تامین و فروش  انواع عسل ، کره و روغن خوراکی 100% ارگانیک (نگین زاگرس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

فروشگاه نگین زاگرس با بیش از 25 سال حضور مستمر در عرصه تامین و تولید محصولات ارگانیک، به عنوان یکی از برترین تولیدی ها و تامین کنندگان مستقیم انواع محصولات ارگانیک و طبیعی کشور، زیر نظر متخصصین پزشکی و تغذیه ، صنایع غذایی و فناوری ، بوده که فروش انواع عسل و روغن خوراکی ، کره و زعفران را بصورت 100% ارگانیک و با بالاترین کیفیت به فروش کیرساند . نگین زاگرس تلاش دارد ناب ترین محصولات طبیعی و ارگانیک را تامین و به عموم متقاضیان ارائه نماید . شما میتوانید با خرید مستقیم از فروشگاه نگین زاگرس تمامی خریدهای خود را به صورت شفاف در حساب کاربری در وب‌سایت یا اپلیکیشن گوشی تحت کنترل داشته باشید. هدف این مجموعه بر پایه سلامتی شما و تک تک اعضای محترم خانواده تان بنا نهاده شده است.

4

فروش انواع عسل با خلوص 100%  ارگانیک

یکی از محصول پرمخاطب نگین زاگرس، فروش عسل طبیعی تحت برند نگین زاگرس بوده ، این مجموعه با ببرپایی و راه اندازی بیش از 70 مرکز زنبورداری در سراسر کشور ، انواع عسل ناب با خلوص 100% طبیعی و ارگانیک را به شما ارائه میکند .

تامین عمده و صادرات بیش از 90 نوع عسل طبیعی

نگین زاگرس از بدو شروع فعالیت خود توانسته بیش از 34000 تن از انواع عسل را به بصورت عمده به سایر کشور ها صادر نماید و این در نوع خود در کشور بی مانند است ، این مجموعه با ارائه باکیفیت ترین عسل کشور توانسته جایگاه خود را این عرصه حفظ نماید ، مشتریان و متقاضیان عسل تین مجموعه بعضا از سالها پیش با برند نگین زاگرس همکاری داشته و توانسته اند بخصی از تولیدات این مجموعه را بعنوان توریع کننده در بخش های مختلف و داخل و خارج از کشور توزیع نمایند.

تماس با فروشگاه و تولیدی عسل نگین زاگرس

فروشگاه نگین زاگرس در حال حاضر در بیش از 20 استان نمایندگی فعال داشته و میتواند عسل مورد نیاز شما را در ابعاد عمده و خرده و در کمتر از 24 ساعت تامین و ارسال نماید . شما میتوانید بمنظور تهیه انواع عسل به وب سایت رسمی نگین زاگرس به آدرس https://neginezagros.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های بخش فروش این مرکز تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت نمایید.