آیا تا به حال برای سفرهای نوروزی خود و تعطیلات مختلف سال سری به جزیره زیبای کیش زده‌اید؟ برای این سفر تفریحی و هیجان انگیز معمولا کجا را برای اقامت خود انتخاب می کنید؟ هتل یا ویلا؟ دلایل انتخاب تان چیست؟ درباره هتل های ویلایی چه می دانید؟ مایلید در ویلایی اقامت کنید که خدمات یک هتل را به شما ارائه می دهد؟ اگر علاقه‌مند به اقامت در هتل های ویلایی کیش هستید پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب با معرفی و بررسی هتل های ساحلی کیش همراه ما باشید.

هتل های ویلایی کیش؛ معرفی و بررسی هتل های ساحلی کیش + لیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

هتل ویلایی گاردنیا کیش

در لیست هتل های ویلایی کیش، هتل گاردنیا یکی از هتل‌های سه ستاره معروف جزیره به شمار می‌رود که در سال 1390 آغاز به فعالیت کرده است. این هتل در سه فاز ساخته شده که فاز اول شامل 21 واحد اقامتی ویلایی، فاز دوم با چهار طبقه شامل 57 واحد اقامتی و فاز سوم شامل 100 واحد اقامتی است که از مسافران میزبانی می‌کند. اتاق‌ های ویلایی هتل گاردنیا کیش جزو مجهزترین هتل های ویلایی کیش به شمار می‌رود. از جمله خدمات رفاهی که در رزرو هتل برای مهمانان ارائه می‌شود می‌توان به تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، کافی شاپ، رستوران، سالن بیلیارد، پارکینگ و فضای سبز اشاره کرد. موقعیت مکانی این هتل طوری است که می‌توانید دسترسی خوبی به مراکز خرید مانند مرکز خرید پردیس 1 و 2 داشته باشید. از جمله واحدهای اقامتی هتل گاردنیا می‌توان به اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته و سوئیت‌های چهار تخته اشاره کرد. چایخانه سنتی هتل با فضای باز و با انواع دمنوش و چای از مهمانان هتل پذیرایی به عمل می‌آورد. در کافی شاپ آن نیز می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسر‌های خوشمزه عصرانه‌ای دل‌چسب را برای خود رقم بزنید. برای صرف وعده‌های غذایی روزانه خود نیز می‌توانید از رستوران نخل هتل گاردنیا با انواع غذاهای ایرانی و ملل از خود پذیرایی کنید.

5

هتل ویلایی شایگان کیش

میان هتل های ویلایی کیش می‌توان به هتل پنج ستاره شایگان نیز که در بهترین نقطه جزیره قرار دارد اشاره کرد. این هتل در سال 1382 با سه طبقه و 130 واحد اقامتی افتتاح شد. در بین هتل‌های کیش، هتل شایگان از بهترین هتل‌هایی است که در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی جزیره مانند پارک دلفین‌ها، پارک مرجان، اسکله تفریحی کیش و همچنین دو مجتمع تجاری پردیس قرار دارد. این ویژگی‌ها از نقاط قوت هتل شایگان است که مسافران را به خود جذب می‌کند. با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به ساحل دریا دسترسی داشته باشید و همچنین از اتاق های ویلایی هتل شایگان کیش چشم انداز زیبایی از دریا را مشاهده کنید. از امکانات عالی این هتل می‌توان به چای خانه، کافی شاپ، رستوران، استخرف سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، اینترنت، خشکشویی و فروشگاه اشاره کرد. از امکانات عمومی که در واحدهای اقامتی هتل های ویلایی کیش و همچنین هتل‌هایی مانند هتل امیرکبیر کیش می‌توان انتظار داشت تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و تلفن است که در اتاق‌های این هتل وجود دارد. از انواع واحدهای اقامتی در این هتل می‌توان به اتاق‌های دو و سه تخته و سوئیت‌های ولایی هتل شایگان کیش در انواع یک خوابه و دو خوابه اشاره کرد. دکوراسیون شیک اتاق‌ها و طراحی آن ها با رنگ‌های آرامش‌بخش از ویژگی‌های اتاق‌های هتل شایگان کیش است. پیشنهاد می‌کنیم برای صرف وعده غذایی خود از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی رستوران این هتل امتحان کنید.

هتل ویلایی فلامینگو کیش

در بین هتل‌ های ویلایی کیش با خدمات مناسب و کیفیت عالی می‌توان به هتل فلامینگو نیز اشاره کرد که در سال 1376 افتتاح شد. این هتل در پنج طبقه خود 200 واحد اقامتی را با امکانات رفاهی مناسب جای داده است. از امکانات اتاق های ویلایی هتل فلامینگو کیش می‌توان به یخچال، تلویزیون، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق و تهویه مطبوع اشاره کرد. از خدمات رفاهی آن نیز می‌توان خشکشویی، سالن اجتماعات، صندوق امانات، تاکسی سرویس، رستوران، پارکینگ و همچنین کافی شاپ را نام برد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی خوبی به مراکز خرید مانند بازار مروارید و بازار زیتون و همچنین امکانات تفریحی مانند جت اسکی، دوچرخه سواری، غواصی و... دارد.

از انواع واحدهای اقامتی هتل فلامینگو می‌توان به اتاق‌های ۲ و 3 تخته و همچنین چهار تخته در فاز ویلایی اشاره کرد که فضای آرام و دل انگیزی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. برای صرف عصرانه نیز سعی کنید از کافی شاپ هتل فلامینگو استفاده کنید و از فضای آرامش‌بخش آن همراه با یک نوشیدنی گرم و دسر‌های خوشمزه لذت ببرید. منویی از غذاهای ایرانی و ملل و همچنین غذاهای دریایی که در اکثر هتل های ویلایی کیش ارائه می‌شود را نیز می‌توانید در رستوران این هتل مشاهده کنید.

6

هتل شباویز کیش

از هتل‌های 2 ستاره در بین هتل های ویلایی کیش با مساحتی حدود 20000 مترمربع هتل شباویز است که در سال 1374 شروع به فعالیت کرد. این هتل با 92 واحد اقامتی و 276 تخت خواب با فضای سرسبز از مسافران جزیره میزبانی می‌کند. سوئیت‌های موجود در محوطه هتل شباویز از واحد‌های اقامتی پر طرفدار این هتل است. این هتل همچنین دسترسی خوبی به ساحل و پارک دلفین دارد. برای ایجاد لحظات خاطره انگیز می‌توانید در کمتر از چند دقیقه به ساحل دریای خلیج فارس برسید و از تماشای تصویر زیبای دریا لذت ببرید.

 از امکانات موجود در اتاق های ویلایی هتل شباویز کیش می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، رخت آویز، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت داخل اتاق، تلویزیون و کمد لباس اشاره کرد. از امکانات عمومی آن نیز می‌توان رستوران با ظرفیت 150 نفر، پارکینگ اختصاصی و اینترنت لابی را نام برد. اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و پنج تخته از واحدهای اقامتی این هتل هستند که دکوراسیون و طراحی زیبایی در بین هتل های ویلایی کیش دارند. مرکز خرید پردیس 1 و 2 و بازار مروارید از جمله اماکن عمومی هستند که به این هتل دسترسی خوبی دارد.

هتل سه ستاره سیمرغ کیش

آخرین هتلی که می‌توانیم در بین هتل های ویلایی کیش به آن اشاره کنیم هتل سه ستاره سیمرغ کیش است که در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است. این هتل با دارا بودن 85 واحد ویلایی از سال 1370 تاکنون از گردشگران و مسافران پذیرایی کرده است. اسکله تفریحی، پارک دلفین‌ها و همچنین پیست کارتینگ از جمله اماکن تفریحی نزدیک به ویلای ساحلی سیمرغ کیش است. این هتل جزو برترین هتل های ویلایی کیش به شمار می‌رود که امکانات و خدمات رسانی خوبی دارد و اقامت خوشی را برای مسافران به ارمغان می آورد. واحدهای ویلایی دو تخته، سه تخته و چهار تخته از جمله واحدهای اقامتی این هتل ساحلی است. از بهترین رستوران های هتل های ویلایی کیش می‌توان رستوران هتل سیمرغ را نام برد که با انواع غذاهای ایرانی و دریایی از مهمان پذیرایی می‌کند.

در انتها

در لیست هتل‌های ویلایی کیش هتل گاردنیا، هتل شایگان، هتل سیمرغ و همچنین فلامینگو جزو برترین هتل‌های جزیره کیش هستند که مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار می‌گیرند. در این هتل‌ها می‌توانید ازبهترین خدمات بهره‌مند شوید و همچنین دسترسی خوبی به جاهای دیدنی کیش داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید..