آشنایی با انواع مدل تشک خوشخواب طبی و فنری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

آشنایی با انواع مدل تشک خوشخواب

خواب یکی از نیازهای اساسی بدن است و به توصیه پزشکان هر فردی در طول شبانه روز باید 7 تا 8 ساعت خواب خوب داشته باشد یکی از عواملی که باعث میشود خواب خوب و آرامی را تجربه کنیم استفاده از تشک مناسب خوب و راحت می باشد از میان شرکتهای داخلی تولید تشک، شرکت خوشخواب به خاطر تولید محصولات با کیفیت عالی و خدمات پس از فروش بسیار پر طرفدار است این شرکت انواع تشک خوشخواب را تولید و روانه بازار می کند و هر شخصی متناسب با نیاز خود و مدل های سرویس خواب و همچنین سبک زندگی خود میتواند تشک خوشخواب مورد نیاز خودرا خریداری کند.در ادامه بیشتر با تشک خوشخواب و انواع آن آشنا میشوید.

انواع تشک خوشخواب

تشک های خوشخواب انواع مختلفی دارد و هر کس متناسب با سلیقه و یا آناتومی خود می تواند تشک مورد نیاز خود را خریداری کند.

تشک های خوشخواب مدل فنری

تشک خوشخواب مدل جدید فنری به دو دسته فنری منفصل و فنری متصل تقسیم بندی میشود این مدل تشک خوشخواب به خاطر قیمت پایین آن بسیار پرطرفدار است ولی افراد با وزن بالا نباید از این مدل استفاده کنند .تشک های فنری متصل همانطور که از اسمش مشخص است از فنرهای به هم متصل تشکیل شده است و برای افرادی که کمر درد دارند مناسب می باشد تشک های فنری منفصل نوع جدیدتر این مدل تشک خوشخواب می باشد و در آن معایب تشک فنری متصل رفع شده است و ساختار آن از فنرهای که داخل پاکت هستند تشکیل شده است .

تشک خوشخواب مدل مموری فوم

تشک های خوشخواب مدل مموری فوم دارای ساختار متفاوت تری نسبت به سایر مدل ها است در تشک های مموری فوم از موادی استفاده شده است که بسیار گران قیمت بوده و نسبت به دما حساس می باشد این مدل بسیار منعطف بود و هیچ گونه دردی را ایجاد نمی کند . تشک مموری فوم تنها مدل تشک خوشخواب است که گرما را درون خود نگه میدارد این مورد ممکن هست مورد پسند خیلی از افراد نباشد.

تشک های خوشخواب مدل لاتکس :

تشک های لاتکس از قدیمی ترین مدل های تشک خوشخواب می باشد این تشک بسیار انعطاف پذیر است طول عمر بسیار بالایی دارد افرادی که از این مدل استفاده می کنند به مرور زمان مشکل دردهای مفاصل آنها کاهش پیدا می کند.تشک های لاتکسی برای تخت های دونفره بسیار مفید می باشد و حرارات بدن را نیز جذب نمی کند این مزیت برای افرادی که گرم مزاج هستند و دائم احساس گرما می کنند بسیار مناسب می باشد.

تشک های خوشخواب مدل طبی

تشک های طبی خوشخواب برای همه افراد مناسب می باشد دارای طول عمر بالایی است و بسیار راحت می باشد.

تشک های خوشخواب مدل آبی

در تشک های خوشخواب مدل آبی از آب ،فوم و یونولیت استفاده شده است این مدل برای افرادی که درد عضلات و کمر درد دارند مناسب می باشد مانند کیسه آبگرم عمل می کند . آب درون این تشک قابل تنظیم می باشد از معایب این مدل وزن بسیار بالای آن و حمل و نقل سخت آن است همچنین استفاده از این تشک برای وزن های بسیار بالا توصیه نمیشود.

برای استفاده طولانی مدت از تشک خریداری شده حتما به این موارد دقت کنید

1: از خرید تشک های بی نام و نشان خوداری کنید .

2: در صورت امکان برای تشک خود از محافظ تشک استفاده کنید

3:سعی کنید در هنگام خواب بهداشت فردی را رعایت کنید و قبل از استراحت حتما دوش بگیرید تا عرق و پوست های مرده روی سطح بدن جذب تشک نشود.

4: برای تمیز کردن تشک از دستمال مرطو بو سشوار استفاده نمایید.

5: اگر نیاز به خرید تشک دو نفره دارید حتما تشک دو نفره خوشخواب بخرید و از خرید دو تا تشک تک نفره و انداختن آن درکنار هم خوداری کنید .

6: در هنگام خرید تشک خوشخواب حتما وزن خود را در نظر داشته باشید.