راهنمای انتخاب استایل مناسب مهمانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

برای رفتن به مهمانی آماده می‌شوید؟ آیا همه چیز را از قبل برنامه ریزی کرده‌ای یا در انتظار لحظه آخر هستید تا همه چیز را به سرعت و با عجله سر هم کنید! بهتر است تا به خوبی بدانید به چه چیزهایی نیاز دارید و چه کارهایی را باید انجام دهید. تهیه کردن لیست همیشه کمک کننده خواهد بود. شما باید به خوبی بدانید که به یک دورهمی ساده دعوت شده‌اید یا برای یک جشن شبانه مجلل آماده می‌شوید. این به تنهایی همه چیز را در مورد لباس، عطر و اکسسوری روشن خواهد کرد. شما نیاز به یک لیست دارید و ما این لیست را برای‌تان آماده کرده‌ایم.

انتخاب لباس مناسب

لباس مهمترین قسمت از پوشش شما است، مگر اینکه به جشنی با تم آوانگارد دعوت شده باشید. در چنین تمی اکسسوری‌ها می‌توانند جایگزین لباس شوند. شما می‌توانید به شکل اغراق آمیزی از اکسسوری، بیش از لباس استفاده کنید. می‌توانید هنر آفرینی جدیدی داشته باشید. در غیر این صورت نیاز به یک لباس مناسب دارید. با توجه به نوع جشن می‌توانید یک لباس مناسب انتخاب کنید. شما از لباس اسپرت برای یک جشن مجلل یا مجلس عروسی استفاده نمی‌کنید، همچنین لباس‌های شب خود را در دورهمی ساده نمی‌پوشید. یک انتخاب صحیح و متناسب با موقعیت داشته باشید. کت‌ و شلوار خود را آماده کنید؛ لباس شب را از خشک شویی بگیرید؛ اگر نیاز به خرید یک لباس جدید دارید دست به کار شوید. یک کراپ زیبا با جین و پاشنه بلند برای دورهمی یا تولد عالی است. رنگ‌های روشن را امتحان کنید. یک کفش پاشنه دار به رنگ صورتی پاستلی بی‌نظیر است. متفاوت بپوشید اما زیبایی را در نظر داشته باشید. 

اکسسوری‌ها

6

شما زیبا خواهید بود اگر لباس زیبایی بپوشید. این همه‌ی داستان نیست. باید بدانید انتخابی درست برای استایلی عالی تنها در گرو لباس‌های زیبا نیست. استایل شما باید از هر نظر بی‌نقص باشد و چنین استایلی نیاز به یک جمع بندی درست دارد. اکسسوری‌ها را به دقت انتخاب کنید. هر استایلی را نمی‌توانید با اکسسوری‌های اسپرت ترکیب کنید. برای استایل مهمانی شما نیاز به ساعت و جواهرات چشم نواز دارید. یک ساعت مچی لوکس، اصل و اورجینال قیمت بالایی خواهد داشت. مدل‌های غیر اصل با کیفیت مناسب و قیمتی به صرفه‌تر برای عموم افراد موجود هستند. اگر به دنبال یک ساعت مچی هستید که بتوانید همیشه از آن استفاده کنید، مدل‌های اسپرت انتخاب بهتری برای شما است. اکسسوری‌های طلا هم به اندازه ساعت اهمیت دارند. جشنی مجلل با جواهرات شما مجلل‌تر خواهد شد. ساده و در عین حال شیک باشید. جواهرات سنگین همیشه زیبا نیستند پس انتخاب ساده تری داشته باشید. زنجیر کارتیه و ست دستبند آن ساده و در عین حال بسیار شیک است. این ست را می‌توانید با استفاده از انگشتر آن تکمیل کنید. فراموش نکنید استایل شما بدون اکسسوری‌ها کامل و بی‌نقص نخواهد بود.

عطر و ادکلن

7

اهمیت عطر را دست کم نگیرید. شما ظریف و جذاب به نظر خواهید رسید. عطر و ادکلن به اندازه کافی به شیک بودنتان کمک خواهند کرد. حتی اگر کاملا ساده باشید و اکسسوری‌های شما طلاهای ظریفی باشند با این حال یک عطر زنانه می‌تواند تمام توجه‌ را به شما جلب کند. یک عطر زنانه اصل با ماندگاری بالا جذابیت شما را چند برابر خواهد کرد. خوشبوترین عطرها بهترین تاثیرات را روی افراد خواهند گذاشت. شما می‌توانید با یک عطر مناسب مهربان به نظر برسید و البته به همین میزان هم می‌توانید فردی سرد و خشک به نظر برسید. انتخاب عطر مناسب کمک بسیار بزرگی برای معرفی شخصیت شما به اطرافیانتان خواهد بود.

کفش

همانطور که پیش‌تر گفته شد شما باید به درستی بدانید در چه موقعیتی قرار خواهید داشت. یک لباس شب نیاز به کفش پاشنه دار، دارد اما برای یک جشن تولد هم همین کفش را احتیاج دارید. استایل زنانه با کفش پاشنه‌دار جذاب و دیدنی خواهد شد و بهتر است تا در بیشتر مهمان‌ها از آن استفاده کنید. ونس و انواع کفش‌های اسپرت این روزها طرفدار پیدا کرده است. خانم‌های شیک پوش از کفش‌های اسپرت با پیراهن استفاده می‌کنند و این استایل‌های مدرن واقعا زیبا هستند. انتخاب کفش برای لباس امروزه کار چندان پیچیده‌ای نیست؛ شما تنها باید راحتی خود را در نظر بگیرید. می‌توانید با یک ونس یا کفش پاشنه دار در مهمانی حاضر شوید. آقایان تا حدی راحتر هستند. آنها برای جشن‌های رسمی از کفش‌ چرم استفاده می‌کنند و برای دورهمی و جشن‌های کوچک کتانی و کفش اسپرت را انتخاب می‌کنند. 

موهای خود را مرتب کنید

ما فکر می‌کنیم نیاز است که آرایش صورت و موها را به درستی یادآوری کنیم. شما می‌توانید شبیه به یک ستاره هالیوودی لباس شب دنباله دار بپوشید و با کفش و اکسسوری‌های خود به خوبی جلب توجه کنید اما اگر موها و صورت خود را به درستی آرایش نکرده باشید تمام زحمات خود را به هدر داده‌اید. چهره دلنشین شما به اندازه استایل و لباس‌های گران قیمتی که به تن کرده‌اید تاثیرگذار است. موهایی وز و خراب شده برای هیچ کس جالب و دیدنی نیست پس بهتر است فکری به حال موهای خود بکنید. به آرایشگاه بروید و از آرایشگر یا استایلیست مو بخواهید تا مدلی متناسب با لباستان را برای موها در نظر بگیرد. بسیار مهم است که موهای شما با جواهرات و لباستان هماهنگ باشد. شما نمی‌توانید زمانی که یک لباس پشت گردنی پوشیده‌اید موهای خود را باز و آشفته کنید. بهترین مدل گوجه کردن مو است. لباس خود را به آرایشگر نشان دهید و مدل مو را با هم فکری انتخاب کنید.

اولین و مهمترین نکته در مورد یک رفتن به یک مهمانی تمیز بودن است. عطر خوب و تمیزی مهمترین نکات برای حضور در مهمانی است. جواهرات و اکسسوری‌ها و لباس در جایگاه بعدی قرار می‌گیرند. برای اینکه متمایز از دیگران باشید باید تمامی نکات را با دقت رعایت کنید و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

نویسنده: سارااقبالی