه از محل سکونت شما ممکن است تغییر کند.

به همین جهت خرید از سایت‌های معتبر فروش پنجره دوجداره تهران می‌تواند به کاهش مصرف هزینه‌های شما کمک کند. با بررسی لیست قیمت درب و پنجره دوجداره در این سایت‌ها می‌توانید از اطلاعات لازم در این زمینه استفاده کنید.

درزگیرهای پنجره‌های دوجداره ممکن است بعد از مدتی از کار بیفتند؛ بنابراین اگر احساس سرما در اطراف لبه پنجره دارید، ممکن است زمان تعویض آن‌ها فرا رسیده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وب سایت مجموعه درب و پنجره دوجداره تکنویندوز مراجعه کرده و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.