اقامتی راحت با رزرو هتل پارک قشم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

با سفر به جزیره قشم، شما فرصت دیدن جاذبه های طبیعی شگفت انگیز را خواهید داشت. سفر به قشم با مشاهده جاذبه هایی مانند دره ستارگان، جنگل حرا قشم، جزیره هنگام، جزایر ناز، ژئوپارک قشم، بازار درگهان و ده ها جاذبه دیگر همراه است. یکی از مهم ترین موارد در سفر به جزیره قشم، انتخاب هتل یا اقامتگاه مناسب است تا بتوانیم به خوبی استراحت کنیم و اوقات خوشی را در سفر تجربه کنیم.

یکی از هتل های اقتصادی در جزیره قشم، هتل پارک قشم است که در بلوار آزادگان قشم قرار دارد. هتل پارک قشم در نزدیکی ساحل دریای خلیج فارس ساخته شده است و موقعیت مکانی خوبی دارد. رزرو هتل پارک قشم به افرادی پیشنهاد می شود که به اقامت در هتل های نزدیک به دریا علاقه دارند و دوست دارند خیلی سریع خودشان را به ساحل دریا برسانند و از تماشای منظره زیبای ساحل و دریا لذت ببرند. در این نوشته با امکانات رفاهی هتل پارک قشم آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی هتل پارک قشم

هتل پارک قشم، هتلی دو ستاره است که در سال 1380 افتتاح شد. بازسازی هتل پارک در سال 1397 انجام شده است. در هتل پارک قشم، 34 واحد اقامتی با امکانات رفاهی مختلف وجود دارد. برای رزرو هتل پارک قشم، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته، واحد اقامتی دلخواهتان را انتخاب کنید. در تمام اتاق های هتل پارک قشم، انواع امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت، اسپیلت، شوفاژ، کمد لباس، وسایل بهداشتی، آویز لباس، حوله، دستمال کاغذی، شوفاژ، میز ناهارخوری و... وجود دارد و شما می توانید از تمام این امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنید.

مسافرانی که با خودروی شخصی به جزیره قشم سفر می کنند، می توانند ماشین خود را در پارکینگ روزباز هتل پارک کنند و با خیال راحت به استراحت بپردازند.

از جمله خدمات ارائه شده در هتل پارک قشم می توان به خدمات خانه‌داری، خدمات گردشگری، خدمات پرینت و فتوکپی، روم سرویس، تاکسی سرویس و... اشاره کرد. یکی از جذابیت های هتل پارک قشم، فضای سبز اطراف هتل و درختان بلند خرما است که در زیبایی محوطه هتل تاثیر زیادی گذاشته است.

مهمانان هتل پارک قشم می توانند وسایل ارزشمند خود را به صندوق امانات هتل بسپارند و سپس به گشت و گذار در جزیره قشم بپردازند.

5

همچنین با رزرو هتل پارک قشم، شما از صبحانه خوشمزه و گرم هتل بهره‌مند خواهید شد که به صورت بوفه آزاد و در سالن صبحانه‌خوری هتل سرو می شود.

موقعیت مکانی هتل پارک قشم

هتل پارک قشم، از جمله هتل های باسابقه در جزیره قشم است که موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. هتل پارک قشم در چند قدمی ساحل خلیج فارس قرار دارد و مسافران عزیز می توانند با 10 الی 15 دقیقه پیاده‌روی، خودشان را به ساحل دریا برسانند و از تماشای غروب خورشید، پرواز مرغان دریایی و صدای امواج دریا لذت ببرند.

فاصله هتل پارک تا قلعه پرتغالی ها، پارک زیتون، بازار سنتی قشم و بازار ستاره قشم کمتر از 5 دقیقه است که می توانید این مسافت را با خودروی شخصی یا تاکسی های هتل طی کنید.

با رزرو هتل پارک قشم، شما به مجتمع تجاری خلیج فارس و مجتمع تجاری سیتی سنتر هم نزدیک هستید و می توانید حسابی پاساژگردی کنید.

یکی از مزایای هتل پارک قشم این است که هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک ساخته شده است و این موضوع، رفت و آمد را راحت تر می کند.

رزرو هتل پارک قشم از سامانه سفربازی

از جمله مزایای هتل پارک قشم می توان به مواردی مانند قیمت مناسب اقامت در هتل، موقعیت مکانی عالی، نزدیکی به مراکز خرید و مکانهای دیدنی قشم و آرام بودن اتاق های هتل اشاره کرد. اگر دوست دارید اقامتی اقتصادی و راحت را در جزیره قشم تجربه کنید، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق دلخواه خود را در هتل پارک قشم رزرو کنید.