مناسب ترین شهر ها برای سفر زمستانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

سفید پوش شدن زمین و سرد شدن هوا نمی‌تواند مانع از سفر شود. شاید تصور کنید سفر در زمستان بسیار سخت و طاقت‌فرسا است، اما باید بدانید که نوشیدن یک فنجان قهوه داغ در زیر بارش دانه های برف کنار یک دریاچه یخ زده بسیار هیجان‌انگیز است. قرار نیست همیشه فصل گرم سال را برای سفر انتخاب کنید. گاهی برای لذت بردن باید متفاوت عمل کرد. هتل متل به شما سفر در فصل زمستان را پیشنهاد می‌کند. فصلی جذاب و دوست‌داشتنی که می‌تواند مناظر خارق‌العاده ای را برای شما به نمایش بگذارد.  

 

معرفی بهترین مقاصد سفر های زمستانی

اشتباه نکنید، منظور ما از سفر در زمستان تنها رفتن به دل کوه برفی یا نشستن کنار ساحل سرد نیست، بلکه شما می‌توانید از این فرصت طلایی برای دیدن مناطق گرمسیر استفاده کنید. مناطق گرمسیری همچون جنوب کشور که در فصل زمستان تا حدودی دمای هوا در آنجا خنک‌تر می‌شود. از بهترین مقاصد سفر زمستانی که می‌توانید انتخاب کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بندرعباس، بزرگ ترین و دیدنی ترین بندر ایران

سرمای زمستان را با آب گرم چشمه های بندرعباس از تن به در کنید. بندرعباس یکی از بهترین مقاصد سفر در داخل کشور است که همه فصل های سال طرفدار دارد. اما به دلیل گرم بودن هوا، فصل زمستان بهترین موقع سفر به این شهر زیبا و دوست‌داشتنی است.

چشمه‌های آن خواص گوگردی هم دارد و با فراهم شدن استخرهای جدای آقایان و بانوان می‌توانید نهایت لذت را ببرید. قلعه فین، غار خرسین، باغ پرندگان، موزه حیات وحش و... هم از دیگر مناطق دیدنی این شهر است. مراکز خرید بسیار دیدنی هم دارد که قطعاً برای خانم‌ها بسیار جذاب خواهد بود. برای اینکه یک سفر ارزان به این شهر داشته باشید، می‌توانید از مسیرهای زمینی به مقصد برسید.

 

قشم، جزیره ای در دل خلیج فارس

جزیره قشم جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد و حتی اگر یک هفته هم در این جزیره ساکن شوید، وقت برای دیدن آن‌ها کم خواهید آورد. جنگل حرا که یک شگفتانه از طبیعت است، دره ی ستارگان و صخره‌های بی نظیری که شما را مجذوب خود خواهند کرد، روستای شیب‌دار، روستای لافت، جزایر ناز و... همگی جزء جاهای دیدنی قشم است. ما در هتل متل سفر به این جزیره را در فصل زمستان به شما پیشنهاد می‌کنیم. با خرید بلیط هواپیما در هر نقطه از کشور که باشید در کم‌تر از نصف روز به این جزیره خواهید رسید.

کیش، سفری پر از هیجان

با یک بلیط هواپیما می‌توانید خودتان را به کیش، جزیره دیدنی در خلیج فارس برسانید و یک سفر زمستانی هیجان‌انگیز را آغاز کنید. پیش از هر چیزی با ورود به این جزیره، بازارها و پاساژهای لوکس آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و می‌توانید یک خرید حسابی داشته باشید. آب و هوای مطبوع این جزیره، پاساژگردی و خرید را برای شما بسیار دل انگیز خواهد کرد، حتی در دل زمستان!

شنا در خلیج، دیدن دلفین‌ها، بازی‌های آبی هیجان‌انگیزی همچون سورتمه سواری و... همگی می‌توانند آدرنالین خون شما را به اوج برسانند و یک سفر به یادماندنی را برایتان به ارمغان آورند. از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده هتل متل کیش را به عنوان بهترین مقصد سفر زمستانی توصیه کند، هزینه پایین بلیط های هواپیما و تورهای گردشگری برای کیش در فصل زمستان است.

 

یزد مقصدی برای علاقه مندان به فرهنگ و تاریخ

یزد جاهای دیدنی تاریخی و هنری بسیار زیادی دارد. قلعه سریزد، یکی از قدیمی ترین بناهای آن است که با سفر به این شهر می‌توانید از آن دیدن کنید. آثار هنرهای دستی و خوراکی های لذیذ زیادی هم در این شهر و استان وجود دارد که می‌توانید برای سوغات به همراه خود بیاورید. آتشکده بهرام یزد، باغ دولت آباد، آب انبار شش بادگیر، بافت و... همه جزء مکان های دیدنی است که می‌توانید در سفر خود به این شهر از آن‌ها دیدن کنید. به هتل متل اعتماد کنید و برای یکبار هم که شده، در فصل زمستان مسافر این شهر شوید.

14

شیراز و شهر عاشقان

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید برف را در سفر خود لمس کنید و از سفیدپوش شدن مناظر و امکان دیدنی مقصد خود لذت ببرید، شیراز یک گزینه مناسب برای شما در فصل زمستان است.

هزینه بلیط هواپیما برای این شهر در فصل زمستان بسیار مناسب بوده و به‌راحتی می‌توانید یک سفر خاطره‌انگیز داشته باشید. باغ ارم، حافظیه، عمارت شاپوری، آرامگاه سعدی و... همگی جزء مکان‌های دیدنی بهشت ایران، شیراز زیبا و دوست داشتنی است که می‌توانید در طول سفر خود از آن ها دیدن کنید.

15

چابهار، زیبایی غیر قابل وصف

اگر علاقه‌مند به طبیعت‌گردی هستید و نمی‌خواهید زمان زیادی را در سفر داخل پاساژ و مراکز خرید باشید، چابهار را انتخاب کنید. چابهار شهری اعجوبه ای در دل ایران است که می‌توانید در فصل زمستان راهی آنجا شوید و از دیدنی‌های چشم نواز آن در دل طبیعت بهره‌مند شوید. می‌توانید به‌راحتی بلیط پرواز آن را با بهترین قیمت از هتل متل بخرید و سفری به همراه دوستان و عزیزان خود داشته باشید.

تبریز، شهری سرد و جذاب

تبریز شهری در شمال غرب کشور که می‌تواند یک گزینه مناسب برای داشتن سفر ارزان به حساب آید. جاهای دیدنی این شهر بسیار زیاد است. از پارک ائل گولی مشهور این شهر گرفته تا جاذبه‌های دیدنی اطراف آن همچون کندوان که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

این شهر در فصل زمستان سرد بوده و مناسب برای علاقه‌مندان به برف و هوای خنک زمستانی است. مراکز خرید خارق العاده ای هم دارد که می‌توانید خود را به یک خرید لذت بخش مهمان کنید.

جمع بندی

 سفر زمستانی یک تجربه جدید و ناب خواهد بود که ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. اما جدا از تمامی جذابیت های آن، یک امتیاز مثبت به نفع شما هم دارد و آن هم کاهش هزینه‌های بلیط هواپیما در این فصل است. شما می‌توانید به‌راحتی و با ارزان‌ترین قیمت، بلیط هواپیما را به مقصد مد نظرتان از هتل متل تنها با چند کلیک خریداری کنید. هتل متل تخفیفات ویژه‌ای هم در ماه‌های زمستان برای مسافران در نظر می‌گیرد که می‌توانید از آن ها هم استفاده کنید تا یک سفر ارزان اما پر از خاطره داشته باشید.