عیب یابی و تعمیر زودپز تفال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

زودپز شما برند تفال است و نیاز به تعمیر پیدا کرده؟ نگران نباشید؛ خواندن مقاله تعمیرات زودپز تفال را به شما توصیه می کنیم تا صفر تا صد تعمیر این نوع زودپز را بدانید.

 

 

وسیله ای لازم در هر خانه

زودپز در اکثر مواقع بهترین وسیله برای رسیدن به بهترین کیفیت جهت پخت آش و خورش است؛ شاید بهتر بگوییم مکان مشارکی که همه ی ما برای تعریف مشترکی از یک آش و خورش خوش مزه و خوش طبخ به آن می رسیم.

قطعاً اینکه غذا مدت زیادی باید روی حرارت باشد تا به اصطلاح جا بیفتد، مهمترین فاکتور است. این وظیفه ای است که زودپز به بهترین شکل انجام می دهد.

 

زودپز برقی تفال

مثل هر ابزاری که در دهه های گذشته با تکنولوژی آمیخته است، زودپزها نیز به سمت برقی شدن رفتند و امروزه بیشتر با گونۀ برقی این نوع لوازم خانگی روبرو هستیم.

زودپز برقی تفال در شرایط نرمال، آب را به جوش آورده و با ایجاد تراکم بخار آب پس از نگه داشتن آن در نقطۀ جوش، به پخت غذا کمک می کند.

دمای بالا و فشار بخار زیاد درون زودپز تفال باعث پخت سریعتر مواد غذایی نسبت به حالت عادی می شود. به عبارتی دیگر در حالی که در زودپز با تبخیر مایعاتی که غذا در آن غوطه ور است، فشار بخاری در بالای سطح غذا ایجاد می شود. فشار بخار ایجاد شده بر آبی که غذا در آن غوطه ور است فشار وارد کرده و نقطه جوش آن را بالا می برد. در نتیجه، آب در دمای بالاتری (در حدود ۱۲۱ درجه سانتی گراد) به جوش می آید.

ممکن است چه مشکلاتی برای زودپز تفال پیش آید؟

رایج ترین مواردی که ممکن است ما را نیازمند عیب یابی و تعمیر زودپز کند به شرح زیر است؛

  • بسته نشدن درب زودپز
  • صدا دادن زودپز
  • نپختن غذا در زودپز
  • خراب شدن سوپاپ ایمنی

5

 

اشکالات در مدل برقی

در مدل های برقی زودپز تفال ممکن است مشکلاتی اعم از روشن نشدن زودپز، کار نکردن تایمر زودپز، شکسته شدن دیگ قابل جدا شدن، اشکل در صفحه نمایشگر، کنده شدن روکش نچسب ظرف، معیوب شدن سوپاپ ایمنی، ضربه خوردن زودپز و خراب شدن سیم رابط و دوشاخه رخ بدهد.

تعمیر زودپز را به افراد متخصص بسپارید

زودپز ها دارای قسمت های مختلف هستند که ممکن است دچار آسیب یا خرابی گردند. لاستیک دور درب، دسته و مهمترین قسمت آن سوپاپ اطمینان است که تمامی این قسمت ها بر اثر مرور زمان مستهلک و دچار اشکال خواهند شد.

تعمیر زودپز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا گاهی اوقات با سهل انگاری تکنسین و تعمیرکار لوازم خانگی در تعمیر زودپز، شاهد خساراتی از قبیل انفجار دیگ یا کارنکردن این وسیله بوده ایم.

به همین دلیل همیشه پیشنهاد می گردد تعمیر زودپز را به افراد متخصص و فنی بسپارید و حتما مطمئن شوید در خصوص مشکلاتی نظیر واشر درب، سوپاپ و یا کلیپسو تعمیرات انجام شده به بهترین نحو ممکن صورت گرفته است.

6

گارانتی و تعمیر زودپز تفال

هرکدام از این برند‌های تولیدکننده زودپز گارانتی و خدمات پس از فروش خاصی را برای محصولات خود ارائه می‌کنند. یکی از رایج‌ترین راه‌ها در زمان خرابی این محصولات، ارجاع این وسایل به نمایندگی مرتبط با برند‌ها برای تعمیر آنها است.

اما به دلیل قرار گرفتن وسیله در صف تعمیر و همچنین اتمام زمان گارانتی معمولا باید زمان زیادی را برای تعمیر وسیله صبر کنید. ضمن اینکه خودتان باید دستگاه را به تعمیرگاه برده و بعد از اتمام پروسه تعمیر نیز خودتان باید پیگیری‌های لازم را انجام داده و آن را از تعمیرگاه تحویل بگیرید.

نکته پایانی

یدک تعمیر به عنوان یک مرکز تعمیرات،با ضمانت ۹۰ روزه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در یدک تعمیر متخصصین ما در تمامی لاین ها، من جمله تعمیر زودپز دسینی، با تعمیر کامل کالا و همچنین تست کامل آن و تعویض سوپاپ، بهترین خدمات را به شما عرضه میدارند.

همچنین با یدک تعمیر، آسوده باشید که قطعات زودپز شما، با جایگزین اصل و فابریک آن تعویض خواهد شد. همچنین مشتریان ما با دریافت اشتراک، می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهره مند گردند. جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت :https://fixyadak.com/

مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۸۶۰۷۱۷۵۶-۰۲۱ – ۰۹۱۹۰۱۰۲۶۸۶