در سال‌های اخیر پروژه‌های مختلفی به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شده‌اند؛ اما تعداد محدودی از آن‌ها رشدهای چند صددرصدی را تجربه کرده‌اند. Dogecoin یکی از همین پروژه‌هاست که در سال 2021 یکی از بهترین عملکردها را در بازار داشته است. به همین دلیل این سؤال بزرگ که قیمت دوج کوین تا چه اندازه رشد می‌کند؟ برای بسیاری از فعالان بازار ایجاد شد. در این مقاله قصد داریم نظر کارشناسان فعال در بازار کریپتوکارنسی‌ها را در مورد این ارز با شما به اشتراک بگذاریم تا جوابی مناسب برای این سؤال پیدا کنید.

کارشناسان بازار ارز دیجیتال چه آینده ای برای دوج کوین می بینند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

دوج کوین چیست؟

میم‌کوینی که برای شوخی و طعنه‌زدن به بیت‌کوین طراحی شده است. در واقع توسعه‌دهندگان این ارز باهدف خاصی دوج را طراحی نکردند. بااین‌حال وجود جامعه‌ای از علاقه‌مندان موجب شد این پروژه به یکی از موفق‌ترین پروژه‌های موجود در بازار تبدیل شود. Doge همانند بیت‌کوین روی الگوریتم اجماع اثبات کار، اجرا می‌شود و شما می‌توانید در کنار سایر ارزها با داشتن حداقل امکانات، این ارز را نیز استخراج کنید. جالب است بدانید در حال حاضر 130 میلیارد واحد از این توکن در گردش است و هر دقیقه 10 هزار عدد بر میزان آن افزوده می‌شود. دوج کوین برخلاف سایرمیم کوین‌ها بلاکچین اختصاصی خود را دارد.

 

پیش‌بینی متخصصان از قیمت دوج کوین

اغلب تحلیلگرانی که در فضای اینترنت مشغول به فعالیت هستند، اعتقاد دارند قیمت این توکن در سال‌های آتی رشدهای بزرگی را تجربه می‌کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در ادامه برخی از نظرات آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم تا آینده را راحت‌تر پیش‌بینی کنید.

Coin Price Forecast

تحلیلگران Coin Price Forecast نسبت به آینده این ارز در کوتاه‌مدت و بلندمدت خوش‌بین هستند. در ادامه پیش‌بینی آن‌ها برای سال‌های 2022 و 2023 را با هم بررسی می‌کنیم.

آن‌ها زمانی که قیمت دوج کوین حوالی 0.1127 دلار بود، پیش‌بینی کردند در انتهای سال 2022 این ارز به 0.18 دلار خواهد رسید و با تغییر سال رشدی 5% را نیز تجربه می‌کند. آن‌ها اعتقاد دارند بالاترین قیمت این توکن در سال 2023، 0.19 دلار خواهد بود. جالب است بدانید تحلیلگران Coin Price Forecast معتقدند قیمت این دارایی در اواخر سال 2029 ارزشی در حدود 0.5 دلار خواهد داشت.

Wallet Investor

تحلیلگران Wallet Invester به‌شدت به آینده دوج کوین در کوتاه‌مدت و بلندمدت خوش‌بین هستند. از نظر آن‌ها در پایان سال 2023 قیمت این توکن در حدود 0.199 دلار خواهد بود. طبق پیش‌بینی‌های منتشر شده از سوی تحلیلگران این مجموعه، ارزش این کوین در 5 سال آینده رشد بالایی را تجربه می‌کند و قیمت doge به قیمت 0.630 دلار می‌رسد.

Trading Beasts

Trading Beats یکی دیگر از شرکت‌هایی است که در مورد آینده Doge بسیار خوش‌بین بوده و اعتقاد دارد قیمت این دارایی در انتهای سال 2022 به بیش از 0.14 دلار می‌رسد. تحلیلگران Trading Beats معتقدند که در بلندمدت، این توکن قیمت 0.23 دلار را تجربه می‌کند که رشدی چشمگیر برای یک توکن در بازار ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌آید.

Coinskid

از نظر تحلیلگران Coinskid خرید دوج کوین کاری کاملا منطقی است؛ زیرا در انتهای سال آتی قیمت آن در حدود 0.14 دلار خواهد بود. آن‌ها تحلیل طولانی‌مدت نیز برای این ارز منتشر کرده‌اند و اعتقاد دارند در سال 2026 ارزش دوج به بیش از 0.45 دلار می‌رسد.

ICOcreed

یکی از شرکت‌هایی که امید چندانی به رشد دوج در آینده نزدیک ندارد Icocreed است. اعضای این شرکت معتقدند قیمت این توکن در سال جاری به حدود 0.091 دلار می‌رسد؛ اما در بلندمدت اعدادی جذاب را در تحلیل‌های خود منتشر کرده‌اند. تحلیل‌های منتشر شده از سوی Icocreed نشان می‌دهد، ارزش هر واحد دوج در اواخر سال 2023، به 2.03 دلار می‌رسد و تا سال 2030 در همین محدوده نوسان خواهد کرد.

Gov Capital

Gov Capital یکی از معدود مؤسساتی است که تحلیلگران آن، روند دوج کوین در کوتاه‌مدت را نزولی پیش‌بینی کرده‌اند. آن‌ها اعتقاد دارند قیمت دوج تا حوالی 0.54 افت خواهد کرد؛ اما در بلندمدت رشد خوبی را برای این ارز متصور هستند. بررسی نظرات آن‌ها نشان می‌دهد قیمت این دارایی تا اواخر سال 2027، 1.049 دلار را تجربه خواهد کرد. به همین دلیل خرید دوج کوین را سرمایه‌گذاری منطقی می‌دانند.

قیمت Dodge Coin در نیمه دوم سال جاری (2023)

همان طور که گسترش نیوز اشاره کرده است، بنا بر گفته برخی از کارشناسان، دوج کوین در سال 2023 با توجه به رشد قیمتی اعجاب‌انگیز خود توانست به یکی از شگفت‌انگیزترین ارزهای دیجیتال امسال تبدیل شود. البته با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده قیمت doge در نیمه دوم سال جاری به 0.10 دلار نیز خواهد رسید. در نیمه دوم سال 2023 طبیعتا این افزایش قیمت تدریجی خواهد بود، اما هیچ گونه پیش‌بینی مبنی بر افت قیمتی این ارز توسط کارشناسان گزارش نشده است.

کیف پول‌های مناسب برای Dogecoin

حال که نظر تحلیلگران در مورد آینده این ارز را بررسی کردیم، قصد داریم بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری این ارز را معرفی کنیم تا اگر قصد خرید doge را دارید، با چالش مواجه نشوید.

لجر نانو اس

یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری که سرمایه‌گذاران می‌توانند به‌صورت آفلاین دوج کوین خود را در آن نگهداری کنند، لجر نانو اس است. این کیف امنیت بسیار بالایی دارد و از ارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند با استفاده از یک کابل، آن را به سیستم موردنظر خود وصل کرده و معاملات خود را مدیریت کند.

تروز

کیف پولی که توسط کمپانی ساتوشی لب طراحی شده و یکی از ایمن‌ترین ولت‌های دنیا به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید 700 ارز مختلف را در این کیف ذخیره کنید. کلیدهای خصوصی تمام ارزهایی که به این کیف منتقل می‌شوند در آن ذخیره می‌شوند. به همین دلیل هکرها نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

تراس ولت

کیف پولی که برای گوشی‌های اندروید و آیفون طراحی شده است و به کاربر اجازه می‌دهد تا دوج کوین‌های خود را در محیطی آنلاین ذخیره کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف می‌توان به رابط کاربری ساده، امنیت بالا و امکان اکسچنج کردن دارایی‌ها اشاره کرد. یکی از بزرگ‌ترین معایب این کیف، نبودن نرم‌افزار برای دسکتاپ است که کار با آن را برای بسیاری از کاربران دشوار کرده است.

اکسدوس

والتی چند ارزی که به‌عنوان یکی از بهترین کیف پول‌ها برای خرید doge و نگهداری از آن به‌حساب می‌آید. کار با این ولت به دلیل وجود رابط کاربری جذاب، بسیار ساده است. فقط به‌خاطر داشته باشید که پس از ثبت‌نام، عبارت بازیابی کیف خود را در جایی مطمئن یادداشت کنید تا در صورت بروز حادثه دارایی خود را از دست ندهید.

اتمیک

کیف پولی نرم‌افزاری که برای گوشی‌های هوشمند و دسکتاپ‌ها طراحی شده است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این کیف، غیرمتمرکز بودن آن است. به همین دلیل در هنگام ثبت‌نام هیچ‌گونه اطلاعات هویتی از شما دریافت نمی‌کند. علاوه بر این، امنیت اتمیک بسیار بالاست و از ارزهای مختلفی پشتیبانی می‌کند.

جمع‌بندی

دوج کوین یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی‌هاست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا نظر شرکت‌های سرمایه‌گذاری و تحلیلگران حرفه‌ای بازار را مورد بررسی قرار دهیم تا اگر قصد بررسی قیمت doge و خرید آن را دارید، از نظر این افراد نیز مطلع شوید.