کف سابی سنگسابی چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

کف سابی  سنگسابی نماشویی ساختمان های اداری،مسکونی،تجاری شمارا در تهران کرج شمال وشهرستان ها پذیرا هستیم.کفسابی نماشویی ساختمان ابراهیمی مجهز به همه دستگاه ها و لقمه ساب ها برای انواع سنگ ها از جمله :مرمریت،دهبید،لاشه،صلصالی،گرانیت،انتیک،اسلب طبیعی،ماسه سنگ،کوارتیزیت،مرمر،بتن،سیمان،تراورتن،آذرین،سنگ زینتی ،سنگ گران قیمت و...را با دستگاه های بروز وپیشرفته انجام می دهیم.

کف سابی سنگسابی چیست؟کفسابی یعنی ازبین بردن هرگونه الودگی های روی سنگ وهمسطح وبراق کردن سنگ توسط کفساب ماهر ،را می گویند.

کفسابی پارکینگ

پارکینگ قسمتی از یک ساختمان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.امروزه برای نظافت راه کارهای صنعتی و شیمیایی زیادی وجود دارد .بعضی ها با مواد شیمیایی سنگ خود را تمیز میکنند .درحالی که این مواد در همان لحظه سنگ را سوزاننده و به مرور زمان باعث کدری و سیاه شدن سنگ می شود.توصیه ی ما به شما استفاده از راهکارهای صنعتی ازجمله :کفسابی ،سنگسابی،سابزنی می باشد.در سابزنی کف پارکینگ ابتدا یک ساب می زنیم تا الودگی های وکثیفی های روی سنگ برداشته شود .در این ساب یک لایه از روی سنگ به اندازه پوست پیاز برداشته میشود .دوباره چند دست ساب برای صیقلی شدن سنگ می زنیم .سپس چند دست ساب دیگر برای براق و ایینه ای شدن ان می زنیم.با مراحل گفته شده سنگ شما براق و ایینه ای و همینطور عاری از هرگونه خط و خش میشود. می توانید از پاکیزگی و درخشندگی ان لذت ببرید.

سنگسابی درتهران

 سنگسابی یکی از موثرترین روش برای نظافت و تمیزی است.سنگسابی ابراهیمی در تمامی مناطق از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق تهران راتحت پوشش دارد.همچنین در کرج و شمال نیز اماده ارائه ی خدمات می باشد.

نماشویی ساختمان

نماشویی ساختمان  یا شستشوی نمای ساختمان باعث شده تا جلوه ونمای ساختمان از انرژی مثبت وزیبایی برخوردار شود. توصیه ی ما برای نظافت نما بکار گیری نماشور حرفه و استاد کار است که نظافت نما به بهترین شکل و صحیح انجام شود.نماشور های ما با استفاده از طناب و دستگاه هایی چون واترجت ،سندبلاست کار میکنند .قدرت این دستگاه ها بسیار بالااست تا بتواند هرگونه لکه های سرسخت را ازبین ببرد.نما های ساختمان را عاری از هرگونه کثیفی بکند .

 

استفاده از کفسابی چه فایده ای دارد؟

از فایده های کفسابی می توان به از بین بردن هرگونه خط و خش های روی سنگ ،ازبین بردن خلل و فرج های روی سنگ،از بین بردن کثیفی ها و لکه های روی ان،همتراز و همسطح کردن سنگ و ایینه ای و درخشان کردن سنگ اشاره کرد.کفسابی از نظر نظافتی هم مقرون به صرفه است و هم کاری بی نقص و درجه یک برای تمیزی هست.

قیمت سنگسابی ساختمان چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه هزینه های سنگسابی عوامل های بسیاری تاثیر گذار است که ما به چند مورد مهم از انها اشاره می کنیم.

1.مقدار کثیفی

2.نوع درخواست ساب

3.متراژکار

4.جنس سنگ

5.در محاسبه ی قیمت پله و پاگرد ها دونه ای حساب می شوند.

شستشوی نمای ساختمان

نمای ساختمان ها معمولا براثر گردوغبار،دودها، باد و باران کثیف و الوده می شوند.بهترین گزینه برای تمیزی ونظافت نما ،شستن ان توسط نماشور است.هرچند بعضی از افراد خود تمایل به تمیزکردن نما دارند که تا جایی که بتواند و دستشان برسد ان را تمیز میکنند ،هرگز کامل نمی توانند نما را تمیز کنند.بنابراین نما به دو دسته ی تمیز و کثیف تقسیم میشود و ظاهری چندان پسندیده ای ندارد..ناگفته نماند که تمیز کردن نما تخصص و مهارت خاص خود را می طلبد.

2

کفسابی موزاییک

موزائیک ها به دو دسته ی آج دار و صاف تقسیم می شوند.در کف سابی موزاییک صاف ما میتوانیم یک لایه از روی ان بر داریم و سپس چند دست ساب بزنیم تا تمیز و براق شود.اما در کفسابی موزاییک آج دار نمی توان لایه برداری و ساب زد .تنها راه تمیز کردن ان ساب شستشو می باشد. در ساب شستشو موزاییک های اج دار شما نیز تمیز و عاری از هرگونه الودگی ها می شود.

پیچ رول پلاک نما

زمانیکه سنگ نما براثر برخورد شکسته،لق شدن سنگ یا افتاده است .ینجاست که نماشور با استفاده از پیچ رول پلاک های گالوانیزه و دریل و مته ی مخصوص سنگ نما ، سنگ نما ی ساختمان را جاگذاری و تثبیت می کند.نماشور گروه ابراهیمی انوع نماهای سنگی ،اجری،سیمان وحتی شیشه ها را نیز پشتیبانی می کند.

شستشوی نما های شیشه ای

شستن نما های شیشه ای که بسیار حساس و شکننده هستند .نیازمند مهارت کافی و لازم می باشد. گروه ابراهیمی توسط استادان نماشویی ونماشوری تعلیم دیده اند و می تواند نما ی شیشه ای را با دقت و بدون اسیب رساندن به ان تمیز کنند.

کفسابی صحیح را چگونه تشخیص دهیم؟

برای اینکه بتوانیم تشخیص بدهیم که کفسابی انجام شده درست واصولی است راه هایی وجود دارد.

  • در کفسابی صحیح نباید سنگ ها نسبت به هم بالا پایین باشند.
  • سنگ ها باید ایینه ای و براق باشند.
  • سنگ ها نسبت به هم باید همتراز و همسطح باشند.
  • وقتی دستمان را روی سنگ می کشیم ،نباید دست مان به لبه ی سنگ گیر کند.
  • درز های سنگ باید هم رنگ سنگ پر شده باشد.

سنگسابی جزیره

سنگسابی جزیره ها و میزها با دستگاه وپدهای مخصوص سابزنی این نوع سنگ ها انجام می شود.هرگونه لکه های اسیدی یا چای ،لکه های سرسخت روی جزیره را میتوانیم با سابزنی ازبین ببریم.

خدمات کفسابی

کفسابی ابراهیمی درعرصه سابزنی خدمات زیادی دارد. از جمله از ان ها می توان به :کفسابی سرامیک،کفسابی پله پاگرد،کفسابی لاشه سنگ ،کفسابی

کفسابی پله پاگرد

در کفسابی پله بدلیل کوچک بودن پله ها نمی توانیم از دستگاه کفسابی پاگرد ها استفاده کنیم .برای همین ما از دستگاه کوچکی بنام فرز بهره می گیریم تا تمامی سطوح پله را ساب بزنیم .در کفسابی پاگرد ها همانطور که گفتیم از دستگاه بزرگتری استفاده می کنیم .در سنگسابی پاگرد می توانیم یه لایه ی نازکی از روی ان برداریم و سپس چند دست ساب بزنیم تا براق و ایینه ای شود.

دستگاه کفسابی سنگسابی

دستگاه های کفسابی سنگسابی به دودسته ی تک فاز و سه فاز تقسیم میشود.در این بخش ما به تفاوت ها و شباهت های این دو دستگاه برای سابزنی می پردازیم

تفاوت دستگاه های سه فاز و تک فاز: یک.دستگاه سه فاز همانطور که از نامش پیداس با برق سه فاز کار میکند.اما دستگاه تک فاز با برق تک فاز کار میکند.دو.در سنگسابی با دستگاه سه فاز زمان کمتری برای انجام کار لازم است ولی در کفسابی با دستگاه تک فاز زمان بیشتری برای انجام کار لازم است برای مثال :{وقتی ما در کفسابی با دستگاه سه فاز کارمیکنیم مثلا دویست متر کار را یک روزه انجام می دهیم ولی با دستگاه تک فاز دوروزه این کار به پایان می رسانیم.}سه.دستگاه سه فاز نسبت به دستگاه تک فاز بزرگتر می باشد.

شباهت دستگاه های تک فاز و سه فاز:یک .هردوی این دستگاه ها در نتیجه ی کار یکسان عمل می کنند و باکیفیت هستند.دو.این دو دستگاه از قالب گیری یکسان برای لقمه ساب ها را دارا هستند.سه.هردوی انها با برق کار میکنند.چهار.نحوه ی انجام کار با هردو دستگاه یکی می باشد.

کفسابی در کرج

.یکی دیگر از شعب کفسابی ما در کرج است.که ما میتوانیم تمامی مناطق ان را ازجمله :کمالشهر،شهرک رسالت عظیمیه،حصاربالا،سرجوی،جهانشهر،بلوار جمهوری شمالی،مهرشهر،گوهر دشت،مهرویلا،کوی کارمندان شمالی،کوی اتحاد منطقه دو و....را پشتیبانی کنیم.

کفسابی چه زمانی لازم است؟

  1. زمانی که سنگ فرش ها ی کف تازه فرش شده ونسبت به هم همتراز ویکسان نیستند.
  2. زمانیکه سنگ ما مات و بی روح شده است.
  3. وقتی که درزهای بین سنگ ها خالی شده است.
  4. وقتیکه روی سنگ ها خلل و فرج ایجاد شده است.
  5. زمانی که سنگ ها بر اثر جوهرنمک یا اسید و...  لکه وکثیف شده اند .
  6. و..........

3

کفسابی پارکت

پارکت بدلیل جنس چوبی که دارد بسیار حساس هست. بنابراین در انجام کفسابی باید دقت بالا ومهارت لازم برای انجام کفسابی پارکت را داشته باشیم.در کفسابی پارکت یک لایه پوست پیازی از روی ان برمیداریم و ساب میزنیم تا تمیز و یک دست شود. سپس با استفاده از مواد بخصوصی ان را براق  می کنیم .نکته نکته اینکه در انتخاب کفساب پارکت خود دقت و حساسیت های لازم را بکار بگیرید .چرا که انتخاب غلط کف ساب نه تنها مشکل شما را حل نمی کند. بلکه بر مشکلاتتان نیز اضافه می گردد.

اعضای تشکیل دهنده ی گروه کفسابی  ابراهیمی چه کسانی هستند؟

کارکنان گروه کفسابی ابراهیمی افرادی کاردان و باتجربه ،تعلیم دیده تحت استادان کفسابی ،خانواده دار ونان اور خانه، باادب و با شخصیت،خداشناس ومتخصص ،کارکشته این کار هستند.وبنابراین شما می توانید با خیال راحت به گروه کفسابی ابراهیمی اعتماد کرده وکار خود را به انها بسپارید.هدف اصلی سنگسابی ابراهیمی جلب رضایت شما با ارئه ی کاربا کیفیت با مناسب ترین قیمت می باشد.

نانو ساب

نانو نوعی مواد ی است که از جذب الودگی ها و کثیفی ها جلوگیری می کند.در مراحل اخر سنگسابی نانو ساب انجام می شود.وقتی که سنگسابی ما برروی سنگ کارتان تمام میشود بنا به خواست شما مشتری عزیز انجام می دهیم.

فایده ی نانو : از فایده های نانو می توانیم به اب گریز کردن سنگ ها ،افزایش طول عمرسنگ،جلوگیری از ترک خوردن سنگ،جلوگیری از شوره زدن سنگ،مانع بوجود امدن لکه های سیاه،افزایش دوچندان براقیت سنگ،جلوگیری از تغییر رنگ و کپک زدن سنگ  و....اشاره کرد.معمولا نماشور ها در نماشویی اجری نیز از نانو استفاده می کنند .

نکته:برای تست نانو انجام شده روی کار میتوانیم مقداری اب بر روی سنگ بریزیم .وقتی که اب روی سنگ سور خرود و جذب سنگ نشد مطمعن شوید که کارتان به نحوه احسنا انجام شده است.

شستشوی نما بدون داربست

نمای ساختمان یکی از ارکان مهم وظاهری ساختمان به حساب می اید.برای همین شستن و تمیزی ان از حائز اهمیت خاصی برخوردار است.بر ای شستشوی نما هایی که داربست ندارند، اکیپ نماشویی ما با استفاده از طناب و راپل اقدام به شستن نما می کنند .نماشویی ابراهیمی در بلندترین ساختمان ها و برج ها حتی بدون داربست اماده ارئه ی خدمات می باشد. شما می توانید با خیالی اسوده کار تان را بما سپرده و کار درجه یک و بی نقص از ما تحویل بگیرید.

خدمات نماشویی

از انواع خدمات نما ی گروه ابراهیمی میتوانیم به نماشویی شیشه  ای ،نمای اجری ،بتن،سیمان،انوع سنگ ها و...اشاره کرد.خدمات نماشویی ما با بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های واترجت و سندبلاست  توسط نماشور حاذق انجام می شود. نماشور ابراهیمی با استفاده از طناب و راپل در بلند ترین ارتفاع های ساختمانی کار می کنند.

کفسابی چیست؟

کفسابی یعنی از بین بردن هرگونه کثیفی ها و الودگی های روی سنگ و براق و ایینه کردن سنگ را می گویند.برای انجام کفسابی یک لایه ی نازک به اندازه ی پوسن پیاز برداشته می شود . سپس چند دست ساب می زنیم تا صیقلی شود.دوباره چند دست ساب می زنیم تا براق و ایینه ای شود .تمامی مراحل این ساب ها جمعا دوازده کله ساب می شود. در مراحل اخر ان نیز می توانیم نانو ساب را انجام بدهیم .

کف سابی بتن سیمان

معمولا کف پوش های کارخانه ها یا پیاده رو ها از بتن و سیمان هست.برای انجام کف سابی سیمان یا بتن با استفاده از دستگاه مخصوص ان را صیقلی و یک دست و صاف می توان  کرد.ما می توانیم حتی سیمان های ریخته شده بروی سنگ ها و موزاییک ها را نیز پاک کنیم. کف سابی بتن معمولا برای از بین بردن ناهمواری ها استفاده می شود.امروزه به کف سابی بتن سیمان نام دیگری چون فرچه شویی نیز می گویند.

کفسابی سرامیک

وقتی کف پوش های ساختمان از جنس سرامیک هستند.نمیتوان با دستگاه کفسابی از روی ان ها لایه برداری کرد ولی می توان با همان دستگاه ها به شیوه ی جدیدی ان ها را تمیز کرد .برای تمیزی سرامیک ها می توانیم از اسید شویی در عرصه ی کفاسبی استفاده کرد.

کفسابی سرویس های بهداشتی

ما می توانیم با استفاده از ترفند های جدید و دستگاه های مخصوص نظافت و تمیزی سرویس های بهداشتی را به شما هدیه کنیم .بعضی از کثیفی ها با دست قابل تمیز شدن نیستند .ما با دستگاه ان را برای شما پاکیزه می کنیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کار های زیاد می توانید به سایت ما یعنی کفسابی ابراهیمی مراجعه فرمایید

www.kafsabiebrahimi.ir

مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید09195488311