5 خاصیت فوق العاده میوه خشک که باید بدانید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

افرادی که برای سلامتی خود اهمیت قائلند حتما باید میوه خشک و خواص بی نظیرش را بشناسند؛ در غیر اینصورت خود را از یکی از غنی ترین و مفیدترین مواد غذایی محروم نموده اند.

در برخی از موارد به خاطر خواص پیچیده و خاصی که فقط برخی از میوه های خشک شده از آنها بهره مند هستند، این محرومیت می تواند جبران ناپذیر باشد!

 

درباره میوه خشک

میوه تازه طی فرآیندی که به آن خشک کردن میوه جات می گویند، به میوه خشک تبدیل می شود؛ البته این کار به روش های مختلفی قابل انجام است و حتی شما عزیزان در منزل هم می توانید این کار را انجام دهید.

کافیست مطلب خشک کردن میوه را دقیق مطالعه کنید تا با انواع روشهایی که می توانید در خانه به تولید میوه خشک بپردازید آشنا گردید.

لازم به ذکر است با مراجعه به وب سایت (Mivanoshop.ir) می توانید به تفصیل، انواع میوه خشک را شناخته و متوجه شوید چه میوه هایی را می توانید خشک کنید و در کنار خانواده از آنها لذت ببرید.

 

7

 

5 خاصیت فوق العاده میوه خشک

چنانچه مایل باشید می توانید به صورت کامل فواید و خواص میوه خشک را مطالعه کنید؛ ولی به اختصار 5 خاصیتی که در بین آنها بسیار ویژه تر هستند را بررسی خواهیم نمود:

  1. فواید میوه خشک در زمان بارداری

در هنگام بارداری، بدن زنان بسیار نیازمند مواد مغذی می باشد؛ زیرا علاوه بر خود، آنها مسئول تأمین غذای جنین خود نیز هستند و باید رژیم غذایی مناسبی را اتخاذ نمایند که بتواند همه این نیازها را برطرف کند.

در اینجا می توان از چند میوه خشک نظیر برگه زردآلو و آلبالو خشک نام برد که در بین خانم های باردار بسیار پرطرفدار هستند و می توانند فیبر و چربی امگا 3 مورد نیاز را تأمین کنند.

  1. پیشگیری و درمان دیابت

یکی دیگر از خواص فوق العاده میوه خشک این است که می تواند سطح قند خون را در افراد دیابتی تنظیم نماید تا دچار مشکلات عدیده نشوند.

از جمله این محصولات می توان موارد زیر را نام برد:

  • توت خشک
  • کشمش
  • سیب خشک

 

  1. افزایش ایمنی بدن

همه می دانند که برای بهبود سطح ایمنی در بدن لازم است تا انواع ویتامین ها مانند ویتامین C و دیگر مواد مغذی مانند فیبر و کلسیم به صورت مداوم در بدن وجود داشته باشند.

با این اوصاف چه چیزی بهتر از کیوی خشک و پرتقال خشک می تواند حاوی این مواد باشند و به خوبی بدن را مصون نگه دارند؟

  1. تقویت استخوان ها

در تقویت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان، آلو خشک یا آلو بخارا به عنوان سلطان میوه های خشک شده محسوب می گردد.

وجود منابع غنی ویتامین D و ویتامین K، به همراه کلسیم بالا توانسته آلو خشک را مفید فایده برای استخوان انسان نماید.

 

  1. درمان اضطراب و افسردگی

یکی از مشکلات عدیده ای که امروزه مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، همین اضطراب و افسردگی است که به خوبی می توان با رژیم میوه خشک آن را کنترل و حتی درمان نمود.

شما یک بار پرتقال خشک، انجیر خشک و موز خشک را امتحان کنید. خواهید دید که اعصاب شما خود به خود آرام شده و دیگر نیازی به مصرف قرص های آنچنانی نخواهد بود.

 

8

 

میوه خشک پرفایده و مرغوب از کجا بخریم؟

حال سوالی که پیش می آید این است که این محصولات خوشمزه و در عین حال پر خاصیت را از کجا تهیه نمائیم. برخی حوصله می کنند و جسته و گریخته مقداری میوه خشک در منزل تولید می نمایند که البته مستلزم وقت و انرژی زیادی است که باید بیهوده صرف نمایند.

اینکه میگوییم بیهوده، سخن گزافی نیست؛ زیرا هر چقدر هم در این کار توانایی داشته باشید و وقت صرف کنید، نمی توانید میوه خشک با کیفیتی که در کارخانه با پیشرفته ترین و مدرن ترین ابزار آلات و دستگاه ها تهیه می شوند را درست کنید!

تازه از این بگذریم که در این فرآیند ممکن است کل میوه هایی که خشک کردید به دلایل مختلف از بین روند و آسیب مالی بیشتری متوجه خانواده نمایند.

مجموعه  میوانو که محصولات کارخانه این شرکت را به فروش می رساند، افتخار دارد تا میوه خشک هایی صادراتی و با کیفیت بسیار بالا را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، در هر جای جهان به دست علاقه مندان میوه خشک رساند.

حال که 5 خاصیت فوق العاده میوه خشک را شناختید، جایز نیست ثانیه ای را معطل کنید؛ همین حالا به وبسایت فروشگاه میوانو به آدرس (www.mivanoshop.ir) مراجعه نموده و هر محصولی را که دوست داشتید و اراده فرمودید را سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل خود به سادگی تحویل بگیرید.

کافیست یک بار اطمینان کنید تا همیشه مشتری میوانو گردید. با تشکر...