خرید چاپگر اچ پی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ما سعی داریم در این مقاله صفر تا صد خرید پرینتر اچ پی را به شما بیاموزیم تا در انجام ای کار یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات الکترونیکی در زمینه ماشین های اداری شرکت اچ پی می باشد. اچ پی اولین تولید کننده پرینترهای لیزری در جهان بود که امروزه یکی از پرفروش ترین پرینترها به حساب می آید. این شرکت انواع مختلفی از این پرینترها مانند پرینترهای تک کاره و چند کاره را در بازار عرضه می کند که دارای قابلیت های متفاوت و قیمت مناسب هستند.

 

ویژگی های پرینترهای اچ پی

بدنه محکم و مقاومی دارد

کیفیت چاپ بالا

سرعت چاپ بالا

با توجه به امکانات ذکر شده در بالا، اگر قصد خرید چاپگر را دارید، برند HP را به شما معرفی می کنیم. قبل از خرید دستگاه باید قیمتی را که می خواهید بپردازید بررسی کنید، زیرا این محصول از تنوع قیمت بالایی برخوردار است.

 

انواع پرینترهای اچ پی

فناوری چاپ در پرینترهای اچ پی شامل لیزر، ماتریس نقطه ای و جوهر افشان است.

چاپگر جوهرافشان اچ پی: این مدل ارزان ترین نوع چاپگر است که عمدتاً برای مقاصد گرافیکی و چاپ عکس استفاده می شود. یکی از معایب اصلی این محصول این است که در صورت عدم استفاده به مدت یک ماه، جوهر کارتریج خشک می شود و نیاز به تعویض مجدد کارتریج دارد.

 

چاپگر جوهر افشان اچ پی برای فروش

 

پرینتر لیزری اچ پی: یکی از بهترین پرینترها پرینتر لیزری است که قیمت بالایی دارد. از نظر کیفیت چاپ متن بسیار بالا و مناسب برای ادارات و مشاغل می باشد. یکی از دلایل قیمت بالای آن گرانی مواد مصرفی آن است.

 

مشخصات پرینتر لیزری اچ پی

 

چاپگر نقطه ای اچ پی: این چاپگر بسیار تخصصی است که توسط بانک ها برای چاپ فاکتور و دفاتر خدمات برای چاپ رسید استفاده می شود که برای استفاده در منزل توصیه نمی شود.

در مورد قیمت پرینترهای اچ پی

همانطور که میدانید قیمت پرینترهای اچ پی در بازار دچار نوسان می شود و یکی از دلایل اصلی این نوسانات روند افزایشی تکنولوژی است. تولید و ورود محصولات جدید به بازار و منسوخ شدن محصولات قبلی تعیین کننده قیمت و حجم فروش محصولات است. قیمت این پرینترها به عوامل دیگری مانند مدل، ویژگی ها، ابعاد، کیفیت و سرعت بستگی دارد. اگر بخواهیم قیمت نسبی برای چاپگر اچ پی ذکر کنیم، با قیمتی بین 1 تا 70 میلیون تومان روبرو خواهیم بود. بدون شک پرینترهایی با امکانات و قابلیت های متفاوت در این رنج وجود دارند که قیمت آن ها بر اساس این قابلیت ها تعیین خواهد شد.

یکی از راههایی که در محل کارتان به بهترین شکل ممکن تمامی کالا ها را داشته باشید و از آن لذت ببرید و میتوانید با کارشناسان ما در مورد خرید پرینتر لیزری میباشد

13

نماینده فروش پرینترهای اچ پی

برای خرید پرینتر اچ پی مصرف کنندگان آگاه باید بدانند که بهترین مکان برای خرید پرینترهای اچ پی از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز است و خدمات ارائه شده در این مراکز از نظر کیفیت و رضایت مشتری دائما بررسی می شود. همچنین در صورت بروز مشکل در دستگاه ها، گارانتی و خدمات پس از فروش موجود تمامی این مشکلات را جبران می کند تا مشتریان نگران این مشکلات نباشند. ضمنا شرکت مهام پرینت نماینده اچ پی در زمینه تامین و فروش انواع پرینترهای برند اچ پی می باشد که از این قوانین مستثنی نبوده و تمامی پارامترهای مربوط به گارانتی و خدمات را دارا می باشد.

 

حدود قیمت پرینتر اچ پی

مدل های بی شمار و متنوعی از چاپگرهای اچ پی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. فروش آنلاین این پرینترها توسط مرکز ماشین های اداری مهام پرینت با این ضمانت می باشد که با مقایسه هر مدل به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید. برای خرید پرینتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان تماس بگیرید

مشخصات پرینتر اچ پی 15a

 

چاپگر لیزری تک کاره HP 15A دارای ابعاد 378×198×222 میلی متر و وزن 4.9 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را روی میز خود قرار داده و خودتان آن را جابجا کنید

14.

 

سرعت چاپ آن 19 صفحه در دقیقه است، بنابراین می تواند با صرف زمان کمتر، بهره وری کار شما را افزایش دهد.

 

با طراحی خاص و جمع و جور این چاپگر می توانید از فضای کاری خود نهایت استفاده را ببرید، چاپگر لیزری یکبار مصرف HP 15A یکی از کوچکترین پرینترهای لیزری محصولات اچ پی می باشد.

 

طبق گفته های اچ پی، شما می توانید 8000 برگ در ماه را با کیفیت بالا چاپ کنید.

 

چاپگر لیزری همه کاره HP 15A مستقیماً با کابل USB 2.0 به رایانه شما متصل می شود.

 

می توانید از کارتریج HP 44A در چاپگر لیزری یکبار مصرف HP 15A استفاده کنید که می تواند 1200 برگ کاغذ تک رنگ را چاپ کند.

 

با چاپگر لیزری HP 15A All-in-One پرینت های نامحدود با متن سیاه و سفید با کیفیت بالا دریافت کنید.

 

چاپگر لیزری تک کاره HP 15A به لطف عملکرد روشن و خاموش شدن خودکار، در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

 

چاپگر لیزری All-in-One HP 15A را با کارتریج های از پیش نصب شده دریافت خواهید کرد و بلافاصله پس از خرید چاپگر و باز کردن جعبه می توانید از آن استفاده کنید.

 

سینی ورودی کاغذ پرینتر لیزری تک کاره HP 15A دارای ظرفیت 150 برگ می باشد. اما سینی خروجی تا 100 برگ را در خود جای می دهد.

 

کارتریج پرینتر لیزری یکبار مصرف HP 15A کاملا اورجینال بوده و همراه دستگاه می باشد.

 

کارتریج تونر این چاپگر در قلب چاپگر قرار می گیرد.

 

برای  خرید پرینتر تک کاره لیزری HP P2035  با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.