پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 بازی پابجی یا همان PUBG یکی از بازی های بسیار محبوب و پر طرفدار در بازی های بتل رویال است که مدت زمان زیادی از معرفی آن نگذشته است اما در این زمان کوتاه توانسته است نظر میلیون ها کاربر را به خود جلب کند. در بازی پابجی، گیمرها به صورت تصادفی دور هم جمع می شوند و آنقدر بازی می کنند تا یک نفر برنده شود. در این بازی مثل دیگر بازی های سبک بتل رویال، بخشی به نام پرداخت درون برنامه ای وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توان یکسری امکانات خاص را خریداری کرده و بازی را هیجان انگیز تر ادامه داد. پرداخت درون برنامه ای با ارز رایج بازی انجام می شود که ارز در این بازی، یوسی است. پس در پاسخ به این سوال که یوسی پابجی چیست، باید بگوییم که ارز رایج در بازی پابجی است.

معنی یوسی پابجی چیست؟

عبارت UC مخفف کلمات Unknown Cash است که به معنای واحد پول بازی پابجی می باشد. با خرید یوسی پابجی ارزان  می توان امکانات مختلفی مثل لباس، اسلحه و سایر آیتم ها را خریداری کرد و برای انجام هر تراکنشی در بازی به کار می آید. به طور خلاصه اگر می خواهید مثل یک گیمر حرفه ای در بازی پابجی حضور پیدا کنید و لوازم و امکانات حیرت انگیزی برای خود داشته باشید، یوسی به شما کمک می کند. یوسی پابجی، تجربه یک بازی لذت بخش و هیجان انگیز را برای شما فراهم می کند و اگر بدانید چه قابلیت هایی دارد، در خرید آن تعلل نمی کنید.

امکانات قابل خرید با یوسی پابجی

یوسی به شما اجازه می دهد توانایی های خود را برای بازی بالا ببرید. با خرید یوسی پابجی موبایل می توانید به امکانات زیادی دسترسی پیدا کنید از قبیل تجهیزات و لباس ها، لذت بازی را به اوج برسانید و قدرت نمایی کنید.

لباس و اکسسوری ظاهری

اگر برای بازی پابجی استراتژی های مختلفی دارید، خرید لباس و اکسسوری با یوسی می تواند در این استراتژی ها به شما کمک کند. برای مثال اگر استراتژی جنگی با حملات مخفی و شلیک با اسلحه های اسنایپر محبوب شماست، می توانید لباس هایی را با یوسی بخرید که شخصیت شما را مرموز نشان می دهند مثل یک کلاه لبه دار، عینک دودی و یک کت بلند.

اسکین اسلحه

با یوسی پابجی می توانید اسلحه بخرید و اسکین سلاح های خود را عوض کنید. برای خرید به فروشگاه بروید و بر روی اسلحه کلیک کنید تا پوسته های جذاب را ببینید.

اسکین وسایل نقلیه

اگر استایل جنگی تان برای شما مهم است و می خواهید ظاهر وسایل نقلیه داخل بازی باب میل تان باشد، می توانید در فروشگاه بازی تنوع بی نظیری از اسکین وسایل نقلیه را ببینید و سپس با استفاده از یوسی، اسکین مورد علاقه خود را تهیه کنید.

ارتقاء رویال پس

گیمرهای حرفه ای بازی پابجی، یوسی خود را برای ارتقاء رویال پس صرف می کنند. رویال پس بهترین روش برای به دست آوردن جایزه در بازی پابجی است که با انجام ماموریت های هفتگی یا شرکت در رویدادهای بازی می توان آن را به دست آورد.

خرید یار همیشگی

برای خرج کردن یوسی می توانید حیوانات خانگی بخرید این حیوانات مثل یک یار توانمند در کنار شما هستند و در زنده ماندن و برنده شدن به شما کمک می کنند. یک میمون غول پیکر، یک گودزیلا یا یک پرنده می تواند یار شما باشد.

خرید گنج

با یوسی پابجی حتی می توانید گنج بخرید. ممکن است شما یوسی کافی برای خرید اسکین های مورد علاقه خود نداشته باشید و یا تجهیزات و اکسسوری هایی که می خواهید بسیار گران قیمت هستند که در این وضعیت می توانید صندوق های گنج بخرید

روش های تهیه یوسی پابجی

شما می توانید به دو روش رایگان و پولی، یوسی پابجی تهیه کنید. برای تهیه رایگان یوسی باید زمان زیادی را صرف کنید و چون در بازی زمان اهمیت زیادی دارد، این روش را توصیه نمی کنیم ضمن اینکه پس از این مدت طولانی، مقدار یوسی محدودی هم دریافت خواهید کرد. اما روش پولی بسیار سریع است و با توجه به پولی که پرداخت می کنید، حساب شما از یوسی شارژ می شود. گیمرهایی که در خارج زندگی می کنند، برای خرید یوسی هیچ مشکلی ندارند و به راحتی می توانند از سایت Pubgmobile.com، خرید یوسی را انجام دهند اما برای گیمرهای ایرانی پرداخت به سختی است و باید از طریق سایت هایی مثل فروشگاه اینترنتی گیفت فا خریدتون رو انجام بدید.

یوسی پابجی رایگان

برای تهیه رایگان یوسی پابجی، یک روش چک کردن مداوم یوتیوب و شبکه های اجتماعی بازی پابجی است. گاهی اوقات در یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی، رقابت هایی برای گیمرها در نظر گرفته می شود که با شرکت در این رقابت ها و برنده شدن، مقداری پول به حساب بازی واریز می شود. نصب اپلیکیشن های playerZon و Mpl نیز یک روش رایگان برای تهیه پوسی پابجی است. شما در این اپلیکشن ها می توانید پول به دست بیاورید و درآمدتان را برای خرید یوسی صرف کنید.

خرید یوسی پابجی در ایران

همانطور که می دانید کشور ما درگیر محدودیت های مالی و تحریم هاست و ارتباط بانکی ایران با درگاه های بین المللی قطع است. بنابراین استفاده و خرید درون برنامه ای از بازی ها و نرم افزارهایی که سازندگان آنها در کشورهای خارجی هستند، با مشکل همراه است و عملا امکان پرداخت و دسترسی به امکانات بازی ها وجود ندارد. شما برای خرید یوسی پابجی یا همان پول پابجی در ایران نیاز به کارت های بانکی بین المللی دارید و با توجه به اینکه بسیاری از شما این کارت را ندارید، گیفت فا تصمیم گرفته است در سایت خود (giftfa.com) خدمات مربوط به خرید یوسی پابجی را با استفاده از پول ملی ایران ارائه کند. اگر شما هم گیمر ساکن ایران هستید و قصد خرید یوسی پابجی را دارید، به راحتی می توانید از سایت گیفت فا خرید کنید.

قیمت یوسی پابجی در گیفت فا

سفارش خرید یوسی پابجی از سایت گیفت فا در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و برای ثبت سفارش نیاز به ایمیل و پسورد شما نیست. قیمت یوسی پابجی در سایت گیفت فا از کمتر از 20 هزار تومان تا بیشتر از 3.5 میلیون تومان است و شما می توانید یوسی در مقدارهای 8400، 4000، 1875، 690، 340، 198 و ... با توجه به پولی که پرداخت می کنید، تهیه کنید. برای شارژ اکانت شما در سایت گیفت فا، نیاز به آیدی است. برای پیدا کردن آیدی خود، ابتدا وارد بازی شوید و بر روی پروفایل خودتان کلیک کنید. پس از پیدا کردن آیدی اکانت خود، به راحتی آن را کپی کنید. اگر هم سوالی داشتید و یا نیازمند راهنمایی بودید، کارشناسان پشتیبانی گیفت فا می توانند به شما کمک کنند.