خدمات خودرویی برتر مرکز دیتیلینگ خودرو و صافکاری pdr
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

برای انجام تعمیرات انواع خودروهای داخلی و وارداتی مانند بنز ، بی‌ام و ، پورشه ، مازراتی ، هیوندا ، کیا ، تویوتا و لکسوس انتخاب یک تعمیرگاه خودروی معتبر و حرفه ای که بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد ، بسیار مهم دارد . در اغلب موارد پیدا کردن تعمیرگاهی که تمام خدمات تعمیرگاهی را برای این نوع خوردوها ارائه دهد ، بسیار اندک است ، اما مجتمع خدمات خودرویی برتر با مدیریت آقای متین فرزانه یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های لوکس ، وارداتی و داخلی است که با داشتن نیروی فنی حرفه ای تعمیرات خودروهای خارجی و داخلی را با بهترین کیفیت انجام می دهد .

برای ارتباط با این مجتمع می توانید با شماره تلفن 09122476040  و 02177167674 تماس گرفته و خدمات ویژه خودرویی آن بهره مند شوید.

 

تعمیرات خودرو در خدمات خودرویی برتر

برای تعمیر و نگهداری خودور از لحاظ فنی و ظاهری استفاده از یک تعمیرگاه حرفه ای که دارای تجهیزات و نیروی با تجربه است ، ضرورت دارد و این موارد جز اموری است که همواره مورد توجه دارندگان خودروهای خارجی و داخلی است . این افراد برای تعمیراتی مانند تعمیر موتور و گیربکس یا صافکاری مدرن و یا صافکاری PDR و نقاشی و مواردی که به نگهداری و ظاهر خودرو مانند لیسه گیری ، خدمات دیتیلینگ و فیس لیفت خودرو بستگی دارد ، اهمیت زیادی قائل هستند . بنابراین علاقه مند هستند که از تعمیرگاه های خودروی مانند مجتمع خدمات خودروی برتر است ، استفاده کنند. در این مجتمع تمام خدمات تعمیرگاهی خودرو به صورت کاملا حرفه ای با مدرن ترین تجهیزات توسط افراد متخصص انجام می شود.

مجتمع خدمات خودرویی برتر، ارائه دهنده بهترین خدمات با بهترین کیفیت است که گواهینامه ایزو مدیریتی ISO 9001 و مدیر فنی مهندسی استاندارد را داراست . همچنین با داشتن چند سال سابقه در زمینه تعمیر خودرو و مدارک بین المللی ، عضو اتاق اصناف است و در حوزه برگزاری کلاس های آموزشی  PDR،  لیسه گیری و دیتیلینگ به صورت فردی مشغول به فعالیت است .

خدمات مجتمع خودرویی برتر

مجتمع خدمات خودرویی برتر، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرگاهی خودرو به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای است که تمام خدمات خود را توسط تعمیرکاران حرفه ای  خودرو با تکنولوژی روز دنیا انجام می دهد . همچنین در این تعمیرگاه به صورت دقیق ، عیب یابی فنی و ظاهری خودرو انجام می شود و خدمات خودرویی با مجهزترین وسایل تعمیرگاهی در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می شود .

5

 

خدمات مجتمع خودرویی برتر موارد زیر را به صورت کاملا حرفه ای و با تجهیزات مدرن ارائه می دهد :

  • صافکاری مدرن PDR  و نقاشی : صافکاری بدون رنگ و مدرن با نیروهای متخصص
  • لیسه گیری : به صورت کاملا حرفه ای با مدرن ترین و مجهزترین تجهیزات
  • تعمیر موتور و گیربکس : تعمیرات فنی خودروهای داخلی و خارجی به صورت کاملا تخصصی
  • برق خودرو : تشخیص دقیق و  برطرف سازی مشکلات الکترونیکی خودرو
  • دیتیلینگ : بررسی جزییات خودرو و رفع مشکلات ظاهری داخلی و بیرونی خودرو
  • نصب آپشن : نصب جدیدترین و کاربردی ترین آپشن با ویژگی های خاص مناسب با هر مشتری
  • چرم دوزی خودرو : استفاده از بهترین نوع چرم با مجهزترین دستگاه
  • فیس لیفت : تغییرات بیرونی ، تغییرات داخلی ، تغییرات فنی ، ترفندهای مکانیکی و موتور و...

ویژگی های مجتمع خدمات خودرویی برتر

هر تعمیرگاه خودرو ، با خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد ، موجب اعتبار بخشیدن به فعالیت خود می شود و با ویژگی های که دارد ، در بین مشتریان شناخته می شود . دارندگان خودروهای خارجی و داخلی همیشه به دنبال تعمیرات با کیفیت هستند ، حتی اگر هزینه آن بیشتر باشد ، تمایل دارند برای انجام تعمیرات فنی و ظاهری خودرو خود به تعمیرگاهی مراجعه کنند که خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد و نیازی نباشد که مدام برای تعمیر خودرو به آنها مراجعه کند ، زیرا تعمیرگاه حرفه ای خودرو در نخستین بازدید از خودرو قادر به تشخیص مشکلات فنی و ظاهر خودرو هستند . درواقع می توان بیان کرد که این نوع تعمیرگاه ها ، تعویض کار نیستند ، بلکه به صورت کاملا حرفه ای به تعمیر خودرو می پردازند . مجتمع خدمات خودروی برتر با داشتن ویژگی های انحصاری یکی از این نوع تعمیرگاه های تخصصی برای خودروهای خارجی و داخلی است . برخی از ویژگی های این مجتمع خدمات تعمیرگاهی عبارت است از :

  • مکان مناسب برای تعمیر انواع خودرو خارجی و داخلی
  • استفاده از نیروی حرفه ای و با تجربه
  • ارائه تمام خدمات تعمیرگاهی به صورت دقیق و سریع
  • ارائه خدمات تخصصی با مجهزترین وسایل تعمیرگاهی
  • استفاده از مدرن ترین روش های تعمیرگاهی
  • تشخیص و عیب یابی دقیق از لحاظ فنی و ظاهری
  • به کاربردن قطعات با کیفیت
  • سرویس دوره ای خودرو
  • تحویل سریع و به موقع خودرو
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب

6

 

برگزارکننده کلاس آموزش دیتیلینگ خودرو صافکاری pdr

برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای شرکت در کلاس های آموزشی در سطح حرفه ای بسیار اهمیت دارد . با این کار دانش تعمیرکار همواره به روز می شود و با روش های جدید تعمیرگاهی نیز آشنا خواهد شد . همچنین با شرکت در این نوع کلاس ها می توانند از تجربه های همکاران خود بهره مند شوند . در همین راستا مجتمع خدمات خودرویی برتر دوره های مختلف آموزشی را در زمینه لیسه گیری ، دیتیلینگ و صافکاری PDR به صورت انفرادی برگزار می کند . البته این مجتمع در نظر دارد که در آینده نزدیک نیز به برگزاری کلاس های گروهی اقدام کند . برای اطلاع از نحوه برگزاری کلاس ها و جزییات آن می توانید با شماره تلفن 09122476040 تماس بگیرید یا از طریق سایت برای رزرو کلاس ثبت نام کنید .

بهترین تعمیرگاه خودرو تهران

مجتمع خدمات خودرویی برتر که در محله زین الدین شرق قرار دارد، جزو بهترین تعمیرگاه های خودرویی تهران محسوب می شود که انواع خدمات تعمیرگاهی را به صورت حرفه ای و تخصصی به مشتریان خود ارائه می دهد . اغلب مشتریان این مجتمع را افرادی که ساختار فنی و ظاهری خودرو برایشان مهم است ، تشکیل می دهند . مشتریان خدمات خودرویی برتر مطمئن هستند که بعد از تعمیر خودرو خود توسط تعمیرکاران مجتمع برتر دیگر نیاز مراجعه به این تعمیرگاه در روزهای آینده نخواهند داشت ، البته نوع استفاده و نگهداری خودرو و انجام تمام تعمیرات با توجه به تشخیص متخصصان و رفع عیب های آن را نیز باید مورد توجه قرار داد .

همچنین تمام دارندگان خودروهای وارداتی باید بدانند از آنجایی که عیب یابی و تعمیر این نوع خودروها بسیار مهم و پیچیده است و هر تعمیرکار خودرویی قادر به انجام این کار نخواهد بود ، بنابراین پیشنهاد می شود از مجتمع خدمات خودرویی برتر که توانایی تشخیص و تعمیر تخصصی خودروهای وارداتی را دارد ، استفاده شود . در این مجموعه تمام خدمات تعمیرگاهی مانند تعمیر موتور و گیربکس یا صافکاری مدرن و یا صافکاری PDR  و نقاشی ، لیسه گیری ، دیتیلینگ و فیس لیفت که برای انواع خودرو از لحاظ فنی و ظاهری لازم است ، با بالاترین کیفیت در کمترین زمان توسط متخصصان حرفه ای ارائه می دهد .

برای گسترش کسب و کار خود می توانید با شرکت طراحی سایت کارنیل وب تماس بگیرید .