چگونه طراحی سایت املاک حرفه ای و کارآمد داشته باشیم ؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

امروزه بعید است که کسی به دنبال خرید خانه و ملک باشد، و سری به گوگل نزند! آمارهای گوگل هم این موضوع را تایید می کنند. زیرا گوگل ابزاری است که همیشه در دسترس بوده و ماهیت آن نمایش است. به همین دلیل است که مشاورین املاک برای ادامه فعالیت به طراحی سایت املاک روی آورده اند.

چرا که آنان می دانند که عدم حضور در این بستر به معنای از دست رفتن سیل عظیمی از مشتریان است. اما لازم است بدانید که داشتن طراحی سایت املاک به تنهایی برای کسب موفقیت، کافی نیست و نیازمند بکارگیری تکنیک هایی است که تیم طراحی سایت حرفه ای وبیمو ، در قالب مقاله پیش رو در اختیار شما قرار داده است.

 

چرا طراحی سایت املاک؟

طراحی سایت املاک ، عبارتی که صدها جستجو در ماه دارد و جستجو کنندگان عمدتا مشاورین املاکی هستند که به دنبال بستری امن و اینترنتی برای ادامه فعالیت خود هستند. چرا که امروزه به دلیل گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و فضاهای مجازی، سبک زندگی افراد تغییر کرده است و انسان ها برای رفع نیازهای خود، به خدمات اینترنتی روی آورده اند. و متخصصان در تمامی حوزه ها ناچار به تغییر سبک ارائه خدمات شده اند بطوری که طراحی سایت وکالت ، پزشکی ، بیمه ، سالن زیبایی و ... متقاضیان زیادی پیدا کرده است. که از میان آنها بازار طراحی سایت شرکتی و شخصی بسیار داغ و پر طرفدار بوده است.

 این نیاز به خصوص در مورد خدماتی که ماهیت نمایشی دارند مانند خرید و اجاره خانه و مغازه و ... از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چرا که افراد با بازدید از ده ها سایت املاک و مشاهده نمونه های تصویری سه بعدی، و مطالعه جزئیات، ملک مورد نظر را انتخاب کرده و با مشاور املاک تماس می گیرند.

طراحی سایت املاک حرفه ای کمک می کند تا افراد بدون نیاز به حضور در دفاتر املاک و بازدید حضوری، از موقعیت مکانی املاک و سایر مشخصات فنی آن مانند متراژ، سال ساخت، امکانات و ... آگاهی پیدا کنند. به علاوه این امکان را به شما می دهد که با تولید و انتشار مقالات تخصصی، اطلاعات مفیدی در اختیار خریداران و یا مستاجران ملک قرار داده و حس اعتماد آنها را جلب کنید. ما در بخش های بعدی ، مزیت های بیشتری از طراحی وبسایت املاک را به شما نشان خواهیم داد. شما می توانید جهت مشاوره و آگاهی از  هزینه طراحی سایت املاک با وبیمو تماس بگیرید.

 

مزیت های طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک مزایای زیادی برای مشاورین املاک دارد که ما در بخش زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

  • برند سازی از نام مشاور املاک
  • نمایش گالری تصاویر و ویدئو سه بعدی برای املاک
  • افزایش چند برابری مشتریان
  • مدیریت آسانتر مجموعه
  • عدم اتلاف زمان و هزینه
  • امکان تبلیغات گسترده و سراسری

 

 

 

6

 

سایت املاک چه امکاناتی داشته باشد؟

کسب و کارهای زیادی فعالیت خود را در بستر فضاهای مجازی مانند اینستاگرام پایه گذاری کردند. اما فیلترینگ آنها، موجب شد تا تمامی زحمات افراد از بین برود. این مسئله ضرورت طراحی وب سایت را بیش از پیش نشان داد. چرا که وب سایت ها یک محیط بسیار امن و همیشگی برای سرمایه گذاری کسب و کارها هستند که همیشه در دسترس بوده و تهدیدی برای انها وجود ندارد. همانطور که می دانید امروزه طراحی سایت املاک به یک ضرورت برای مشاورین املاک تبدیل شده است و در حال حاضر، افراد زیادی به تولید آن روی آورده اند. بنابراین موفقیت در این زمینه نیازمند در نظر گرفتن امکاناتی است که منجر به پیشی گرفتن از سایر رقبا مانند کیلید ، آی هوم و آقای املاک بشود. تیم طراحی سایت حرفه ای وبیمو، با سالها تجربه در این زمینه، در بخش زیر، مهم ترین امکانات سایت املاک را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

امکان معرفی مشاور املاک و رزومه

طراحی سایت مشاور املاک مانند ویترینی وسیع، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا فراتر از شهر و محل زندگی خود رفته و در حد وسیع کشوری خود را معرفی کنید. از طراحان سایت بخواهید که در صفحه اصلی و درباره ما، اطلاعات کاملی از رزومه، سال های فعالیت و ... در اختیار کاربران قرار دهند.

 

 

 

تعریف نامحدود ملک ها تصویر و جزئیات (کد برای هر محصول)

شما می توانید به صورت نامحدودی ملک تعریف کرده و جزئیات کاملی از آنها ارائه دهید. جزئیاتی از قبیل متراژ، موقعیت مکانی، گالری تصاویر، دسترسی به امکانات شهری، تعداد سال ساخت، هزینه و ...

 

امکان دسته بندی املاک

دسته بندی لایه ای املاک موجب می شود تا کاربران به راحتی به ملک مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. دسترسی می تواند شامل بر اساس نوع ملک باشد مانند: خانه، مغازه، زمین و ... یا بر اساس مالکیت، شهر، منطقه و ... همه این ها طبق خواست کارفرمایان محترم امکان پذیر است.

 

 

امکان مشاهده سه بعدی املاک در سایت

طراحی سایت املاک، این امکان را ایجاد می کند تا بتوانید تصاویر و ویدئوهای سه بعدی در سایت قرار دهید. به این ترتیب حس حضور در ملک به کاربران القا خواهد شد.

 

ثبت موقعیت مکانی کامل ملک ها

ثبت لوکیشن برای ملک ها باعث می شود تا کاربران به راحتی به شما دسترسی داشته باشند.

 

 

جستجوی پیشرفته ملک بر اساس شهر، منطقه و ...

امکان جستجو بر اساس تمامی فاکتورها از جمله: نوع ملک، منطقه، قیمت و ... برای املاک امکان پذیر است و این به خواست کارفرمایان بستگی دارد.

 

 

 

نماش رضایت مشتریان

در هنگام طراحی سایت املاک ، حتما قسمتی را به نمایش رضایت مشتریان اختصاص دهید. چرا که منجر به جلب اعتماد سایر کاربران خواهد شد.

 

 

افزودن فرم تماس و پل های ارتباطی

فرم تماس یکی از مهم ترین امکانات سایت املاک محسوب می شود. توصیه می شود پل های ارتباطی مانند شماره تماس، ایمیل، چت آنلاین و ... را در تمامی بخش ها قرار دهید.

 

 

استفاده از پنل پیامکی

شما می توانید از پنل پیامکی برای تبلیغات، اطلاعیه و ... ارسال پیامک های انبوه برای کاربران استفاده کنید.

 

افزودن بخش وبلاگ و خبرنامه به سایت

کاربران زیادی که قصد خرید یا اجاره خانه و ... را دارند، اخبار مربوط به مسکن و ... را دنبال می کنند. شما می توانید با افزودن بخش خبرنامه و انتشار مقالت تخصصی، میزان بازدید از سایت را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهید.

 

امکان بهینه سازی سئو و سایت املاک

بهینه سازی سایت املاک به معنی بکارگیری روش هایی برای افزایش رتبه و در نتیجه بازدید بیشتر از سایت است.

 

تهیه بکاپ و امنیت قوی

طراحی وبسایت املاک ، نیاز مند بکارگیری پلاگین هایی است که امنیت کامل آن را تامین کند. همچنین بکاپ ها به صورت مرتب تهیه شود.

 

 

امکان پشتیبانی تمام وقت از سایت

پشتیبانی از سایت یکی از مهم ترین امکاناتی است که منجر به افزایش اعتبار و حس رضایت کاربران خواهد شد.

 

 

سخن پایانی:

امروزه طراحی سایت املاک نه تنها یک نیاز بلکه به یک ضرورت برای مشاورین املاک تبدیل شده است. به همین دلیل ما مقاله ای کامل از مزایا و امکانات سایت املاک تهیه کرده ایم تا در صورت تصمیم به طراحی وب سایت، این نکات را بکار بگیرید و بتوانید از سایر رقبا پیشی بگیرید. تیم طراحی سایت وبیمو اینجاست تا بهترین مشاوره ها را در اختیار شما قرار دهد.

منبع :  https://webimo.org