قشم که به سرزمین عجایب هفت‌گانه شهرت دارد، با جاهای دیدنی بی‌نظیر خود در طول سال از گردشگران بسیاری پذیرایی می‌کند. از دره ستارگان، قلعه پرتغالی‌ها، غار خربس، جنگل‌های حرا و تنگه چاهکوه تا مراکز تفریحی و خرید متنوع و جذاب. مردمان خونگرم و میهمان‌نواز قشم هم برای پذیرایی از گردشگران اقامتگاه‌های متنوعی متناسب با سلیقه‌های مختلف تدارک دیده‌اند. از این رو در این مطلب یک لیست از بهترین هتل‌های قشم از نظر مردم را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید بهترین گزینه را برای یک سفر خاطره‌انگیز انتخاب کنید.

مسافران از کدام هتل‌های قشم راضی هستند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

هتل 4 ستاره هانی قشم

هتل هانی قشم با 4 ستاره در بلوار آزادگان از بهمن ماه 1399 فعالیت خود را آغاز کرده است و در دسته هتل‌های نوساز این جزیره زیبا به شمار می‌رود. آزادگان از بلوارهای اصلی شهر است و از این رو هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. این هتل 4 ستاره با 60 واحد اتاق و سوئیت با بهترین سطح امکانات و خدمات و پرسنل حرفه‌ای از شما پذیرایی می‌کند. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، آسانسور، تاکسی سرویس، روم سرویس، سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۰ نفر، خدمات بیدارباش، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، لاندری، سیستم اطفاء حریق و پارکینگ و... اشاره کرد. در اتاق‌ها هم امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، تلفن، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، لوازم بهداشتی در حمام، آب معدنی رایگان، مینی بار و... ارائه می‌شود.

و اما موقعیت مکانی عالی هتل شما را به آسانی به جاذبه‌های مهم گردشگری شهر همچون قلعه پرتقالی‌ها، سواحل زیبای قشم، موزه ژئوپارک و سیتی سنتر می‌رساند. هم‌چنین می‌توانید از خدمات گشت شهری برای بازدید از جزیره استفاده کنید.

هتل 4 ستاره آتامان قشم

از دیگر هتل‌های قشم که مسافران از آن راضی هستند، می‌توان آتامان را نام برد. هتل آتامان نیز از سال 1396 با 58 واحد اتاق و سوئیت در میدان حافظ فعالیت خود را آغاز کرد. هتل آتامان قشم مناسب برای اقامت‌های فردی و خانوادگی از اتاق‌های دو نفره تا سوئیت‌های 4 نفره آماده پذیرایی از میهمانان است. تلویزیون، اینترنت و تلفن در لابی و اتاق، مبلمان، دراور، میز تحریر، یخچال، آب رایگان و چای‌ساز، صندوق امانات، حمام و لوازم بهداشتی، مینی‌بار و سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط و تور، سالن بیلیارد و بدنسازی، فروشگاه، خشکشویی، خودپرداز، خدمات ویژه معلولین، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان و... از مهم‌ترین امکانات این مجموعه است.

به راحتی می‌توانید با یک پیاده‌روی ساده به سواحل خلیج فارس دسترسی پیدا کنید. حدود 5 دقیقه تا مراکز خرید همچون زیتون و سیتی‌سنتر و... فاصله نیست. بازار قدیم معروف درگهان هم حدود نیم ساعت با هتل بیشتر فاصله ندارد.

5

هتل 3 ستاره سینگو قشم

هتل سینگو قشم با 3 ستاره فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است. این هتل خوب قشم از نظر مسافران با 65 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت، در درگهان قشم مشغول فعالیت است. جالب است بدانید هتل تنها 90 متر با دریا فاصله دارد و برخی اتاق‌ها هم با چشم‌انداز رو به دریای زیبای خلیج فارس هستند. واحد‌های اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت لوکس رو به دریا، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره هستند. از امکانات آن هم می‌توان به اینترنت، رستوران، پارکینگ، سالن کنفرانس، صندوق امانات، اعلام حریق، تهویه مطبوع، صندوق امانات، کافی شاپ، کتابخانه، لاندری، نمازخانه، روم سرویس، آسانسور، سالن همایش، اتاق جلسات، فروشگاه، روزنامه در لابی، سالن جشن، مراسم و عروسی، تاکسی سرویس، کتری برقی، پارکینگ محدود، مینی بار با هزینه، اتاق بازی کودکان، دوربین مدار بسته، مبل تخت خواب شو، اطفاء حریق، خدمات ویژه معلولین، پارک کودک، خدمات اداری و خدمات بیدارباش اشاره کرد. از موقعیت مکانی خوب هتل هم نباید گذشت. به آسانی می‌توانید به بازارهای معروف درگهان دسترسی پیدا کنید.

6

هتل 3 ستاره بهشت قشم

هتل بهشت قشم با 3 ستاره از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل یک طبقه با 106 واحد اتاق و سوئیت آماده پذیرایی از میهمانان است. بهشت هم گزینه مناسبی برای سفرهای فردی است و هم سفرهای خانوادگی. اتاق‌ها به صورت یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهار تخته و همچنین سوئیت‌های دوخوابه چهارنفره، پنج نفره و شش نفره هستند.

سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال و آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع و گرمایشی و سرمایشی، حمام و لوازم بهداشتی و تلویزیون، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس و آژانس مسافرتی، رستوران و کافی شاپ، خشکشویی، اتاق سیگار، اتاق چمدان و پذیرش در 24 ساعت شبانه‌روز نیز از امکانات مهم هتل است.

اگر هم اهل بازارگردی باشد، بهشت یک گزینه فوق‌العاده است. مرکز خرید ستاره، فردوسی و سیتی سنتر در نزدیکی شما قرار دارند. تا درگهان هم نیم ساعت بیشتر فاصله نیست. از این جهت این هتل قشم از نظر مسافرین محبوبیت ویژه‌ای دارد.

چگونه هتل‌های قشم را رزرو کنید؟

برای آن که بتوانید یک هتل خوب متناسب با نیازها، بودجه و ایده‌آل‌های خود پیدا کنید، لازم است مشخصات آن‌ها را به خوبی بررسی و مقایسه نمایید. اطلاعاتی مانند آدرس، دوری و نزدیکی از نقاط مهم گردشگری، امکانات، ویژگی اتاق‌ها، متناسب بودن قیمت و امکانات، قوانین و از همه مهم‌تر نظر مردم درباره بهترین هتل‌های قشم. حالا می‌توانید با آگاهی کامل، اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و رزرو کنید. سایت‌های اینترنتی رزرو هتل این روزها منبع بسیار خوبی برای بررسی اطلاعات هتل‌ها و هم‌چنین رزرو آنلاین آن‌ها هستند. جااینجاس به عنوان یکی از پلتفرم‌های رزرو آنلاین هتل در این زمینه می‌تواند گزینه خوبی باشد.‌‌آلآ