علیرضا ارجمند خواننده و موسیقی دان که تاکنون در بازار مارکت موسیقی کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته و در این مقاله با او بیشتر آشنا خواهیم شد و آهنگ های علیرضا ارجمند را مورد بررسی اجمالی قرار می دهیم.

علیرضا ارجمند خواننده را بیشتر بشناسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معرفی مختصر

علیرضا ارجمند متولد 26 مرداد ماه سال 1378 از شهر تهران می باشد که در رشته نرم افزار کامپیوتر (it) دارای لیسانس می باشد و به خاطر علاقه شدیدش به خوانندگی و موسیقی به این امر رجوع کرده است. به لطف خدا توانست اقداماتش را در موسیقی آغاز کند و از سال 1400 با آهنگ همه دنیامی پا به این عرصه نهاد و سپس ترک های دیگری همچون حاشا، به دادم برس، و .. به بازار موسیقی عرضه کرد.

علیرضا ارجمند

علیرضا ارجمند در شبکه های اجتماعی

علیرضا ارجمند نیز همانند دیگر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد. صفحه رسمی اینستاگرام علیرضا ارجمند نیز به آیدی alirezaarjmand.official می باشد.

دنیای آهنگ های علیرضا ارجمند

اولین اقدامش در موسیقی ساخت موزیک همه دنیامی بود که در 16 مرداد ماه 1400 ساخته شد و به عنوان اولین آهنگ علیرضا ارجمند به بازار موسیقی منتشر شد. این آهنگ با همکاری یکی از دوستانش صورت گرفت. در زیر قسمتی از متن ترانه این آهنگ را مشاهده می کنید:

همه دنیامی من هی گاهی اوقات

خودمو گم میکنم تو پیچ موهات

تورو میخوامت بی نگات میمیرم

تو نباشی با خودم یکسره درگیرم

علیرضا ارجمند

پس از این آهنگ نیز موزیک حاشا منتشر شد که این قطعه نیز مورد استقبال مردم قرار گرفت. (منو حاشا نکن من که دیوونتم واسه ناز کردنت نگو دیر اومدم) قسمتی از متن ترانه حاشا می باشد. پس از این آهنگ نیز موسیقی دلی و بسیار جذاب به نام به دادم برس منتشر شد که این قطعه نیز به تازگی وارد دنیای موسیقی مارکت شده است که امتیاز بسیار قابل قبولی نیز در سایت آی ریتم برای خود کسب کرده است. قسمتی از متن این آهنگ را نیز در اینجا درج کردیم:

تموم شهرو پی تو میگردم

کجایی تو دورت بگردم

کجایی ذهنم نزدیک انفجاره

بارون عجیبی از چشام میباره

دانلود آهنگ های علیرضا ارجمند از طریق سایت های معتبر موسیقی قابل دریافت می باشد.

دکلمه و ترانه سرایی علیرضا ارجمند

علیرضا دستی در نوشتن و ترانه سرایی نیز دارد که برخی را نیز به صورت دکلمه منتشر کرده است. از جمله شناخته ترین دکلمه هایش می توان به نقطه اوج و بلیط تک سفره اشاره کرد. هم چنین دکلمه های بسیاری را در بازار گویندگی در حال ساخت دارد که آن ها نیز به زودی عرضه می شوند.