همان طور که می دانید یکی از مهم ترین روزها در تقویم عشاق و احساسی ترین روز در جهان ولنتاین است. جالب است بدانید به مناسبت روز ولنتاین بیش از یک میلیارد کارت تبریک در میان افرادی که دوستشان دارند رد و بدل می شود. بسیاری از افراد قصد دارند اوج عشق به معشوقه را با کادوهای گران قیمت نشان دهند. بنابراین در این روز بسیاری از افراد چالش بزرگی برای خرید کادو دارند. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان عشق و محبت را نمی توان با پول و کادو های گران قیمت معاوضه کرد. شما می توانید با خرید هدیه ارزان ولنتاین برای یک خانم نیز او را از عشق خود مطلع سازید. خرید کادوهای تکراری برای خانم ها رضایت بخش نیست. اگر به دنبال خرید یک هدیه ماندگار هستید بهتر است کتاب را امتحان کنید. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی درباره انتخاب یکی هدیه ارزان ولنتاین در اختیار شما قرار دهیم.

هدیه ولنتاین ارزان قیمت برای یک خانم چی بخرم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

کتاب یک هدیه ارزان ولنتاین برای یک خانم است.

چه هدیه هایی دختران را در روز ولنتاین شاد می کند؟

همان طور که می دانید هدیه گرفتن در هر مناسبتی خوشحال کننده است. اما خرید هدیه برای روز خاص ولنتاین ممکن است برای آقایان چالش بزرگی باشد. سعی کنید هدیه هایی که خریداری می کنید با روحیات و سلیقه طرف مقابل تناسب داشته باشد. شاید تصور کنید فقط لوازم آرایشی و پوشاک می تواند به عنوان کادو خانم ها را غافلگیر کند. اما خرید یک هدیه ولنتاین برای یک خانم مانند کادوهایی از نوع آموزشی و سرگرمی نیز به نوبه خود خانم ها را خوشحال و غافلگیر می کند.

بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند برای هدیه ولنتاین یک باکس کامل را خریداری کنند که شامل انواع شکلات ها عروسک خرس و ... است. اگر به باکس ولنتاین خود یک کتاب را اضافه کنید، مطمئناً خانم ها را خوشحال تر خواهید کرد. کتاب علاوه بر ماندگاری بالا به عنوان یادگاری از روزهای سرشار از عشق، می تواند نشان دهنده عشق شما به فرد مورد نظر باشد.

2

هدیه ارزان ولنتاین برای خانم یک کتاب خاص و عاشقانه است.

معرفی نمونه هایی از هدیه ارزان ولنتاین برای خانم

از آنجا که خانم ها دارای روحیه لطیف و احساسی هستند؛ حتی می توانید با خرید یک کادو کوچک و ارزان قیمت نیز دل آن ها را شاد کنید. کادوهای گران قیمت ممکن است برخی از خانم ها را شاد کند. اما به کارگیری خلاقیت در هدیه دادن تاثیر دو چندانی بر رضایت و غافلگیری آن ها خواهد داشت. به عنوان مثال می توانید یکی از خاطرات مشترک تان را با دست خط خود روی کتابی بنویسید و در جعبه کادوی ولنتاین قرار دهید. این کتاب ها را میتوانید از پک های کتاب ولنتاین آماده شده در فروشگاه کتاب ایکات تهییه کنید . فقط کافی است کمی خلاقیت داشته باشید. در ادامه به معرفی چند نمونه هدیه زیبا و جذاب برای ولنتاین می پردازیم:

  • انواع گل و جعبه گل

جالب است بدانید که اولین و قدیمی ترین سنت هدیه در روز ولنتاین شاخه گل سرخ است. یک شاخه گل سرخ مصنوعی را می توانید با دیزاین مخصوص روز ولنتاین، یک هدیه ماندگار، جذاب و ارزان قیمت تهیه کنید. از طرف دیگر می‌ توانید این شاخه گل را بر روی جعبه هدیه خود نیز قرار دهید.

  • انواع کتاب و پک آماده کتاب ولنتاین

بسیاری از افراد کتاب را به عنوان بهترین ماندگار ولنتاین برای یک خانم می دانند. زیرا انواع مختلفی از کتاب ها وجود دارد که با سلیقه هر فردی متناسب خواهد بود. اما به یاد داشته باشید که انتخاب کتاب مناسب نیز بسیار حائز اهمیت است. کتاب ها را جز ماندگارترین کادو ها می دانند. از طرف دیگر شما می توانید با هدیه دادن یک کتاب حرف های ناگفته قلبتان را برای فرد مقابل بزنید.

  • ست های کادویی کوچک

 از جمله هدایای اصلی روز ولنتاین می‌ توان به سه عنصر اصلی شامل گل سرخ، شکلات و خرس های رنگی اشاره کرد. بسیاری از افراد این عناصر را در کنار یکدیگر و در یک جعبه کوچک به فرد مورد علاقه خود هدیه می دهند.

انتخاب بهترین کتاب ها برای کادو در روز ولنتاین

همان طور که گفتیم کتاب تنها یک هدیه ارزان ولنتاین برای یک خانم ها به شمار نمی آید؛ بلکه اگر متناسب با سلایق افراد باشد هدیه ای ماندگار و با ارزش تلقی می شود. مطالعه این بخش از مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید کتاب مناسبی را برای هدیه به معشوقه خود پیدا کنید.

پک کتاب ولنتاین که در سایت کتاب ایکات موجود است:

  • پک ولنتاین کتاب برای خانم
  • پک ولنتاین کتاب برای آقا
  • پک ولنتاین کتاب برای یک بیزینس من (تاجر)
  • پک ولنتاین کتاب برای علاقه مندان به رمان
  • پک ولنتاین کتاب برای خانم های جوان 20 تا 30 سال

 برای مشاهده جزییات پک های ولنتاین کتاب ها کلیک کنید

 

 در ادامه به معرفی برخی کتاب های عاشقانه به عنوان هدیه برای ولنتاین می پردازیم:

  • کتاب یک عاشقانه آرام

اگر می خواهید معشوقتان با ورق زدن هر صفحه از کتابی که در روز ولنتاین به او هدیه داده اید، بیشتر به شما فکر کند می توانید این کتاب نادر ابراهیمی را برای او خریداری کنید. کتاب عاشقانه آرام یکی از معروف‌ ترین آثار نادر ابراهیمی می باشد. متن و روایت آن بسیار دلنشین است، به طوری که از خواندن آن خسته نمی شوید.

  • کتاب خطاب به عشق

آلبر کامو در کنار تعلمات فلسفی، به مردی عاشق پیشه نیز معروف بوده است. این کتاب شامل مجموعه ای از نامه ها ای است که آلبر کامو و معشوقه اش ماریا کاسارس برای یکدیگر ارسال می‌ کردند. اگر می خواهید زندگی عاشقانه یکی از معروف ترین نویسندگان تاریخ فرانسه را به معشوقه خود نشان دهید؛ این کتاب یک گزینه مناسب برای هدیه ارزان ولنتاین برای  یک خانم است.

  • کتاب عشق سال های وبا

گابریل گارسیا مارکز با کتاب صد سال تنهایی شناخته می شود این در حالی است که کتاب عشق سالهای وبا فانیست یکی از بهترین کتاب های این نویسنده شناخته می شود این کتاب عشق ممنوعه فرمینا و فلورنتینو را به تصویر کشیده است. ترجمه این کتاب توسط بهمن فرزانه و در نشر ققنوس انجام شده است.

3

کتای یکی از ماندگارترین هدیه های ولنتاین است.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره هدیه ارزان ولنتاین برای یک خانم در اختیار شما قرار دهیم. همه دخترها عاشق کادوهایی مانند عطر، شکلات و عروسک هستند. اما هدیه دادن کتاب به عنوان یک هدیه ماندگار برای روز ولنتاین می تواند یک گزینه ای عالی باشد. ورق زدن آن کتاب می‌ تواند مرور خاطرات روزهای عاشقی شما باشد. علاوه بر این کتاب یک کادوی متفاوت و خاص است. اگر به دنبال خرید یک هدیه غافلگیر کننده با قیمتی مناسب برای معشوقه خود هستید، بهتر است به سایت کتاب ایکات مراجعه کنید در این سایت با توجه به هر سن و جنسیت و علاقه ای پکیج هایی  ولنتاینی تهییه شده که به عنوان هدیه ولنتاین با سریع ترین زمان ممکن  به ادرس درخواستی شما ارسال خواهد شد.

در ضمن فروشگاه کتاب ایکات در زمینه خرید کتاب دانشگاهی فعالیت داره و هر کتاب دانشگاهی که خواستید میتونید از این سایت سفارش بدین .

از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم.