راهنمای ست کردن لباس با کفش کالج
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

هنگام خرید کفش زنانه مدل‌های متنوعی وجود دارد. کفش کالج زنانه از محبوب‌ترین مدل‌های کفش زنانه است که به دلیل کاربردی بودن و طراحی بی‌زمانش همیشه طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به کفش کالج زنانه هستید و دوست دارید با پوشیدن آن خوش‌تیپ‌تر شوید و استایل خود را شیک‌تر کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کفش محبوب را به روش‌های مختلف ست کنید. با مطلب امروز ما همراه باشید.

ست کردن کفش کالج زنانه با شلوار جین

ترکیب کفش کالج با شلوار جین یکی از بی‌دردسرترین روش‌ها برای شیک‌پوشی است. چه برای یک روز معمولی در محل کار لباس بپوشید و چه برای گردش شبانه در شهر، کفش کالج انتخابی عالی است.

برای داشتن ظاهری کژوال، کفش‌های کالج را با شلوار جین راسته، مام استایل و تی‌شرت ست کنید. می‌توانید یک کت بلیزر را به این ترکیب اضافه کنید تا خوش‌سلیقگی شما بیشتر نمود داشته باشد.

اگر دنبال ظاهر خیلی اسپرت و راحت هستید، شلوار جین کراپ یا آزاد را با یک تاپ بگی گشاد و کفش کالج ست کنید. این ست برای انجام کارهای روزمره و یک قهوه فوری مناسب است.

Shape1

اگر دوست دارید بدانید تینیجرها چگونه کفش کالج را با جین ست می‌کنند، آن‌ها معمولاً کالج‌های کمی زخمت تر را با شلوار جین گشاد فاق بلند، کراپ تاپ و هودی می‌پوشند.

اگر می‌خواهید ظاهر رسمی‌تری داشته باشید، کفش کالج را با شلوار جین تنگ و بلوز یا شومیز ست کنید. با اضافه کردن اکسسوری مانند گردنبند یا با خرید کیف زنانه خاص برای ست موردنظرتان تیپ خود را تکمیل کنید تا خوش‌استایل‌تر شوید.

ست کردن کفش کالج زنانه با پیراهن میدی یا ماکسی

اگر قصد خرید کفش زنانه را دارید و دوست دارید کفش کالج برای ست کردن با پیراهن میدی یا ماکسی بخرید بهتر است کالج نوک‌تیز انتخاب کنید. این کار به کشیدگی پاها و قد بلندتر نشان دادن شما کمک می‌کند.

اگر پیراهنتان طرح دار است حتماً یک جفت کفش کالج تک‌رنگ انتخاب کنید. اگر پیراهنتان ساده است می‌توانید آن را با کفش کالج با بافت‌ها و رنگ‌های مختلف ست کنید. فقط مطمئن شوید که رنگ‌ها مکمل یکدیگر باشند.

در نهایت، اکسسوری را فراموش نکنید! با خرید کیف زنانه یا گردنبندی عالی واقعاً می‌توانید ظاهر خود را بهتر کنید. استایل شخصی شما هرچه که باشد، مطمئناً یک جفت کفش کالج زنانه مناسب وجود دارد که کاملاً مکمل پیراهن میدی یا ماکسی شما خواهد بود.

ست کردن کفش کالج زنانه با دامن میدی پلیسه

یک جفت کفش کالج ورنی وقتی با دامن چین‌دار یا پلیسه ست می‌شود بسیار ظاهر شیک و آراسته‌ای به شما می‌دهد. نکته کلیدی این است که مطمئن شوید دامن شما با ظرافت طراحی‌شده است تا هنگام ست کردن آن با کفش کالج باعث نشود چاق به نظر برسید.

همچنین اگر می‌خواهید ظاهرتان جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر به نظر برسد، می‌توانید به لباستان کمی طرح یا رنگ اضافه کنید و فراموش نکنید که از اکسسوری های خود لذت ببرید! با خرید کیف زنانه مانند یک کیف دستی عالی واقعاً ظاهر را متمایز خواهید کرد.

اگر مطمئن نیستید که چگونه این تیپ را بسازید، با ست کردن یک کفش کالج مشکی کلاسیک با یک دامن چین‌دار سفید، مشکی یا رنگ روشن شروع کنید. همچنین می‌توانید هنگام خرید کفش زنانه، کفش کالج چرم یا جیر انتخاب کنید که با این ترکیب زیبا خواهد شد.

ست کردن کفش کالج زنانه با شلوار مشکی

شکی نیست که کالج‌ها ترکیبی فوق‌العاده از راحتی و استایل هستند و بسته به موقعیت می‌توان آن را به‌طور روزمره یا به‌صورت رسمی به کار برد؛ اما چگونه می‌توان آن‌ها را با یک شلوار مشکی راسته کلاسیک یا لگ مشکی پوشید؟ ابتدا نوع کفش کالجی را که قرار است بپوشید در نظر بگیرید.

اگر کالجتان غیررسمی‌ است آن را با شلوار مشکی و تاپ یا بلوز چاپی ست کنید. بااین‌حال، اگر می‌خواهید ظاهر شیک‌تری داشته باشید، سعی کنید کفش‌های کالج خود را با یک شومیز آستین بلند یا پلیور ست کنید. سپس، با افزودن اکسسوری، مانند شال‌گردن یا گوشواره، لباس خود را تکمیل کنید.

البته جنس کفش کالج نیز در این استایل مهم است. چرم لاکی همیشه انتخاب خوبی برای ظاهری شیک است، درحالی‌که جیر را گاهی می‌توان ست کرد گاهی نه. در نهایت ارتفاع لژ را در نظر بگیرید. کالج تخت ظاهر غیررسمی‌تری به شما می‌دهد، درحالی‌که کالج‌های لژ دار لباس شما را رسمی‌تر می‌کند.

اگر عاشق ترکیب مشکی روی مشکی هستید، می‌توانید لگ رکابدار مشکی را با یک جفت کفش کالج شیک مشکی بپوشید تا ظاهری مد روز داشته باشید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب سعی کردیم راهنمایی برای ست کردن کفش کالج با لباس به شما ارائه دهیم. تا هنگام خرید کفش زنانه با توجه به لباس‌های خود کفش کالج زنانه مناسبی انتخاب کنید.

با پیروی از این نکات ساده می‌توانید به‌راحتی بسیار خوش استایل لباس بپوشید. سبک شما هر چه که باشد، مطمئناً یک جفت کفش کالج مناسب برای شما وجود خواهد داشت!