فروش ویژه بهترین کابین ها و درب های آسانسور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

بی شک با توجه به افزایش ساختمان ها و الزام به استفاده از آسانسور در هر یک از آن ها، استفاده از بهترین مدل های آسانسوری بسیار مهم است. در واقع آسانسورها امروزه نقش مهمی را هم در رفاه مسافران و هم در زیبایی یک ساختمان بر عهده دارند. که انتخاب مدل مناسب، متناسب با نیاز و البته کاربری ساختمان، از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو بکارگیری بهترین متریال در ساخت آن ها و تهیه برندهای برتر با کیفیت بالا و همراه با قیمت مناسب و رقابتی می تواند بسیار جذاب باشد. ضمن اینکه با شروع فروش ویژه کارخانه صنعتی مگا و ویژگی های منحصر به فرد تولیدات و محصولات عرضه شده توسط این مجموعه، می توان به تهیه محصولی با کیفیت امیدوار بود.

سبک خاص طراحی کابین های آسانسور

طراحی و تولید انواع کابین آسانسور توسط این کارخانه یکی از نقاط برجسته و مهم آن به شمار می رود. چرا که همواره این کارخانه با تولید انبوه کابین ها در طول سال و ارائه طرح و رنگ های مختلف در کشور شناخته می شود. در واقع مگا یکی از معدود کارخانه هایی در سطح کشور است که علاوه بر تولید انواع کابین، عرضه کننده بهترین آن ها در سطح کشور نیز می باشد. که هم از بعد فنی و هم المان های زیبایی و کاربردی دارای تاییدیه ها و استانداردهای روز دنیا می باشد. از انواع کابین های کلاسیک و مدرن گرفته تا تولید کابین های شیشه ای که توسط این مجموعه و با استفاده از دستگاه های بروز و همچنین طراحان و مهندسان زبده و با دانش انجام می شود.

در واقع طراحی ها و به نوعی کابین سازی و ساخت این بخش مهم از آسانسور یکی از خدمات و محصولات مهم ارائه شده توسط این کارخانه به حساب می آید. که با دقتی بسیار بالا، و مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می شود. چرا که محاسبات میزان بار وارده، ابعاد کابین، ظرفیت آن، المان های کار شده در آن و جنس کابین و بسیاری دیگر از فاکتورها باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند. مخصوصا در بحث طراحی که علاوه بر افراد با دانش و متخصص در این زمینه، با کمک نرم افزارهای بروز و ابزارها و دستگاه های پیشرفته صنعتی، تلاش شده تا محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد. چرا که آنچه که توسط این مجموعه از درجه اهمیت زیادی برخوردار است، کیفیت بالا محصول می باشد.

واردات بهترین مکانیزم های درب جهان به کشور

13

هر یک از بخش های آسانسور از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند. که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم می توانند بر عملکرد بخش بزرگ تر تاثیر بگذارند. از همین رو مکانیزم های استفاده شده بر روی درب ها، یکی از همان بخش هایی هستند که علاوه بر تاثیر مستقیم، از قسمت های مهم آن نیز به شمار می روند. به همین خاطر کیفیت کلی یک درب آسانسور از روی مکانیزم کار شده بر روی آن سنجیده می شود. در این بین مکانیزم های سلکوم و فرماتور به عنوان دو مورد اصلی و جهانی شناخته می شود. که در کل دنیا به عنوان بهترین ها در این صنعت به حساب می آیند. با توجه به اهمیت کیفیت در محصولات عرضه شده، گروه صنعتی مگا با واردات این مدل ها از کشورهای چین و اسپانیا، در تلاش است تا در این بخش نیز بهترین ها را عرضه کند. چرا که بی شک درب های یک آسانسور نیز جزو بخش های مهم آن بوده که تاثیر بسزایی در روند کلی کارکرد آسانسور دارد.

تولید و عرضه انواع قطعات آسانسور

از دیگر بخش های مهمی که تکمیل کننده محصولات این کارخانه است، قطعه های مختلف کار شده در آسانسور می باشد. در واقع همان طور که پیش تر نیز گفته شد، هر آسانسور از قسمت های مختلف زیادی تشکیل شده است. که این بخش ها باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا بتوانند موجب کارکرد بهتر آسانسور، عدم خرابی زودتر از موعد و افزایش طول عمر و در نهایت افزایش ایمنی آسانسور شوند. به همین منظور بسیار مهم است که چه در زمان راه اندازی، و چه سرویس و نگهداری آسانسور خود از قطعه های اورجینال و اصلی استفاده نمایید. که این امر هم از طریق نمایندگی های معتبر و هم به شکل مستقیم می توانید از گروه مگا که ارائه دهنده انواع قطعات آسانسور نیز می باشد، تهیه نمایید. بخشی از مهم ترین قطعات عرضه شده توسط این مجموعه به شرح ذیل می باشد.

- پایه قلاب سربکسل های بدون موتورخانه و داخل آن

- انواع براکت ریل ها

- کلاف آسانسور یو دمونتاژ، نصب جوشکاری و نصب دیواری با قابلیت تنظیم

- انواع کارفریم های تک فلکه، دو فلکه و مورب

- پایه موتور

- کادر وزنه های تک فلکه، دو فلکه دوبل و 1:1

- انواع ریل

- پایه بافر

راه اندازی کامل آسانسور با گروه صنعتی مگا

همان طور که تا به اینجا اشاره کردیم، کیفیت در این کارخانه و عرضه خدمات مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که این کارخانه علاوه بر عضویت در اتحادیه آسانسوری کشور، عضو انجمن تولیدکننده قطعات آسانسوری نیز می باشد. که این امر در کنار سال ها حضور و تجربه در این عرصه، سبب افزایش حساسیت به ارائه محصولات با استاندارد و کیفیتی مطابق با شاخص های جهانی می شود. از همین رو برای سفارش کابین مخصوص خود مطابق با استانداردها، سفارش بهترین مکانیزم های درب و تهیه قطعات اورجینال، می توانید از طریق گروه صنعتی مگا اقدام نمایید. ضمن اینکه برای دریافت مشاوره و مشاهده محصولات نیز می توانید از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی    megaindustrialgroup.com اقدام بفرمایید.