بهترین نوشیدنی هنگام ورزش برای لاغری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

هنگامی که رژیم غذایی خود را همراه با ورزش تغییر می دهید، برخی از نوشیدنی ها در کاهش وزن موثرتر از سایر نوشیدنی ها هستند. نوشیدنی هایی مانند چای سبز، قهوه و نوشیدنی های پر پروتئین متابولیسم را تحریک می کنند، اشتهای کاذب را مهار می کنند و گرسنگی را کاهش می دهند. اینها بهترین نوشیدنی های چربی سوز و بهترین نوشیدنی های ورزشی برای کاهش وزن هستند که می توانند برای کاهش چربی و زندگی سالم به رژیم غذایی شما اضافه شوند.

 

در حین ورزش چه بنوشم؟

 

اگر در حین ورزش از هیچ نوع آب سم زدایی استفاده نکرده اید، وقت آن رسیده است که این نوشیدنی های چربی سوز و سم زدا را برای کاهش وزن و کاهش وزن بشناسید. شما برای اینکه سریع و در یک هفته لاغر شوید باید تمام نکات مهم را در نظر بگیرید. در این ادامه به بررسی نوشیدنی ها می پردازیم. اما اگر می خواهید با تمام نکات لاغری در 7 روز آشنا شوید به مقاله چگونه لاغر شویم در یک هفته فیت شو مراجعه کنید.

 

نوشیدنی چربی سوز سیب و زنجبیل

 

نوشیدنی های سیب و زنجبیل یکی از نوشیدنی های چربی سوز هستند که می توانید در حین تمرین از آن استفاده کنید و برای سلامت کلی شما مفید است. هم سیب و هم زنجبیل به کاهش وزن کمک می کنند. به عنوان مثال، سیب کالری کمی دارد اما فیبر بالایی دارد. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که سیب می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند.

 

زنجبیل مملو از ترکیبات طبیعی است که فواید بسیاری برای سلامتی از جمله کاهش وزن و خواص ضد التهابی دارد. بسیاری از غذاها شامل زنجبیل هستند زیرا اعتقاد بر این است که وقتی با یک رژیم غذایی سالم و ورزش ترکیب شود، کاهش وزن را تسریع می کند.

 

طرز تهیه نوشیدنی چربی سوز سیب و زنجبیل:

سیب بزرگ: 2 عدد

زنجبیل: 1 قاشق غذاخوری

آب: 4 تا 5 فنجان

عسل: 1 قاشق غذاخوری

  • سیب ها را به قطعات کوچک خرد کنید.
  • زنجبیل را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید.
  • همه مواد را به جز عسل در ظرفی بریزید و حدود 10 دقیقه بجوشانید.
  • اجاق گاز را روشن کنید و اجازه دهید مخلوط چند دقیقه بجوشد.
  • حالا همه مواد را در مخلوط کن بریزید و به آرامی هم بزنید تا یکدست شود.
  • نوشیدنی چربی سوز زنجبیل سیب اکنون آماده مصرف است.

بهترین راه ورزش برای کاهش وزن، نوشیدن مقدار زیادی پروتئین است.

 

نوشیدنی های پر پروتئین می توانند گرسنگی و اشتها را سرکوب کنند. پودرهای پروتئینی بی شماری وجود دارد که تهیه یک وعده غذایی سریع و سالم را آسان می کند.

در یک مطالعه، 90 بزرگسال چاق که روزانه 56 گرم پروتئین آب پنیر مصرف می کردند، 5 پوند (2.3 کیلوگرم) چربی بیشتری نسبت به گروهی که پروتئین آب پنیر مصرف نمی کردند در طول 23 هفته از دست دادند.

 

نوشیدنی دتاکس واتر

 

دتاکس واتر تقریباً مانند یک نوشیدنی عمیق است اما با کالری کمتر! همچنین بسیار با طراوت است و از کم آبی بدن در طول روز جلوگیری می کند.

نکته: در نظر داشته باشید که مصرف این نوشیدنی بدون رژیم غذایی اصولی اصلا اهمیتی ندارد! شما می توانید به مقاله رژیم غذایی بدنسازی فیت شو مراجعه کنید تا یک نمونه رژیم خوب دریافت کنید.

طرز تهیه دتاکس واتر:

 

  • رنده پوست لیمو: 2 عدد
  • خیار: 1 عدد
  • برش های آناناس تازه یا منجمد: 1 قاشق غذاخوری
  • برگ نعنا: مقداری
  • زنجبیل (پوست کنده): 1 قاشق غذاخوری

 

آب آلوئه ورا: 2 تا 4 قاشق چایخوری

آب: 12 فنجان

 

  • پس از شستن، برش های لیمو و خیار را به یک کاسه بزرگ اضافه کنید.
  • یک تکه بزرگ زنجبیل را به ۳ تا ۵ قسمت تقسیم کنید و در ظرفی بریزید و سپس بقیه مواد را اضافه کنید.
  • ظرف را با آب صاف شده پر کنید و بگذارید به مدت 4 ساعت در یخچال بماند.
  • از این نوشیدنی چربی سوز در حین ورزش و در طول روز استفاده کنید تا به کاهش وزن کمک کند.

 

نکات: آب آلوئه ورا یک کمک عالی به هضم غذا در هضم و عملکرد کبد است و باعث کاهش اسیدیته در بدن می شود. گاهی اوقات سم زدایی پوست لیمو طعم کمی تلخ دارد. می توانید آن را کمی برش دهید یا قبل از قرار دادن در آب پوست آن را بگیرید. هر چه آب بیشتر بماند، طعم بهتری دارد. اگر زنجبیل دوست ندارید، آن را از آب سم زدایی خارج کنید.

 

آب سبزیجات بنوشید

 

آب میوه با افزایش وزن مرتبط است، اما نوشیدن آب سبز اینطور نیست. در یک مطالعه، افرادی که 16 اونس آب سبزیجات مصرف کردند در حالی که رژیم غذایی کم کالری داشتند نسبت به افرادی که سبزیجات مصرف نکردند وزن کمتری اضافه کردند.

 

علاوه بر این، آب سبزیجات مصرف سبزیجات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و مصرف کربوهیدرات را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، دو عاملی که برای کاهش وزن مهم هستند. خوردن سبزیجات تا حد امکان به دلیل محتوای فیبر بالا برای سلامتی شما مفید است. با این حال، می توانید با نوشیدن آب سبزیجات در حین و قبل از تمرین، چربی بیشتری بسوزانید.