گرفتن نمایندگی پنل پیامک انبوه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

بازاریابی و تبلیغات پیامکی این روزها بازار خوبی پیدا کرده و افراد زیادی از این راه کسب و کار خود را معرفی می‌کنند. این به معنی است که هر کسی می‌تواند با خرید پنل پیامک و بدون نیاز به مهارت‌های تخصصی، تنها با در اختیار داشتن اینترنت و کامپیوتر درآمد زایی را شروع کند. اما اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید، می‌توانید نمایندگی پنل پیامکی را دریافت کنید. با این کار درآمد بیشتری خواهید داشت. ما در ادامه این مطلب شما را با نحوه گرفتن نمایندگی پنل پیامکی و مزایای آن آشنا خواهیم کرد.

 

مزایای دریافت نمایندگی پنل پیامکی

با خرید نمایندگی، یک سامانه با تمامی امکانات آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید. درواقع با این روش بدون نیاز به سرمایه اولیه هنگفت به درآمد دلخواهتان خواهید رسید. نکته مهم و قابل توجه این است که برای دریافت نمایندگی پنل پیامک به دانش برنامه نویسی، شرکت در کلاس‌های فشرده و... هم نیازی ندارید و به راحتی می‌توانید کار با آن را یاد بگیرید. علاوه بر این‌ها برای شروع کارتان نیز  به خرید یا اجاره دفتر و... نیاز ندارید و می‌توانید کارتان را به صورت اینترنتی از طریق سایت یا مراجعه حضوری به فروشگاه ها و... انجام دهید.

نحوه کسب درآمد از نمایندگی پنل پیامکی

احتمالا برایتان سوال باشد که حالا بعد از دریافت نمایندگی چطور می‌توان کسب درآمد کرد؟ جواب این است که با دریافت نمایندگی درآمد اصلی شما درواقع بعد از فروش پنل حاصل می‌شود و روش‌های مختلفی برای آن وجود دارد:

فروش پنل نمایندگی

هر نماینده می‌تواند بدون پرداخت پورسانت، برای فروش پنل نمایندگی کاملا مشابه پنل خود اقدام کرده و سود حاصل از شارژ کاربران نماینده خود درآمد داشته باشد.

فروش پنل کاربری

تعرفه فروش پنل کاربری، خطوط و پیامک‌های ارسالی کاملا براساس سیاست گذاری نمایندگان انجام می‌شود. بنابراین کافی است با قوانین بازاریابی آشنا باشید، در این صورت می‌توانید در مدت کوتاهی تعداد زیادی پنل پیامکی بفروشید و در مدت کوتاهی سود قابل توجهی داشته باشید.

فروش خط

گفتیم که هر نماینده می‌تواند با تعرفه دلخواه خود اقدام به فروش خطوط 1000، 2000، 3000، 5000 و 021 کند. درواقع شما به عنوان نمایندگی پنل پیامکی می‌توانید خطوط را با احتساب سود خودتان به فروش برسانید.

پیامک ارسالی زیر مجموعه‌ها

هر نماینده می‌تواند با تعیین تعرفه پیامک برای زیر مجموعه‌های خود، از ارسال پیامک‌های کاربران، نمایندگان و زیر مجموعه‌های نمایندگان خود، سود کسب کند.

شارژ پنل پیامکی

هر کاربر بعد از خرید پنل، برای ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبانش، باید پنل خود را شارژ کند. شما می‌توانید پیامک‌ها را طبق تعرفه با یک قیمت ثابت و البته ارزان خریداری کرده و با احتساب سود خودتان به کاربران بفروشید.

خرید نمایندگی پنل پیامکی

فعال سازی پنل نمایندگی کار چندان سختی نیست و در کمتر از 5 دقیقه انجام خواهد شد. برای این کار بعد از ثبت نام در سایت و ارسال تصویر کارت ملی، به درگاه پرداخت منتقل خواهید شد. بعد از پرداخت هزینه پنل، فعال سازی برای شما انجام خواهد شد و می‌توانید کارتان را شروع کنید.

درآمد نمایندگی پنل پیامکی

درآمد یک نماینده پنل پیامکی از ماهیانه 3 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان متغیر است. درواقع می‌توان گفت میزان درآمد شما به به عوامل مختلفی مثل خلاقیت، تبلیغات، تلاش بیشتر، بازاریابی و .... بستگی دارد. به هر حال می‌توان سود مناسبی از این راه به دست آورد، فقط لازم است زمان کافی را به راه اندازی کسب و کارتان اختصاص دهید.

 

مواردی که هنگام دریافت پنل پیامکی باید به آن‌ها توجه کرد

برای آن که بتوانید نمایندگی پنل پیامکی را از بهترین سامانه دریافت کنید، بد نیست چند مورد را در نظر بگیرید که از این میان می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

امکان اخذ نمایندگی برای افراد حقیقی و حقوقی

بهترین سامانه اعطای نمایندگی، محدودیتی برای افراد و شرکت‌ها نداشته و تنها با داشتن تجهیزات لازم، می‌توان برای دریافت نمایندگی پنل پیامکی اقدام کرد.

اعطای نمایندگی سریع و ساده

یکی از مواردی که هنگام انتخاب نمایندگی پنل باید به آن توجه کرد این است که بهترین سامانه‌های پیامک انبوه، فرایند اعطای نمایندگی آنلاین و سریعی داشته و شما به راحتی می‌توانید در مدت زمانی کوتاه، اطلاعات لازم را ثبت کرده و با سپری شدن مرحله احراز هویت و موارد مشابه، پنل نمایندگی خود را دریافت کنید.

ارائه پنل‌های کاربری نامحدود

قطعا شما پس از دریافت نمایندگی پنل پیامکی، قصد فعالیت در این حوزه برای فروش پنل‌های ارسال اس ‌ام ‌اس انبوه را دارید؛ بنابراین لازم است که از پنل‌های پیامکی مختلفی بهره ببرید. به همین دلیل بهتر است به سراغ شرکت‌هایی بروید که پنل‌های کاربری نامحدود و متنوعی را در اختیار عاملین فروش و نمایندگی‌های خود قرار می‌دهند.

ارتباط مستقیم با مشتریان

ارتباط مستقیم با کاربران و مشتریان یکی از امتیازات نمایندگی‌هاست. درواقع درصورت وجود ارتباط مستقیم با مشتریان، شما بدون واسطه و دخالت شرکت مادر، با مشتریان خود در ارتباط بوده و حتی عواید فروش پنل پیامک نیز مستقیم به حساب خود شما واریز خواهد شد.

میزان سودآوری

شرکت‌های مختلف ارائه دهنده پنل پیامکی، تعرفه‌های متفاوتی برای نمایندگی‌های خود در نظر می‌گیرند. مطابق با این تعرفه، هر نماینده باید کارمزدی را نیز به شرکت مادر پرداخت کند. هر آن قدر که میزان این تعرفه کمتر باشد، طبیعتا سود بیشتری برای نماینده خواهد داشت؛ بنابراین حتما به تعرفه سود شرکت مادر دقت کنید.

فروش نامحدود

اگر شرکتی را انتخاب کنید که محدودیت فروش نداشته باشد، می‌توانید باتوجه به قدرت فروش و بازاریابی خودتان، پنل‌های کاربری ارسال پیامک انبوه را به فروش برسانید و محدودیتی برای شما وجود ندارد.

امکان تعریف پنل پیامکی با تعرفه‌های شخصی سازی شده

بهترین شرکت ارائه دهنده نمایندگی پنل پیامکی امکان شخصی سازی پنل را در اختیار نمایندگی‌های خود قرار می‌دهد که بر اساس آن بتواند پنل‌هایی با تعرفه و مشخصات و امکانات مخصوص به خود عرضه کنند.

5

جمع بندی

همان طور که دیدید دریافت نمایندگی پنل پیامکی بسیار ساده بوده و در مدت زمان کوتاهی، به انجام می‌رسد. شاهوار پیام یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید پنل پیامکی و دریافت نمایندگی است که تمام مواردی که در این مطلب ذکر شد را رعایت کرده و سعی دارد بهترین خدمات را به کاربران و مشتریانش ارائه دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق وبسایت شاهوار پیام با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.