آموزش نصب سریع پرده های مغناطیسی :
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

پرده های مغناطیسی یکی از محصولات جذابی است که در فصل سرما و گرما مورد استفاده قرار می گیرد. حتما این نمونه پرده ها را در ورودی فروشگاه ها و منازل مشاهده کرده اید. این پرده ها کاربرد های بسیار زیادی دارند که مهم ترین آن کاهش مصرف انرژی است. از دیگر مزایای پرده های مغناطیسی، نصب آن ها است که باعث می شود در مقایسه با نمونه های سنتی، برتری بیشتری داشته باشند. این پرده ها در دونوع پرده پلاستیکی مغناطیسی و پرده توری مغناطیسی عرضه می شوند. پرده های پلاستیکی برای فصل زمستان مورد استفاده قرار گرفته و پرده های توری در فصل تابستان به کار گرفته می شوند. در این مقاله قصد داریم با روش نصب این پرده ها آشنا شویم.

 

 

کارهایی که قبل از نصب باید انجام شود: 

قبل از نصب، چارچوب در و محلی که قرار است چسب ها برروی آن قرار بگیرند را کاملا تمیز و سپس خشک کنید. این کار باعث میشود که چسب ها بصورت دقیق چسبیده شوند. سپس وسط درب را با اندازه گیری پیدا میکنیم تا محل قرار گیری مگنت ها ( آهنربا ها) دقیقا وسط باشد.

 

نصب پرده ی مغناطیسی:

ابتدا یک لنگه آن را از بالا بطوری میچسبانیم که برای پرده های پلاستیکی مغناطیسی 5 سانتی متر و برای پرده های توری مغناطیسی 2 الی 3 سانتی متر بالا تر از کف زمین باشد. همچنین باید دقت شود که مگنت ها دقیقا وسط درب قرار گیرند. سپس چسبهای کناره ها را می چسبانیم. برای لنگه ی دوم نیز همین کار را به گونه ای اجرا میکنیم که مگنت ها در کنار هم و دقیقا وسط درب قرار بگیرند.

11

 

خرید پرده های مغناطیسی :

نیودر به عنوان تولید کننده ی پرده های مغناطیسی، می تواند بهترین گزینه برای خرید پرده های مغناطیسی باشد. شرکت نیودر، پرده های توری و پلاستیکی مغناطیسی را در 22 سایز متنوع ارائه می کند. همچنین امکان ثبت سفارش برای سایز های دلخواه نیز وجود دارد. جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت نیودر سر بزنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.