روش‌های استخراج دوج کوین چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

روش‌های استخراج دوج کوین چیست؟

یکی از ارز‌های داغ در بازار کریپتوکارنسی دوج کوین است. خرید دوج کوین به علت سود و پیشرفتی که در آن از آغاز شروع به فعالیتش تا به امروز بوده است در میان هواداران دنیای کریپتوکارنسی فراوان بوده است. در دنیای ارز دیجیتال تنوع توکن‌ها بسیار بالاست و به همین دلیل انتخاب این‌که بهترین فضا برای سرمایه‌گذاری کجاست می‌تواند اندکی برای افراد دشوار باشد. با وجود این صحبت‌ها دوج کوین توانسته است که جای پای خود را در بازار ارز دیجیتال نسبتاً محکم کند و به همین جهت می‌توان روی آن به عنوان یکی از توکن‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری حساب کرد. حال در این مقاله دوست داریم برای علاقه مندان به خرید doge و کسانی که قیمت دوج کوین را دنبال می‌کنند راه و روش به دست آوردن ارز این ارز دیجیتال را بیان کنیم و اطلاعاتی کلی پیرامونش ارائه کنیم.

دوج کوین چیست و چطور به وجود آمد؟

اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که علاقه به خرید دوج کوین دارید و قیمت doge را دنبال می‌کنید خوب است که یک سری اطلاعات کلی پیرامون این ارز دیجیتال داشته باشید. دوج کوین نوعی میم کوین است. میم کوین‌ها به توکن‌هایی در دنیای ارز دیجیتال گفته می‌شود که ارزش قیمتی چندانی ندارند و پروژه‌هایی جدی محسوب نمی‌شدند و یا نمی‌شوند. میم کوین‌ها معمولاً برای شوخی خلق می‌شوند و از روی یک تصویر بامزه اینترنتی ایجاد می‌گردند.

برای مثال ارز دیجیتال دوج کوین برای شوخی با بیت کوین بود که به وجود آمد. این ارز لوگو و شکل توکن خود را از روی یک تصویر بامزه اینترنتی از یک سگ که پخش شده بود گرفت ولی مدتی نگذشت تا جایگاهی جدی در بازار ارز دیجیتال پیدا کرد و تا کنون نیز خرید دوج کوین در بازار کریپتوکارنسی رواج داشته است.

روش تعیین قیمت دوج کوین چیست؟

اگر به صرافی‌های معتبری مثل والکس مراجعه کنید خواهید دید که قیمت doge مدام در حال تغییر است و نمی‌توان دقیقاً آینده‌اش را مستقل و جدای از هیجانات بازار تصور کرد. بنابراین کسانی که می‌خواهند از طریق یک صرافی معتبر مثل والکس دست به خرید doge بزنند باید بدانند که مهم‌ترین عنصر تعیین قیمت دوج کوین و یا سایر میم کوین‌های موجود در بازار عنصر هیجانات بازار است. بنابراین نمی‌توان خیلی به صورت تکنیکال تحلیلی از قیمت دوج کوین ارائه داد و برای خرید دوج کوین باید توجه ویژه‌ای به وضعیت بازار داشته باشیم.

چطور دوج کوین استخراج کنیم؟

در منابع معتبری مثل بلاگ والکس روش‌های مختلف به دست آوردن دوج کوین بیان شده است ولی ما قصد داریم به طور خلاصه به آن‌ها اشاره داشته باشیم. الگوریتم دوج کوین درست مانند بیت کوین برگرفته از همان اثبات کار است. دوج شبکه بلاک چین خود را از لایت کوین الهام گرفته است. به همین دلیل فرایند استخراج ارز دیجیتال دوج کوین همانند لایت کوین است و از طریق scrypt انجام می‌شود. برای استخراج از طریق این ساز‌وکار قدرت پردازش به‌مراتب کمتری برای حل مسائل پیچیده ریاضی و تولید بلاک‌های جدید نیاز است. با رایانه‌های معمولی هم می‌توان به‌راحتی در فرایند‌های استخراج ادغام شده با الگوریتم Scrypt شرکت کرد.

به گفته منابع معتبر استخراج دوج کوین از طریق scrypt بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از استخراج بیت کوین است. همچنین پاداشی که از استخراج در این شبکه به دست می‌آید نسبت به پاداش شبکه بیت کوین یا لایت کوین بیشتر است. ولی ارزشی که توکن ارز دیجیتال دوج کوین در بازار دارد باعث می‌شود که استخراج بیت کوین و لایت کوین برای افراد صرفه و سود بیشتری داشته باشد.

آیا دوج کوین حمایت می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم خرید دوج کوین در بازار ارز دیجیتال رواج دارد برای همین برخی از شرکت‌های مطرح و معروف از دوج کوین حمایت می‌کنند و از این ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. حتی بیلیونر معروف، ایلان ماسک باور دارد که ارز دیجیتال دوج کوین آینده خوبی خواهد داشت زیرای به علت قیمت پایینی دارد برای معاملات روزمره می‌توان از ارز دیجیتال دوج استفاده کرد. قیمت doge به میزانی است که بتوان به وسیله آن خرید و فروش‌های خرد انجام داد برای همین ایلان ماسک فکر می‌کند که خرید doge و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند سودآفرین باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا نگاهی کلی به مهم‌ترین مؤلفه و عناصر برای دستیابی به آگاهی و شناخت نسبت به ارز دیجیتال دوج بپردازیم. اگر شما نیز از علاقه‌مندان خرید دوج کوین هستید بهتر است که با روش استخراج و به دست آمدن آشنا باشید و بدانید که چه فواید و خوبی‌هایی در استفاده از ارز دیجیتال دوج کوین وجود دارد. قیمت doge در طول سالیان، فراز و فرود‌های زیادی را تجربه کرده است و اکنون می‌توان گفت که جای پای محکم خود را در بازار کریپتوکارنسی گذاشته است.

 

 

منبع: پول نیوز