همه چیز درباره قالیشویی – ارائه بهترین خدمات در قالیشویی همشهری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

قالیشویی‌ها معمولا دارای کارخانه‌هایی هستند که در داخل یا خارج از شهر قرار گرفته‌اند؛ یکی از این کارخانه‌ها قالیشویی در هروی است که قالیشویی همشهری تهران نام دارد.

این قالیشویی با بهره گرفتن از به‌روزترین و مجهزترین دستگاه‌ها اقدام به شستن و تمیز کردن فرش‌ها، فرش‌های دستبافت، قالی‌ها، تابلو فرش‌ها، موکت‌ها و... کرده‌اند و تمامی وسایل و اقلام شست‌وشو شده‌ی شما را در بسته‌بندی و روکش‌هایی تمیز درب منزلتان تحویل خواهند داد.

تا انتهای این مقاله همرا ما باشید تا درباره قالیشویی در هروی و نکات قابل توجه درباره یک قالیشویی خوب، بیشتر صحبت کنیم.

 

 

 

قالیشویی مجاز چه قالیشویی است؟

امروزه قالیشویی‌های جدید و پیشرفته در کارخانه‌ها به وسیله دستگاه‌های حرفه‌ای، جایگزین شست‌وشوهای قدیمی فرش شده‌اند و شما می‌توانید به‌راحتی شستن فرش‌ها و دیگر اقلام فرشی خود را به قالیشویی معتبر و مجاز مانند قالیشویی شما تهران بسپارید و در اصل قراردادی را بین خودتان و ارزان ترین قالیشویی کشور ثبت کنید.

امروزه انواع خدمات قالیشویی در کارخانه‌های شست‌وشوی فرش و به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرش‌های خود را از قالیشویی در هروی تحویل بگیرید.

قالیشویی همشهری تهران تمامی فرش‌های شما را با حساسیت بالا و با بهترین و مناسب‌ترین شوینده‌ها می‌شوید و هیچگونه لکی را روی فرش‌ها باقی نمی‌گذارد.

 

 

 

نکات مهم درباره انتخاب یک قالیشویی خوب

شستن فرش‌های خود را به هر کارخانه و مغازه‌ای نسپارید؛ زیرا تار و پود فرش‌ها بسیار حساس هستند و نباید آن‌ها را به دست هر کسی سپرد. شستن فرش‌ها در مراکز غیر معتبر می‌تواند جنس فرش‌های شما را ضعیف کند و رنگ روی آن‌ها را از بین ببرد؛ بنابراین حتما در انتخاب قالیشویی مد نظر خود دقت کنید تا با چنین خسارت‌هایی مواجه نشوید. قالیشویی شمال تهران متعهد می‌شود تا فرش‌های شما را به بهترین شکل ممکن و بدون به بار آوردن خسارت به شما تحویل دهد.

در انتخاب یک قالیشویی خوب و مناسب حتما نکات زیر را لحاظ کنید:

 

انتخاب قالیشویی مجاز

در بین کارخانه‌های قالیشویی که در سطح شهر قرار دارند، برخی از آن‌ها فاقد مجوز رسمی برای فعالیت هستند؛ بنابراین قالیشویی که برای شستن فرش‌های خود به آن مراجعه می‌کنید باید برای خدمات قالیشویی خود دارای مجوز فعالیت رسمی از اتحادیه قالیشویی باشد. قابل ذکر است که بدانید قالیشویی در هروی که قالیشویی همشهری تهران نام دارد، از مجوز رسمی اتحادیه قالیشویی برخوردار است و شما می‌توانید با خیال راحت فرش‌های خود را برای شست‌وشو به آن‌ها بسپارید.

از سمت اتحادیه قالیشویی تعرفه مشخصی برای تمام کارخانه‌ها تعیین شده است و آن‌ها نمی‌توانند از آن مبلغ کمتر یا بیشتر دریافت کنند؛ با این حال قالیشویی همشهری تهران که قالیشویی شمال تهران محسوب می‌شود، ارزان ترین قالیشویی این شهر به حساب می‌آید.

اگر در حین انجام خدمات شست‌وشو هرگونه خسارتی از سمت کارخانه برای محصول شما به بار آید، قالیشویی مد نظر موظف است تا کل خسارت را به طور کامل به مشتری پرداخت کند.

 

استفاده از شوینده مناسب با جنس فرش‌ها

همان طور که می‌دانید الیاف به کار رفته در بافت فرش‌های ماشینی با فرش‌های دستبافت و ابریشمی یکسان نیست و همین موضوع باعث می‌شود تا نحوه شست‌وشوی ان‌ها و مواد شوینده آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد.

به همین دلیل فرش‌های ماشینی نسبت به فرش‌های دستبافت و ابریشمی از حساسیت کمتری برخوردارد و می‌توان برای شست‌وشوی آن‌ها از مواد شوینده شیمیایی استفاده کرد؛ اما در مقابل برای شست‌وشوی فرش‌های دستباقت و ابریشمی که حساس‌تر هستند، باید از مواد شوینده گیاهی و همچنین از دستگاه‌های مخصوص استفاده کرد تا هیچگونه آسیبی به فرش وارد نشود.

قالیشویی در هروی که همان قالیشویی همشهری تهران است، تمام این موارد را در شست‌وشوی فرش‌های شما رعایت می‌کند.

 

در نظر گرفتن موقعیت مکانی قالیشویی مد نظر

همان طور که گفتیم، اکثر قالیشویی‌ها در خارج یا داخل شهر قرار گرفته‌اند؛ اما در مقابل قالیشویی‌هایی مناسب‌تر هستند که در داخل شهر قرار گرفته باشند؛ زیرا در این صورت امکان سرویس‌دهی سریع‌تر و همچنین دسترسی بهتر وجود داشته و کارخانه مورد نظر هزینه‌ای بابت حمل و نقل دریافت نکرده یا اگر دریافت کند، این مبلغ خیلی کمتر از خارج شهر است.

بنابراین در انتخاب قالیشویی مورد نظر به موقعیت مکانی آن و همچنین کیفیت شست‌وشوی آن بسیار دقت کنید تا نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، بهترین کیفیت را از آن خود کرده باشید. ما می‌توانیم ارزان ترین قالیشویی یا قالیشویی در هروی را به شما معرفی کنیم که قالیشویی همشهری تهران نام دارد.

 

 

 

شست‌وشوی فرش در قالیشویی با مواد شوینده

همان طور که می‌دانید، فرش هم مانند بسیاری دیگر از لوازم خانه بعد از مدتی به شست‌وشو و تمیز شدن نیاز دارد؛ زیرا ما مرتبا با آن در تماس هستیم و بسیار مهم است تا سطحی که مدام با پوست ما در تماس است، تمیز و بهداشتی باشد.

دغدغه اصلی بسیاری از افراد درباره همین موضوع این است که شست‌وشوی فرش‌ آن‌ها به نحوی انجام گیرد که هیچگونه خرابی و خسارت یا تغییر ظاهر و رنگی در فرش به وجود نیاید.

بهترین راه‌حل برای این خواسته این است که قالیشویی مورد نظر شما از مواد شوینده متناسب با جنس و نوع فرش استفاده کند تا بتواند چرک و کثیفی فرش را به بهترین شکل ممکن از فرش پاک کرده و به افزایش طول عمر و بهبودی آن هم کمک کند.

ازجمله مزایای شست‌وشوی فرش با مواد شوینده مناسب می‌توان به مواردی مانند چربی زدایی، نرم‌تر کردن جنس فرش، از بین بردن لکه‌های رنگی و عمقی فرش و همچنین شست‌وشوی فرش با بالاترین میزان کیفیت اشاره کرد.

قالیشویی در هروی وجود دارد که قالیشویی همشهری تهران نام دارد و ارزان‌ترین خدمات قالیشویی را به بهترین شکل به مشتری خود ارائه می‌دهد و برای هرگونه لکی از مناسب‌ترین نوع مواد شوینده استفاده می‌کند.

 

7

 

 

8

 

جمع بندی

حال که به طور کلی با قالیشویی و خدمات آن آشنا شدید، زمان آن رسیده تا کمی بیشتر با قالیشویی همشهری تهران آشنا شوید. این قالیشویی که در شمال تهران و در هروی واقع شده زیر نظر اتحادیه قالیشویی از مجوز رسمی برخوردار بوده و فرایند شست‌وشو را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

اگر می‌خواهید از سختی شست‌وشو به شکل دستی و از آسیب زدن به فرش‌هایتان دست بردارید، به قالیشویی شمال تهران مراجعه کنید.

قالیشویی همشهری تهران به همراه تمامی کارکنانش در تلاش هستند تا بتوانند با ارائه بهترین خدمات قالیشویی، رضایت شما مشتریان عزیز را با کمترین هزینه جلب کنند؛ از سابقه بیش از 10 سال این قالیشویی محروم نمانید به هرچه سریع‌تر فرش‌های خود را به دست کاردان بسپارید.

سوالات متداول

زمان تقریبی تحویل فرش ها چند روزه است؟

زمان تحویل فرش‌ها در ماه‌های مختلف متفاوت است اما به طور کلی، برای تحویل فرش‌های ماشینی 2 تا 3 روز کاری و برای تحویل فرش‌های دستبافت و ابریشمی 4 تا 7 روز کاری زمان لازم است.

 

برای شست‌وشو فرش ها از چه مواد شوینده ای استفاده می شود؟

برای شست‌وشوی فرش‌ها از مواد شوینده متناسب با تار و پود فرش شما استفاده می‌شود.

 

آیا قالیشویی همشهری تهران در تمام مناطق تهران حدمات ارائه می دهد؟

بله، شما می‌توانید از هر کجای تهران برای شست‌وشوی فرش‌های خود روی قالیشویی همشهری تهران حساب کرده و فرش‌های خود را با خیالی آسوده به آن‌ها بسپارید.

 

نحوه آوردن فرش ها به چه صورت است؟

کارکنان و تیم مجرب و حرفه‌ای قالیشویی همشهری تهران فرش‌های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعد از شست‌وشو هم به شکل لول شده در کاور و پوشش تمیز و کاملا بهداشتی به شما تحویل می‌دهد.

 

آیا در فرایند شست‌وشوی فرش ها تمام لکه ها از بین می روند؟

جای هیچ گونه نگرانی نیست. در قالیشویی همشهری تهران طی فرایند شست‌وشو هرگونه لکی از بین خواهد رفت. قالیشویی در هروی با بهره‌گیری از تیم متخصص و دستگاه‌های نوین و همچنین شوینده‌های باکیفیت هیچگونه لکی را روی فرش‌ها باقی نخواهد گذاشت.

 

تعرفه قالیشویی همشهری تهران به چه صورت است؟

شما در قالیشویی شما تهران همان هزینه‌ای را پرداخت خواهید کرد که توسط اتحادیه قالیشویی مشخص شده است. شما نه تنها هیچ گونه هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد، بلکه از خدمات ارزان ترین قالیشویی تهران برخوردار خواهید شد.