لیفت نخ چقدر ماندگاری دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در حالی که ممکن است به نظر برسد که عده‌ای خوش‌شانس به آرامی تغییر چهره می‌دهند، روند پیری روی همه ما تأثیر می‌گذارد. با گذشت زمان، پوست ما (به ویژه در صورت و گردن) سفتی، پری و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و خطوط و چین و چروک های ظریف شروع به ایجاد می کنند. این به این دلیل است که با بالا رفتن سن، بدن ما کلاژن کمتری تولید می کند، پروتئینی که مسئول ظاهری سفت، سالم و جوان به نظر می رسد. بدتر از همه، ما به طور طبیعی با افزایش سن، چربی صورت را در گونه ها، دهان، خط فک، چانه و نواحی زیر چشم از دست می دهیم که فقط باعث پیرتر، افتادگی و خستگی پوست می شود. اینجاست که لیفت نخ اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. اما لیفت نخ چقدر ماندگاری دارد؟

Figure 1لیفت نخ چقدر ماندگاری دارد؟

لیفت صورت با نخ بهتر است یا تزریق چربی

روند پیری نه تنها ساختار فیزیکی پوست ما را تغییر می‌دهد، بلکه می‌تواند بر اعتماد به نفس و دیدگاه ما نسبت به خود تأثیر منفی بگذارد. اگر ظاهر خوبی داشته باشیم، احساس بهتری نسبت به خود پیدا می‌کنیم و این به ما کمک می‌کند در سایر زمینه‌های زندگی‌مان برتر باشیم.

برای بسیاری از افرادی که از این مشکل پوستی رنج می برند، لیفت صورت با جراحی می تواند ترسناک به نظر برسد، البته گران قیمت نیست. از طرف دیگر لیفت نخ یک راه حل ایمن تر، کم تهاجمی تر و مقرون به صرفه تر برای پوست های خسته و افتاده است.

لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ یک روش غیر جراحی است که پوست صورت و گردن شما را جوان می کند و آن را صاف تر، سفت تر و جوان تر می کند. این کاملا بی خطر است و سال ها توسط متخصصان پزشکی انجام شده است.

این روش شامل نخ‌های PDO (Polydioxanone) است که با استفاده از یک کانول زیر پوست شما قرار می‌گیرد و ساختارهای کوچک متصل به این نخ‌های بسیار ظریف، نواحی افتادگی پوست شما را بالا می‌برد. نخ های PDO به درستی تراز، سفت، کوتاه و محکم شده اند و به پوست شما تقویتی ظریف اما قابل مشاهده می دهند.

نخ ها در زیر پوست شما در جای خود باقی می مانند - اما نگران نباشید، بخیه ها زیست تخریب پذیر هستند، به این معنی که به طور طبیعی در طول زمان تجزیه می شوند، درست مانند بخیه های قابل حل.

5

Figure 2لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ سریع، موثر و بدون درد است. این روش بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد و ما از بی حسی موضعی روی نواحی تحت درمان استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که در طول درمان تا حد امکان آرام و راحت هستید.

لیفت نخ چقدر طول می کشد؟

لیفت با نخ معمولا بین 12 تا 18 ماه دوام می آورد. با این حال، این بستگی به هر بیمار و سن، سبک زندگی، نوع پوست و سرعت شکستن بخیه‌ها از بدن او دارد.

خود این روش نتایج فوری را ارائه می دهد. هنگامی که نخ های PDO به درستی در زیر پوست شما قرار گرفته، سفت و محکم می شوند، پوست شما سفت تر، صاف تر و بلافاصله بلندتر به نظر می رسد.

روشی که کمتر از یک ساعت طول می کشد می تواند نتایجی را به شما بدهد که تا یک سال و نیم دوام دارد.

  1. ممکن است کمی حساسیت، تورم و کبودی در اطراف نواحی تحت درمان وجود داشته باشد، اما معمولاً بسیار خفیف است و ظرف یک یا دو روز فروکش می‌کند. زمان استراحت کمی وجود ندارد، به این معنی که پس از پایان درمان می توانید مستقیماً به سر کار و فعالیت های روزانه خود بازگردید.
  2. هنگامی که همه چیز حل شد، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج نهایی را در 10 تا 14 روز ببینید.
  3. یکی از بهترین چیزها در مورد لیفت با نخ این است که چگونه آنها نتایج مداوم را مدتها پس از خروج شما از کلینیک ارائه می دهند. هنگامی که نخ ها زیر پوست شما قرار می گیرند، بدن آن را به عنوان یک "آسیب" می بیند و روند بهبود طبیعی خود را آغاز می کند. نگران نباشید، این کاملا طبیعی است. زمانی که بدن یک جسم خارجی را در درم (لایه ای از پوست در زیر سطح) حس می کند، دقیقاً چگونه کار می کند.
  4. بخشی از این فرآیند بهبودی شامل فعال کردن مجدد کلاژن توسط بدن (پروتئین شگفت‌انگیزی که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم) و هدایت مقادیر زیادی از آن به مناطق "مصدوم" است. تزریق کلاژن به پوست شما با آبرسانی، ضخیم شدن و تقویت پوست با روند پیری مبارزه می کند. به عبارت دیگر، پوست شما مدت ها پس از خروج از کلینیک در حال ترمیم و جوان سازی است.
  5. نخ های PDO بین 6 تا 12 ماه زیر پوست شما باقی می مانند. آنها کاملاً ایمن و زیست تخریب پذیر هستند، به این معنی که به طور طبیعی در طول زمان تجزیه می شوند. شما هیچ عارضه جانبی را از حل شدن بخیه ها احساس نمی کنید و همچنین نمی توانید نخ های زیر پوست خود را پس از بهبودی پوست اطراف آن احساس کنید.

چگونه کار می کند؟

لیفت با نخ PDO برای درمان به صورت تمیز نیاز دارد. قبل از درمان، ما پوست شما را تمیز می‌کنیم و سپس صورت شما را بی‌حس می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که در طول مدت درمان راحت خواهید بود. تکنسین شما ممکن است از یک قلم مخصوص برای علامت گذاری نواحی درمانی شما استفاده کند تا اطمینان حاصل شود که ما هر ناحیه ای را که در برنامه درمانی شما قرار دارد درمان می کنیم.

6

Figure 3چگونه کار می کند؟

درج رشته ها

این نخ ها با استفاده از سوزن زیرپوستی درست زیر سطح پوست وارد می شوند. نخ های PDO از پلی دیوکسانون که ماده ای است که برای بخیه زدن استفاده می شود ساخته می شود و در بافت ها و انواع مختلفی وجود دارد. در طول درمان، می توانید به حالت نیمه دراز کشیده و استراحت کنید. ناحیه درمان شما بی حس می شود، بنابراین هیچ درد یا ناراحتی احساس نمی کنید.

یکی دیگر از مزایای این درمان این است که هیچ زمان از کار افتادگی را تجربه نخواهید کرد. شما می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید و حتی در صورت لزوم پس از قرار ملاقات به محل کار خود بازگردید. بیماران ما این درمان را دوست دارند زیرا نیازی به دوره نقاهت طولانی یا از کار افتادگی قابل توجهی ندارد. تنها کاری که باید برای مراقبت از پوست خود پس از درمان انجام دهید این است که به مدت دو هفته از کشش این ناحیه خودداری کنید.

کجا لیفت نخ انجام دهم؟

می‌توانید در کلینیک زیبایی دکتر مهدوی نیا، لیفت نخ لیفت ابرو با نخ و سایر لیفت های نخ را انجام دهید. همچنین لیفت چشم این کلینیک نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. برای اطلاعات بیشتر وب سایت دکتر مهدوی نیا را مشاهده کنید.