درگاه پرداخت سیزپی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

همان طور که می­دانید داشتن درگاه پرداخت که بتواند تحت هر شرایطی به کارکرد خود ادامه دهد و کسب و کار را با چالش مواجه نکند بسیار مهم است، در این جا سعی داریم تا ویژگی های یک درگاه پرداخت خوب را بیان کنیم و در ادامه بهترین درگاه پرداخت را معرفی کنیم.

شروع یک کسب و کار با نیازمندی های متعدد همراه است، یک کسب و کار آنلاین به دنبال تهیه محصول و فروش آن به صورت اینترنتی است و مهمترین دغدغه آن نحوه دریافت وجه حاصل از فروش می­باشد، امروزه رایج ترین شیوه دریافت وجه استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی می­باشد. با ثبت نام در یکی از سایت­های ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی و تکمیل مدارک می توان صاحب یک درگاه پرداخت شد، اما سوال آن است آیا می توان به هر سایتی اعتماد کرد؟ درگاه پرداخت مناسب باید مورد تایید بانک مرکزی و شرکت زیر مجموعه آن یعنی شاپرک باشد، باید مورد اعتماد مردم باشد و تمهیدات امنیتی لازم برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری اندیشیده شده باشد. درگاه پرداخت مناسب کسب و کارها دارای تیم پشتیبانی قوی است و راه اندازی آن در سایت به آسان ترین شکل ممکن انجام می گیرد.

درگاه پرداخت اینترنتی باید پایدار باشد و تحت شرایط گوناگون بتواند به سرویس دهی ادامه دهد، با توجه به تعدد شرکت های ارائه دهنده درگاه پرداخت در ایران به احتمال زیاد در انتخاب درگاه مناسب دچار زحمت خواهید شد لذا ضروری دانستیم تا بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها را معرفی کنیم و فرآیند انتخاب و ادامه همکاری را آسان تر کنیم. درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با مجوز رسمی شاپرک به پشتوانه تیم برنامه نویسی مجرب خود توانسته است امکانات فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. سیزپی امکان تسویه 24 ساعته با فروشندگان را فراهم کرده است، بعد از انجام تراکنش وجه آن به حساب فروشنده واریز می گردد در نظر داشته باشید در صورتی که تمایل داشته باشید امکان تنظیم پرداخت کارمزد به عهده خریدار وجود دارد. تمامی افزونه های پرداختی سیزپی همواره به روز بوده و متناسب با آخرین ورژن زبان برنامه نویسی سایت ها می باشد، با تلاش تیم برنامه نویسی، در حال حاضر کامل ترین مجموعه پلاگین درگاه پرداخت در سایت سیزپی در دسترس می باشد. فروشندگانی که کسب و کار خود را به صورت اشتراکی شروع کرده اند می توانند با قابلیت تسهیم سیزپی محاسبه سهم ذی نفعان و پرداخت آن را به عهده سیزپی بگذارند در این حالت نیازی به محاسبات مالی توسط پذیرنده نمی باشد، در واقع سیزپی دستیار مالی کسب و کارها می باشد. برای آنکه بتوانید به سوالاتی که در ذهنتان به وجود می آید پاسخ دهید بهتر است با کارشناسان سیزپی درتماس باشید. مهم ترین دغدغه فروشندگان مدت زمان تسویه، کارمزد درگاه پرداخت و امنیت آن می باشد که درگاه پرداخت سیزپی به خوبی توانسته است پاسخگو باشد، سرورهای اختصاصی سیزپی بالاترین سطح امنیت را دارند و سرعت پردازش درگاه پرداخت را بالا می برد.

6

خبر خوب برای فروشندگان فایل

فروشگاه فایل

در حال حاضر قابلیت آپلود و فروش فایل در سیزپی فراهم گردیده است و کاربرانی که نسبت به تهیه فایل­هایی مانند سوالات استخدام، نمونه فونت، سوال آزمون رانندگی، آهنگ و ... اقدام می کنند می توانند به راحتی از این خدمات سیزپی بهره مند شوند. خریدار بلافاصله بعد از پرداخت هزینه فایل می تواند آن را دانلود کند و با وارد کردن پسورد به محتوای آن دست یابد.  افرادی که سایت ندارند و در قالب وبلاگ فعالیت می کنند نیز می توانند از این قابلیت بهره مند شوند.

مزایای درگاه پرداخت سیزپی به طور خلاصه

  • امکان صدور فاکتور آنلاین برای سفارشات تلفنی
  • گزارش گیری از تراکنش های انجام شده
  • ساخت لینک پرداخت
  • ساخت کیوآر کد درگاه پرداخت
  • امکان راه اندازی در اپلیکیشن های موبایلی و در وب سایت
  • اتصال پایدار به چندین درگاه بانکی
  • قابل استفاده در شبکه های اجتماعی

یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد