با ورود انواع تبلت به بازار توجه زیادی جلب این کالا شد زیرا برای مطالعه، بازی و کارهایی از این قبیل به دلیل وجود صفحات بزرگ استفاده از این وسیله باعث خستگی چشم نشده و به همین خاطر کاربران زیادی به آن علاقه‌مند شدند. تبلت‌ها در برندهای مختلف و در سایز‌های متفاوتی موجود بوده و شما می‌توانید مناسب‌ترین آن را برای کارهای روزانه خود انتخاب کرده و خریداری کنید.

لوازم جانبی تبلت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

تبلت‌ها نیز همانند تلفن‌های هوشمند نیاز به داشتن برخی لوازم جانبی ضروری هستند که توسط آن از بروز آسیب جلوگیری شود. علاوه‌بر این مورد باید بگوییم شما باید بدانید که فقط لوازم جانبی کمک به استفاده بهتر و مطمئن‌تر شما از این کالا نمی‌کند و شما نیاز به داشتن برخی اکسسوری‌های ضروری مانند استندهای نگه‌دارنده نیز خواهید داشت. به همین سبب ما در این مقاله قصد داریم تا شما را به صورت کامل با لوازم جانبی و اکسسوری‌های مورد نیاز تبلت‌های اپل و سامسونگ آشنا کرده تا با اطمینان بیشتری خرید خود را به اتمام رسانده و از کیفیت آن مطمئن باشید. در نتیجه به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه با ما همراه باشید و لینک این مطلب را نیز برای دوستان خود ارسال کنید.

کیف‌های تبلت سامسونگ و اپل

اگر شما هم از تبلت خود در محل کار استفاده می‌کنید و یا نیاز به حمل روزانه آن دارید پس بهتر است از یک کیف مخصوص تبلت برای آسودگی در حمل و نقل تبلت خود استفاده کنید. این کار علاوه بر تامین امنیت تبلت به شما کمک می‌کند تا حمل آسان‌تری داشته و به تبلت آسیبی وارد نشود.

 باید بگوییم حمل تبلت با کوله پشتی و کیف‌هایی که برای حمل دیگر وسایل خود استفاده می‌کنید موجب خط و خش افتادن بر روی صفحه تبلت شده و یا گاها موجب آسیب به بدنه آن می‌شود به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که همه روزه نیاز به حمل تبلت خود دارید برای آن یک کیف مخصوص تهیه کنید و با اطمینان از آسیب ندیدن، آن را با خود به همه جا ببرید.

کیف‌های تبلت در دو نوع فری‌سایز و کیف مخصوص موجود بوده که نوع مخصوص آن دقیقا طبق سایز تبلت شما و با مدل‌های متفاوت در فروشگاه‌ها موجود می‌باشد و به راحتی می‌توانید برای تبلت خود هر مدلی را که مورد پسندتان است انتخاب نموده و خریداری کنید.

 این کیف تبلت به گونه‌ای بوده که تبلت در آن کاملا فیکس شده و در کیف تکان نمی‌خورد اما کیف‌های فری‌سایز چنین قابلیتی نداشته و البته باید بدانید که معمولا شما نمی‌توانید کیفی مناسب با سایز دقیق تبلت خود بیابید به همین دلیل به اجبار باید یکی از نزدیک‌ترین سایزها را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

امنیت تبلت شما در این کیف قابل قبول است اما با وجود دقیق نبودن سایز امکان جابه‌جایی تبلت در آن وجود دارد. البته باید به دیگر نکات خرید کیف‌های تبلت سامسونگ و اپل نیز توجه داشته باشید به همین منظور ما در ادامه برخی از مهم‌ترین مواردی که بهتر است قبل از خرید کیف مورد بررسی قرار دهید را برای شما بازگو کردیم که این نکات عبارت اند از:

  1. خرید کیف‌های کلاسوری برای استفاده روزانه مناسب‌تر بوده زیرا دارای حالت استند بای بوده و برای هر بار استفاده نیازی به بیرون آوردن تبلت از کیف نخواهید داشت.
  2. بهترین جنس موجود برای انواع کیف، کیف چرمی بوده که به راحتی می‌توانید بهترین کیفیت را انتخاب کنید و نگران خراب شدن آن در مدت طولانی نباشید.
  3. سعی کنید کیف تبلتی که خریداری می‌کنید تقریبا هم سایز با تبلت شما باشد و بیش از اندازه بزرگ نباشد تا تبلت در آن لق نزند.

 

قاب‌های تبلت سامسونگ و اپل

قاب تبلت یکی از لوازم جانبی‌ تقریبا ضروری است و مناسب با سایز تبلت شما طراحی شده و هرکدام جنس متفاوتی دارد که عمده آن‌ها سیلیکونی، ژله‌ای و چرمی هستند. قاب‌های سیلیکونی دارای لطافت بوده و قاب بسیار نرمی برای تبلت شما است این قاب مقاومت در برابر انواع خراش و ضربه را داشته و در برابر آسیب‌های احتمالی از تبلت شما محافظت می‌کند.

شما جهت خرید قاب‌های سیلیکونی برای تبلت‌های سامسونگ و اپل می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی استپ موبایل اقدام کنید و قاب متناسب با سلیقه خود را تهیه نمایید.

 

قاب‌های چرمی برای تبلت‌های سامسونگ و اپل

قاب چرمی به طور معمول از جنس چرم مصنوعی بوده و دارای امنیت نسبتا بالایی است پس اگر شما هم به وسایل چرم علاقه زیادی دارید این قاب برای شما بهترین گزینه است. این نوع از قاب نیز در فروشگاه اینترنتی استپ موبایل موجود بوده و شما می‌توانید این نوع قاب را نیز سفارش دهید.

 

قاب‌های ژله‌ای مناسب برای تبلت‌های سامسونگ و اپل

قاب‌های ژله‌ای از پلاستیک پلی یورتان و TPU ساخته شده و نرم و بسیار قابل انعطاف هستند. به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربات وارد شده به تبلت دارند. همچنین این قاب دارای تنوع بسیار بالایی بوده و به راحتی می‌توانید قاب با طرح مورد نظر خود را خریداری کرده، و از کیفیت و طرح آن لذت ببرید.

همچنین قاب‌های دیگری نیز علاوه‌بر قاب‌های نام برده وجود داشته که یکی از آن‌ها قاب‌های پلی کربنات بوده که سختی بیشتری نسبت به بقیه قاب‌ها داشته و برای افرادی که این مدل قاب را می‌پسندند گزینه بسیار مناسبی است.

قاب‌های استنددار برای استفاده بهتر تبلت در حالت استند بای وجود داشته و می‌توانید از آن‌ها برای دیدن فیلم و بازی کردن استفاده کنید و باید به هنگام خرید انواع قاب توجه داشته باشید که قاب مورد نظر شما به طور کامل تمامی بدنه تبلت را پوشش داده و از وارد شدن ضربه به تبلت جلوگیری کند.

 

خرید گلس تبلت سامسونگ و اپل

از آن جایی که یکی از گران قیمت‌ترین اجزای تبلت LCD آن است پس محافظت از آن یک امر ضروری است به همین دلیل استفاده از گلس‌ همواره به شما پیشنهاد می‌شود. زیرا گلس یک لایه بسیار شفاف بوده که بر روی صفحه نمایش تبلت شما قرار گرفته و به دلیل اینکه ضربه وارد شده بر روی تبلت به گلس فشار می‌آورد ضربه را جذب خود کرده و موجب بالاتر رفتن امنیت صفحه نمایش آن می‌شود.

معمولا گلس‌های شیشه‌ای پرطرفدارترین مدل گلس هستند زیرا این گلس‌ها کیفیت صفحه نمایش را کمتر نکرده و آن را همانند روز اول به شما نمایش می‌دهند. همچنین بهتر است از گلس‌هایی استفاده شود که ضخامت زیادی نداشته و تاثیری بر رنگ و وضوح صفحه نمایش نگذاشته و تاثیر منفی بر عملکرد تاچ تبلت نگذارد. البته می‌توانید هنگام خرید گلس، مواردی را انتخاب کنید که برش‌های مربوطه دقیقا در محل اصلی خود بوده و در هنگام استفاده ایجاد مزاحمت نمی‌کند باید توجه داشته باشید که اگر تبلت شما گوشه‌های منحنی دارد بهتر است از گلس‌های 3 بعدی استفاده کنید و در غیر این صورت گلس‌های 2.5 بعدی مناسب هستند.

محافظ صفحه اپل آیپد

استفاده از تبلت‌های اپل (آیپد) بدون گلس کار خطرناکی است! گلس‌های محافظ آیپد از آسیب رسیدن به صفحه جلوگیری می‌کند و از افتادن خط و خش روی صفحه تبلت شما جلوگیری خواهد کرد. گلس‌های تبلت‌های آیفون انواع مختلفی دارند که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم تا شما بیشتر با این نوع گلس‌ها آشنا شوید و انتخابی مناسب داشته باشید.

 

گلس‌های مات

اگر معمولا بیش از حد از تبلت خود استفاده می‌کنید باید مراقب چشم‌های خود باشید! به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم گلس‌های مات را تهیه کنید. چراکه این گلس‌ها آسیب اشعه‌های مضر نور صفحه گوشی‌ را تا حد زیادی کاهش می‌دهند و از خستگی چشم نیز جلوگیری می‌کنند.

 

گلس‌های سرامیکی

این نوع گلس‌ها مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و انتخاب خوبی برای تبلت شما هستند. لکه‌های چربی و اثر انگشت روی این گلس‌ها باقی نمی‌مانند و شما می‌توانید با خیالی آسوده این گلس را برای خود تهیه کنید.

 

پایه تبلت‌های سامسونگ و اپل

استندهای تبلت در دو نوع متصل بر روی قاب و استندهای جداگانه موجود بوده و شما می‌توانید بر اساس نیاز و راحتی خود یکی از این دو مدل را برای خود انتخاب و خریداری کنید این استند‌ها در زاویه‌های متفاوتی قابلیت تنظیم شدن را داشته و برای استفاده در هنگام دیدن فیلم، تماس‌های تصویری، بازی کردن و... مناسب می‌باشد.

برای استفاده از این استندها فقط کافیست تا آن را در جهات دلخواه خود تنظیم کرده و از آن استفاده کنید. این پایه‌ها به طور معمول قابلیت تغییر اندازه داشته و به همین دلیل می‌توانید تبلت‌ها را در سایز مختلف در آن گذاشته و فیکس کنید تا تبلت ثابت بماند به طور معمول این استندها جنس استیل داشته اما در دو نوع پلاستیکی و چوبی نیز عرضه شده و قابل خرید می‌باشد.

18

شارژر و باتری تبلت سامسونگ و اپل

یکی از اصلی‌ترین قطعات تبلت باتری آن است که شما می‌توانید با استفاده از شارژرهای باکیفیت و اورجینال از خراب شدن آن تا حدود زیادی جلوگیری کنید زیرا با استفاده از شارژرهای باکیفیت سبب می‌شوید ولتاژی که به باتری می‌رسد طبق ایده‌آل تبلت بوده و باعث عملکرد منفی نشود.

استفاده از شارژرهای اصل باعث عملکرد مثبت باتری شده و در مدت کوتاه موجب آسیب دیدن باتری نمی‌شوند به همین دلیل نیاز به خرید مجدد باتری ندارید. در این رابطه باید بگوییم تبلت‌های اپل با کابل‌های لایتنینگ شارژ شده و تبلت‌های سامسونگ نیاز به شارژ با کابل‌های تایپ سی و میکرو دارند.

در صورت خرابی باتری تبلت نگران نباشید چون به راحتی امکان تغویض آن وجود داشته ولی به دلیل وجود تعداد بسیاری از باتری‌های تقلبی در بازار باید مراقب باشید و حتما جنس مطمئن و اصل خریداری کنید زیرا این باتری‌ها طول عمر طولانی‌تری داشته و بعضا دارای گارانتی نیز می‌باشند.

 

شارژر اپل آیپد

همان طور که در قسمت اشاره کردیم باتری‌ها جزو لوازم جانبی بسیار مهم به حساب می‌آیند. مواردی چون ولتاژ اضافی، نوسانات زیاد، اتصالات کوتاه و... باعث به وجود آمدن مشکلات بزرگی برای شما خواهد شد که این مشکلات به علت استفاده از سری شارژرهای تقلبی است. با توجه به این موارد به شما پیشنهاد می‌کنیم از مراجع معتبری همچون استپ موبایل دست به خرید باتری برای آیپد خود بزنید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

 

قلم‌های لمسی آیپدها

همانطور که احتمالا در جریان هستید، بسیاری از کارهایی که با لپ تاپ انجام می‌شود با تبلت نیز قابل اجراست. برای برخی کارها نظیر طراحی شما می‌توانید از قلم‌های مخصوص لمسی آیپدها استفاده کنید و برای خرید این لوازم جانبی و کلیه لوازم جانبی آیپدهای اپل می‌توانید به فروشگاه اینترنتی یا مجموعه استپ موبایل مراجعه کنید و لوازم جانبی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

 

کاور اپل آیپد

هیچ کدام شما دوست ندارید روی بدنه زیبای آیپدتان خط و خش بیفتد و یا آیپدتان آسیب ببیند! حتی اگر به آیپد شما آسیبی نیز وارد نشود بدون کاور با فشار به این وسیله احتمال آسیب رسیدن به اجزای داخلی وجود خواهد داشت. به همین دلایل استفاده از یک کاور زیبا کار صحیحی خواهد بود. شما می‌توانید جهت خرید کاور مناسب سری به فروشگاه اینترنتی استپ موبایل بزنید و یا به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنید و کاور متناسب با سلیقه خودتان را تهیه کنید.

19

بسیاری از اکسسوری‌های گفته نشده در این مقاله وجود دارد که کار با تبلت را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کند که این محصولات عبارت است از: کیبورد، هدفون، هولدر نگهدارنده و... که می‌توانید در صورت نیاز به هر کدام از این محصولات آن را از فروشگاه استپ موبایل خریداری کرده و استفاده کنید.

 

کلام پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا تمامی موارد ضروری مورد استفاده برای تبلت را برای شما بگوییم تا به راحتی بتوانید لوازم جانبی مورد نیاز تبلت را شناسایی کرده و خریداری کنید. در آخر به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم جانبی تبلت‌های اپل و سامسونگ به فروشگاه اینترنتی معتبر استپ موبایل مراجعه نمایید.