خرید قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل با قیمت استثنایی + تکی و عمده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اگر در حال مطالعه این متن هستید، بدون شک به‌طور کامل از نفوذ مویرگی موبایل و تبلت در زیرپوست زندگی امروزه آگاهید. در سال‌های اخیر انواع مختلف موبایل و تبلت جای خود را در دل مردم نهادینه کردند. این وسایل ارتباط‌جمعی با توجه به ساختار حساس و همچنین قیمت بالایشان، به نگهداری و مراقبت بیشتری نیاز دارند. ازاین‌رو، خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت، بازار داغی پیدا کرده است که ضمن فراهم آوردن امکان دسترسی به وسایل لازم برای مراقبت از انواع موبایل، سود خوبی نیز به همراه دارد.

فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت به صورت تکی و عمده

با یک جستجوی ساده می‌توانید فهرستی از فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل را مشاهده کنید و خرید اینترنتی انواع لوازم ازجمله قاب گوشی از آن‌ها داشته باشید. اما خوب است بدانید که برای این خرید این لوازم بهتر است از طریق فروشگاه‌های معتبر اقدام نمایید. در این صورت خیالتان از بابت کیفیت محصولات و همچنین قیمت عرضه‌شده راحت خواهد بود.

انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت، شامل وسایلی مانند هندزفری، قاب و کیف گوشی و تبلت، کیف ایرپاد، محافظ صفحه نمایش و همچنین بند ساعت مچی هوشمند است. فروشگاه‌های اینترنتی که در زمینه عمده فروشی لوازم جانبی موبایل و تبلت از اعتبار زیادی برخوردار هستند نمونه‌های مختلف از این محصولات ازجمله قاب اوریجینال و با کیفیت را عرضه می‌کنند.

خرید اینترنتی قاب گوشی

یکی از مهم‌ترین اجزای لوازم جانبی موبایل، قاب گوشی است. همان‌طور که یک لباس علاوه بر نقش آراسته نشان دادن فرد، در برابر سرما و گرما نیز از بدن مراقبت می‌کند؛ قاب موبایل نیز به همین صورت عمل می‌کند. با خرید قاب گوشی، ضمن محافظت از بدنه و اطراف موبایل در برابر ضربه ناشی از افتادن، می‌توانید جلوه‌ای بی‌نظیری هم به آن ببخشید.

در بسیاری از مواقع در اثر افتادن موبایل و وارد شدن ضربه به بدنه، گوشی با خسارت‌های جبران‌ناپذیری روبه‌رو خواهد شد و ممکن است مجبور به‌صرف هزینه‌های زیاد بابت تعمیر آن شوید، یا حتی به‌ناچار مجبور شوید گوشی خود را تعویض کنید. با توجه به اینکه قیمت‌های گوشی با افزایش زیادی روبه‌رو شده است، تعویض و خرید گوشی کار چندان راحتی نیست. بنابراین، با خرید کاور گوشی می‌توانید از بروز چنین آسیب‌هایی پیشگیری کنید.

خوشبختانه این روزها فروشگاه‌های لوازم جانبی آنلاین، خرید عمده لوازم جانبی موبایل را در کنار فروش تکی این محصولات هموار کرده‌اند. شما به‌راحتی می‌توانید سفارش قاب گوشی را در سایت ثبت کنید و خرید کاور گوشی نیز داشته باشید.

15

 

قاب گوشی و تبلت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

کاور گوشی و تبلت در انواع مختلف و رنگ و طرح‌های متنوع در بازار ارائه می‌شوند و استفاده از آن‌ها، به افزایش طول عمر موبایل و تبلت شما کمک زیادی می‌کند. برای خرید قاب، بهتر است با نمونه‌های مختلف آن آشنایی داشته باشید. انواع قاب و کیف گوشی و تبلت عبارت‌اند از: سیلیکونی، چرمی، فلزی، آکواریومی، خز دار، پارچه‌ای، ضد آب، برچسبی، کیفی، فیبر کربن، آینه‌ای و طرح دار.

مطمئن‌ترین مدل قاب، نمونه‌ای است که کل بدنه گوشی به‌جز جای دوربین، جای هندزفری و جای پورت شارژ را پوشش می‌دهد و بدین شکل موجب محافظت از گوشی می‌شود. از ویژگی‌هایی که یک قاب گوشی مناسب باید داشته باشد موارد زیر هستند:

  • مقاومت زیاد در برابر ضربه
  • استحکام و کیفیت بالا
  • خوش‌دست بودن
  • ضربه‌گیر
  • ایمنی بالا

قاب موبایل سیلیکونی

اگر به دنبال قاب با قیمت مناسب و استحکام بالا می‌گردید، قاب موبایل سیلیکونی گزینه مناسبی است تا بتوانید به بهترین شکل از گوشی خود محافظت کنید.

کاور موبایل آکواریومی

افرادی که به دنبال زیبایی می‌باشند و به طرح‌های فانتزی و خلاقانه علاقه‌مند هستند، کاور موبایل آکواریومی محصولی مناسب برای آن‌ها خواهد بود. این نمونه، دارای اکلیل‌های رنگی متحرک است که جلوه‌ای فوق‌العاده به گوشی هدیه می‌دهد. جنس آن‌ها ژله‌ای است و تا حدود زیادی توانایی محافظت از گوشی را دارند.

کاور موبایل ضد آب

آیا تا به حال، توجه داشته‌اید که ضد آب بودن محصولات دیجیتالی تا چه اندازه می‌تواند مفید باشد؟ کاور موبایل ضد آب باعث می‌شود دغدغه خرابی گوشی در اثر افتادن در آب، کمتر شود. در این صورت، کمی فرصت داریم تا قبل از وارد شدن آب به داخل آن، گوشی را از آسیب بیشتر حفظ کنیم.

قاب پلاستیکی

قاب‌های پلاستیکی در انواع بسیار متنوع طراحی و در بازار عرضه می‌شوند. قیمت قاب گوشی پلاستیکی، نسبت به سایر محصولات کمتر است و درعین‌حال، استحکام و ضربه‌پذیری بسیار خوبی دارد. این قاب‌ها در انواع پلی یورتان، هیبریدی و پلی کربنات تولید می‌شوند.

جلد گوشی برچسبی

اگر قصدتان از خرید کاور گوشی، پیشگیری از ایجاد خش روی موبایل است، انتخاب درستی کرده‌اید. جلد گوشی برچسبی به شما کمک زیادی در این زمینه می‌کند و با چسبیدن بر روی گوشی، از ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری می‌کند.

قاب گوشی جدید آینه‌ای

یکی از نمونه‌های قاب گوشی جدید، آینه‌ای است که ظاهری آینه‌مانند دارد و چشم افراد را به خود خیره و زیبایی فوق‌العاده‌ای برای گوشی ایجاد می‌کند.

کاور موبایل طرح دار

بعضی از افراد از طرح‌های مختلف سنتی و مدرن استقبال می‌کنند و برایشان جالب است. در این صورت می‌توانند اقدام به خرید قاب گوشی طرح دار که در مدل‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی موجود هستند کنند.

بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و تبلت

16

خوب، خبر خوبی داریم برای شما عزیزانی که به کیفیت و زیبایی لوازم جانبی موبایل و تبلت اهمیت می‌دهید. نیازی نیست نگران پیدا کردن فروشگاه پخش لوازم جانبی موبایل و تبلت معتبر باشید، بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و تبلت، پرو آیلند است. حتماً کنجکاو هستید بدانید علت این پیشنهاد چیست؟ برای پاسخ باید بگوییم به 10 علت زیر:

  1. این فروشگاه دارای ضمانت سالم بودن کالا است و محصولات در صورت خرابی تعویض می‌شود.
  2. امکان خرید لوازم جانبی با نازل‌ترین قیمت ممکن و به‌صورت مستقیم از واردکننده اجناس (حذف واسطه‌ها) وجود دارد.
  3. گارانتی شرکتی از سوی واردکننده‌ها و خود فروشگاه صادر می‌شود.
  4. اجناس موجود در این فروشگاه تنوع بالایی دارند.
  5. بعد از خرید اینترنتی ارسال سریع سفارش‌ها انجام می‌شود.
  6. ضمانت اصالت کالای خریداری‌شده به مشتریان ارائه می‌شود.
  7. پرو آیلند یکی از ارزانترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل است.
  8. تمام محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی، اورجینال بوده و همچنین به‌وسیله لیبل که روی پک حک شده است امکان استعلام اصالت کالا وجود دارد.
  9. برندهای معرف ازجمله نیلکین ، باسئوس ، مک دودو ، میتوبل در این فروشگاه موجود هستند.
  10. پرو آیلند نمایندگی فروش لوازم جانبی برندهایی مانند باسئوس و نیلکین در ایران است.

شما می‌توانید با خیالی آسوده، برای خرید لوازم جانبی عمده مانند انواع قاب و کیف گوشی به این فروشگاه اینترنتی مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید عمده لوازم جانبی از پرو آیلند

پرو آیلند یک فروشگاه اینترنتی است که از سال 1382 فعالیت خود را به‌صورت تخصصی در زمینه فروش عمده لوازم جانبی موبایل و تبلت ازجمله کیف و کاور، گلس، کیف ایرپاد، بند ساعت هوشمند و همچنین برخی از دستگاه‌های دیجیتالی مانند اسپیکر آغاز کرده است. پشتیبانی آنلاین 24 ساعته این فروشگاه در کنار سایر ویژگی‌هایی که در قسمت قبل بیان شد، موجب شده پرو آیلند به مرکزی معتبر برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و همچنین خرید اینترنتی قاب گوشی شناخته شود.

 افتخار بزرگی است که در طی این سال‌ها توانسته‌ایم با ارائه محصولات باکیفیت، متنوع و مقرون‌به‌صرفه، رضایت طیف وسیعی از مشتریان، با سلیقه‌های مختلف را به خود جلب کنیم و همین امر سبب حمایت و همراهی هموطنان عزیزمان شده است. با خرید رضایت‌بخش از محصولات ما، قطعاً شما نیز عضوی از همراهان ما خواهید بود.