ایمنی مشتری اولویت اصلی کمپانی اپل است. به همین علت تمام محصولات آیفون از جمله شارژر آیفون اصلی تحت آزمایش های دقیق ایمنی و اطمینان قرار می گیرند و مطابق با استانداردهای ایمنی جهانی طراحی شده اند. برای تشخیص شارژر اصلی آیفون از تقلبی باید ویژگی های شارژر اصلی را به خوبی بشناسید. موبو تعمیر با بررسی نکات اصلی در تشخیص شارژر اصلی آیفون به شما راهنمایی های لازم برای خرید شارژر آیفون را خواهد داد.

همه چیز درباره شارژر آیفون
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ویژگی های شارژر اصلی آیفون Apple iPhone AC Charger Adaptor

شارژر اصلی آیفون در اندازه ی مناسب و بسیار شیک طراحی شده. سری شارژر آیفون قابلیت شارژ سریع و پرقدرت را داراست و برای لوازم مختلف برند اپل مانند آیفون و آیپد قابل استفاده است. شارژر اصلی آیفون دو یا سه پایه دارد که برای اتصال آن به برق باید از تبدیل استفاده کنید. شارژر دو پایه و سه پایه آیفون به همراه یک کابل لایتنینگ عرضه می شود که با اتصال کابل به پورت USB روی آداپتور شارژر آماده ی استفاده می شود. شارژر آیفون اصلی با توان 5 وات، 10 وات، 12 وات، 18 وات و 20 وات عرضه شده است که هرکدام برای محصولات مختلف اپل قابل استفاده است.

اخیرا در محصولات جدید آیفون شارژر آیفون اصلی با توان 27 وات استفاده شده است که توان شارژ بسیار بالا و قدرتمندی ارائه می دهد. توصیه می شود با توجه به نوع محصولی که از برند اپل استفاده می کنید شارژر متناسب با آن را انتخاب کنید.

اهمیت استفاده از شارژر اصلی آیفون

در خرید شارژر اصلی آیفون به عنوان لوازم جانبی بسیار مهم گوشی آیفون باید دقت و وسواس زیادی به خرج دهید چرا که استفاده از شارژر تقلبی آیفون آسیب های جدی به باتری آیفون شما خواهد رساند. آسیب های استفاده از شارژر فیک و تقلبی آیفون عبارتند از:

* کاهش عمر باتری

* آسیب رساندن به سلول های باتری

* شارژ کُند گوشی

* کاهش ظرفیت باتری و خالی کردن شارژ

با تشخیص شارژر اصلی آیفون از تقلبی و خرید شارژر اصلی آیفون سلامت باتری و گوشی خود را تضمین کنید و از هزینه های خرید باتری و تعمیر گوشی آیفون در امان بمانید.

تشخیص شارژر اصلی آیفون از شارژر تقلبی

دقت به برخی ویژگی های ظاهری شارژر آیفون اصلی می تواند شما را در انتخاب شارژر آیفون راهنمایی کند. فروشگاه تخصصی موبو تعمیر مرکز تخصصی قطعات و لوازم جانبی موبایل نکات زیر را با هدف تشخیص شارژر اصلی آیفون برای شما آورده است.

رنگ جعبه

 یکی از ویژگی های ظاهری رنگ جعبه ی آداپتور آیفون است. تصاویر روی جعبه ی شارژر اصلی آیفون کاملا سفید و شفاف هستند در حالیکه در نمونه های فیک یا حتی "های کپی" High Copy تصاویر روی جعبه کمی کدر و تاریک اند.

فونت نوشته ها روی جعبه

عبارتی که نشان دهنده ی توان شارژر است روی جعبه های شارژر اصلی آیفون واضح تر بوده و با فونت متفاوتی نوشته شده است.

مطابقت سریال نامبر روی جعبه با سریال نامبر سری شارژر

سریال نامبر یا شناسه ای که روی جعبه ی شارژر درج شده باید کاملا با سریال نامبر روی آداپتور همخوانی داشته باشد.

کمرنگی نوشته ها

کمپانی اپل با هدف کمک به حفظ محیط زیست از نوعی جوهر کمرنگ برای نوشتن اطلاعات روی محصولات خود استفاده می کند، به همین دلیل نوشته ها روی تمامی محصولات اورجینال اپل حالت محو و کمرنگ دارند. اما اطلاعات روی آداپتور آیفون تقلبی پر رنگ و با سایه های تیره هستند.

شکل قرارگیری پین های محل اتصال کابل لایتنینگ با سری شارژر و وجود دفترچه ی راهنما در داخل جعبه ی شارژر اصلی آیفون از دیگر راه های تشخیص شارژر اصلی آیفون هستند که باید هنگام خرید شارژر به آن ها توجه کرد.

خرید از فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی آیفون

گستردگی و تنوع لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی گوشی آیفون در بازار ممکن است شما را در تشخیص شارژر اصلی آیفون از تقلبی دچار سردرگمی کند و با خرید محصول بی کیفیت منجر به آسیب رساندن به گوشی آیفون خود شوید.

اما شاید بررسی نکات لازم برای تشخیص شارژر اصلی آیفون از نمونه های تقلبی برای شما کار سختی باشد. بهترین راه خرید شارژر اصلی آیفون خرید از فروشگاه های معتبر در حوزه ی گوشی و لوازم جانبی تخصصی آن است.

برای خرید شارژر اصلی آیفون و کلیه ی قطعات و لوازم جانبی اورجینال آیفون می توانید با خیال راحت به فروشگاه اینترنتی موبو تعمیر مرکز تخصصی لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید و با بهترین قیمت شارژر اصلی آیفون خود را سفارش دهید.