فرش 1500 شانه را بهتر بشناسیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرش 1500 شانه کوروش که یکی از مرغوب‌ترین فرش‌های بافته شده در جهان به شمار می‌رود، رقیبی سرسخت و بزرگ از نوع دستبافت آن است که بر روی دستگاه‌های بسیار پیشرفته بافته می‌شود. تکنولوژی بافت فرش 1500 شانه به تازگی وارد ایران شده است که قدمت آن کمتر  از 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه است. به همین دلیل قیمت 1500 شانه و فرش 12 متری نسبت به سایر محصولات بیشتر است.

فرش دستبافت 1500 شانه

با توجه به قیمت این محصول که در حال حاضر دارای تراکم 4500 می باشد، می توان آن را آخرین تولید کارخانه فرش ستاره کروش کاشان دانست. با طراحی زیبا و دست بافت خود توانسته است از رقبای خود مانند فرش تبریز  پیشی بگیرد.

به طوری که اگر کوچکترین شناختی از این بخش ندارید، بدون شک آن را با فرش دستبافت اشتباه خواهید گرفت. از طرفی برای اطلاع از قیمت می توانید به سایت فرش کاشان مراجعه کنید چرا که نوع 1500 شانه محصولی نوظهور محسوب می شود. شایان ذکر است که قیمت فرش 1500 شانه در بین انواع ماشینی بالاترین قیمت را دارد.

ویژگی های  فرش  1500 شانه کوروش

یکی از دلایل مهمی که بسیاری از افراد به خرید این فرش فکر می کنند و آن را تحسین می کنند این است که محصولی با ویژگی های خاص خود و ماندگاری بالا است. این ویژگی ها عبارتند از:

 

  1. بافت این محصول با تراکم 4500 بر روی پیشرفته ترین دستگاه بافنده نوع ماشینی دنیا به ارزش 2250000 یورو ساخته شده است و همین امر قیمت فرش 1500 شانه را کمی بالاتر از محصولات دیگر کرده است.
  2. از مهمترین ویژگی های این فرش نسبت به رقبای خود می توان نرمی و ظرافت  فرش، استحکام بسیار بالا و رنگ پذیری عالی را برشمرد. بنابراین طبیعی است که قیمت آن بالا باشد.
  3. این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند گزینه ایده آلی برای صادرات انواع ماشین آلاتی باشد که فرهنگ غنی ایران را به سایر نقاط جهان می آورد.
  4. شباهت زیاد آن به انواع فرش های دست بافت و نقش و نگارهای چشمگیر از دیگر مزیت ها و ویژگی های این محصول بی نظیر است.

 

شایان ذکر است که هرچه شانه و تراکم فرش ماشینی بیشتر باشد، گره بیشتری دارد و در نتیجه ضخامت آن کمتر می شود. از طرفی بر ظرافت آن نیز می افزاید. بنابراین، داشتن قیمت بالای فرش 1500 شانه تراکم 4500 اشتباه نخواهد بود. این یک کالای گران قیمت و لوکس است.

الیاف به کار رفته در فرش 1500 شانه

در بافت این فرش از بهترین الیاف یعنی نخ استفاده شده است. زیرا نخ مورد استفاده باید بسیار نازک باشد تا بسیاری از گره ها را به هم نزدیک کند و نقوش به کار رفته در محصول را به خوبی نشان دهد. ارتفاع نخ برای نمایش بهتر طرح فرش  1500 شانه کاسته شده است. زیرا ارتفاع نخ به کار رفته در فرش در بهتر جلوه دادن نقش ها بسیار موثر است.

طراحی و جذابیت نقشه فرش جدید 1500

تنوع بافت 1500 شانه که به تازگی وارد بازار شده است دارای طرح ها و نقش های زیبا و منحصر به فردی می باشد که برای فضاهای سبک کلاسیک و مدرن بسیار مناسب است. بنابراین با توجه به قیمت فرش 1500 شانه خرید ارزشمندی می باشد. علاوه بر 1500 شانه در سایت فرش کاشان، انواع دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای اطلاع از قیمت در بخش فرش ها 1500 شانه مشاهده کنید..

زیبایی و درخشندگی، ظرافت و کیفیت بالای آن، طرح و رنگ بندی فوق العاده آن زیبایی بی نظیری را به خانه های شما می بخشد که می تواند هر کسی را که به آن نگاه می کند خیره کند. اگر خانه ای بزرگ و مجلل دارید، حیف است با یک فرش 1500 شانه این منطقه را مجلل تر نکنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بافت این محصولات از نقوش اصیل ایرانی مانند نقش اصفهان، نقش افشان، نقش تبریز، خطیبی، نقش سالاری و نقوش گلی استفاده شده است.

ضخامت فرش 1500 شانه

در این قسمت مناسب است در مورد ضخامت این محصول صحبت شود. ضخامت فرش 1500 شانه کاشان (ارتفاع) حدود 6 میلی متر است که می تواند یک میلی متر کمتر یا یک میلی متر بیشتر باشد. محصولات با ارتفاع کمتر به طور طبیعی ضخامت کمی نیز دارند.

فشردگی و تراکم بسیار بالا در این محصول باعث شده تا فرشی ظریف و نازک با بافتی سبک تر و ظریف تر باشد. از آنجایی که این محصول کاملا لوکس و مجلل است، مناسب است از آن در فضای پذیرایی منزل استفاده کنید تا زیبایی منزل خود را دو چندان کند.

استفاده از مواد اولیه درجه ۱ در فرش های ۱۵۰۰ شانه کاشان

از مشخصه های دیگر فرش ۱۵۰۰ شانه تولیدی کارخانه فرش کاشان استفاده بهترین نخ های مخصوص فرش ماشینی است. همانطور که می دانید بهترین نخ مخصوص فرش ماشینی نخ اکرولیک است . نخ های پلی استر و بی سی اف به هیچ عنوان در فرش های ۱۵۰۰ شانه استفاده نخواهد شد زیرا زیبایی و دوام نخ اکرولیک را ندارند .

بسیاری از طرح های فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان برگرفته از فرش های نفیس و درجه یک ابریشمی می باشد و به کار گیری این طرح باعث مرغوبیت خروجی نهایی برای مشتریان و مصرف کنندگان گرامی خواهد بود

4

در نتیجه

همانطور که گفتیم تراکم بالا، وزن کم، ظرافت بالا و زیبایی فوق العاده فرش 1500 شانه باعث شده تا افراد با وجود قیمت بالا، فرش های 1500 شانه را برای جلا دادن و زیباتر جلوه دادن منازل خود انتخاب کنند.

یکی از دلایل خرید از فروشگاه فرش کاشان، قیمت فرش ماشینی با توجه به تنوع و رنگ و کیفیت و همچنین تحویل مستقیم فرش از کارخانه به فروشگاه با قیمت بسیار مناسب می باشد. ضمنا شرایط خرید فرش اقساطی از فروشگاه فرش کاشان باعث سهولت خرید مشتریان گرامی شده است. لطفا جهت اطلاع از نحوه خرید فرش اقساطی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تضمین کیفیت فرش کاشان

مفتخر هستیم به عنوان بزرگترین تولید کننده فرش کاشان ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰  آماده خدمت رسانی و مزین کردن خانه های با صفا و زیبای ایرانی ها در هر نقطه از ایران عزیزمان خواهیم بود.از آنجایی که کارخانه فرش کاشان، از محصولات خود اطمینان ۱۰۰% دارد، تمامی فرش های تولید کارخانه خود را از نظر کیفیت به مدت ۱۰ سال ضمانت میکند و کارشناسان کارخانه فرش کاشان در صورت بروز هر نوع مشکل برای فرش های ۱۵۰۰  شانه کاشان، نسبت به رفع مشکل اقدام مینمایند .