خریدار ضایعات خودرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

بهترین خریدار ضایعات خودرو در تهران

 

خریدار ضایعات خودرو به ماشین هایی گفته می شود که به علت هایی مانند تصادفات شدید یا فرسوده شدن خودرو پس از سالها دیگر قابلیت استفاده ندارند. یک ماشین دارای اجزای مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها در دسته خاصی قرار گرفته و پس از بازیافت می توان از آن ها مجددا استفاده نمود. از بخش های مختلف ماشین می توان به لاستیک ها، صندلی های آن، قطعات داخلی، قسمت های غیر فلزی، قراضه های الکترونیکی اشاره نمود.

جهت فروش ضایعات خود در تهران میتوانید با بهترین خریدار ضایعات در تهران که آرمین ضایعات میباشد تماس حاصل فرمایید

لاستیک های فرسوده

لاستیک های ماشین جزو ضایعات غیر فلزی بوده و قابلیت بازیافت دارند. پس از فرآوری لاستیک ها می توان از آن ها در ساخت محصولات جدید استفاده کرد. در این روند اجزای لاستیک از هم جدا شده و هر کدام برای استفاده مجدد بازیافت می شوند. لاستیک خودرو ها را می توان در مراکز بازیافت مخصوص بدون تولید دود و آلودگی سوزاند و تجزیه نمود.

 

صندلی های فرسوده

در ساخت صندلی های خودرو از مواد گوناگونی استفاده می شود. اکثر مواد به کار رفته در تولید صندلی های خودرو قابل بازیافت می باشند. بدین ترتیب می توان آن ها را بازیافت نموده و برای مواد اولیه کارخانه ها از آن ها بهره برد.

خریدار ضایعات قطعات داخلی خودرو

خریدار ضایعات قطعات داخلی خودرو قراضه های داخلی خودرو از مهم ترین قسمت هایی در ماشین می باشد که می توان از طریق تفکیک و بازیافت آن ها محصولات جدیدی تولید نمود. از قطعات داخلی خودرو می توان به موتور ها، گیربکس، دینام و غیره اشاره کرد. هر یک از این قطعات شامل بخش های کوچکتر بوده که از فلزات با جنس های مختلف تشکیل شده اند. این فلزات را می توان پس از تفکیک برای بازیافت و فرآوری آماده کرد.

ضایعات های غیر فلزی

در ساخت خودرو از قطعات غیر فلزی بسیاری استفاده می شود که از هر کدام از آن ها می توان برای تولید محصولات جدید خاصی استفاده نمود. مکان های زیادی وجود دارند که تخصص آن ها خرید و فروش ضایعات غیر فلزی ماشین ها می باشد. قطعاتی مانند، شیشه  ها، روغن و فیلتر روغن، داشبورد، چراغ ها، سپر ها و غیره در دسته قطعات غیر فلزی ماشین قرار دارند که با فروش آن ها می توان مبلغ مناسبی دریافت نمود.

قراضه های الکترونیکی ماشین های فرسوده

دورریختنی های الکترونیکی به محصولاتی گفته می شود که بنا بر هر دلیلی از کار افتاده اند و یا آسیب دیده اند. طول عمر این قطعات معمولا خیلی زیاد نبوده و با خرابی یک قطعه عموما دیگر قابلیت استفاده ندارند. بسیاری از این لوازم الکترونیکی را نمی توان تعمیر کرد و می بایست آن را بازیافت نمود. به دلیل وجود فلزات با ارزشی که در این قطعات استفاده شده است بازیافت آن ها بسیار مقرون به صرفه بوده و می تواند سود خوبی برای شما به همراه داشته باشد. قطعات الکترونیکی خودرو عبارتند از: باتری، سیستم قدرت ماشین، سیستم پخش، سنسور و غیره.

 

فروش ضایعات خودرو چگونه انجام می شود؟

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و به وجود آمدن دستگاه های مدرن، خودروهای جدید و تازه با امکانات خاص روز بروز بیشتر تولید می شوند. خودروهای قدیمی و فرسوده به مرور زمان از رده خارج شده و بهتر است که آن ها را اسقاط نمود. با اسقاط خودروهای قدیمی خود می توانید هزینه خوبی دریافت کرده و ماشین تازه ای خریداری نمایید. قیمت قطعات مختلف خودرو با توجه به جنس آن ها و کارایی هر کدام متفاوت می باشد. می توانید آن ها را به صورت یکجا یا تفکیک شده به فروش برسانید.

نتیجه گیری:

یکی از مزایای بازیافت خودروهای فرسوده کسب درآمد و صرفه جویی در انرژی می باشد. از طریق بازیافت فلزات و دیگر قطعات به کار رفته در ماشین می توان مواد اولیه برای تولید محصولات جدید کارخانه ها و صنایع را تامین نمود. رها نمودن خودروهای فرسوده در طبیعت علاوه بر ضرر اقتصادی، آلودگی محیط زیست را نیز به همراه دارد. بیشتر فلزات پس از مدتی رها سازی در طبیعت گازهای سمی از خود تولید می کنند. از طریق فرآوری و بازیافت خودروهای فرسوده می توان کمک شایانی به حفظ منابع طبیعی کرده و آن ها را برای برای آیندگان محفوظ داشت.