از کجا یک نظافتچی منزل پیدا کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

تمیز کردن خانه یکی از ابتدایی ترین کارهایی است که هر فردی انجام می دهد. امروزه بسیاری از افراد تمیز کردن خانه و ساختمان را به نظافتچیان می سپارند و بدین وسیله وقت بیشتری برای رسیدگی به سایر امور زندگی پیدا خواهند کرد. ولی این یکی از دغدغه های افراد است که از کجا یک نظافتچی منزل پیدا کنیم؟ پیدا کردن یک نظافتچی امین و مورد اعتماد کار راحتی نیست و نمی توان هر فردی را به حریم خانه راه داد. شرکت نظافتی تیک شهر معتمدترین نیروها را برای اعزام به منزل شما استخدام کرده است. برای درخواست نیرو تماس بگیرید.

نظافت منزل در تهران

نظافت و تمیزی خانه بهداشت و سلامتی را به همراه دارد. به همین دلیل تمامی افراد در خانه های تمیز آرامش بیشتری خواهند داشت. نظافت منزل در تهران چالشی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. زیرا مشغله های زندگی فرصت کمتری را برای نظافت در اختیار افراد قرار می دهد. ولی برای این که خانه ای تمیز و عاری از هر گونه آلودگی داشته باشید باید به تمامی اصول نظافت مسلط باشید.

نظافت منزل در دوران کرونا

نظافت خانه از دوران شروع کرونا به مراتب سخت تر و حساس تر از سایر روزها شده است. با توجه به افزایش ویروس و باکتری در جامعه باید فردی را پیدا کنیم که در درجه اول به بهداشت فردی اهمیت بدهد. پس از آن نظافتچی باید با مناسب ترین شوینده و ضدعفونی کننده آشنایی داشته باشد. معمولا نظافتچیان حرفه ای و کاربلد در هنگام نظافت خانه از ماسک و دستکش استفاده می کنند تا آلودگی به قسمت های دیگر خانه انتقال پیدا نکند. بنابراین حتما برای نظافت از افراد مطمئن و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظافت حمام و سرویس بهداشتی

برای تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی باید از ابزار و دستمال های یکبار مصرف استفاده کرد. زیرا آلودگی های این بخش از خانه زیاد بوده و نباید به سایر قسمت ها انتقال پیدا کند. همچنین استفاده از شوینده های قوی برای نظافت و شستشوی سرویس بهداشتی و حمام بهتر است تا به طور کامل محیط ضدعفونی گردد. اگر شما نیز به صورت مکرر این سوال را از خود می پرسید که از کجا یک نظافتچی منزل پیدا کنیم تا تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام را به آن ها بسپاریم، ما به شما شرکت نظافتی تیک شهر را پیشنهاد می دهیم.

20

نظافت منزل شامل چه خدماتی است؟

نظافت سالن پذیرایی و اتاق ها

جارو زدن و گردگیری تمامی بخش های خانه

نظافت حمام و سرویس بهداشتی

تمیز کردن شیشه ها و پنجره ها

نظافت کابینت و کفپوش ها

تی کشیدن سرامیک و سنگ ساختمان

شستن فرش ها و قالیچه ها

نظم و ترتیب بخشیدن به خانه

قیمت نظافت منزل در تهران چقدر است؟

هزینه نظافت منزل در تهران در هر شرکتی متفاوت است. این هزینه تابع فاکتورهای مختلفی می باشد که تعیین کننده خدمات مورد نظر مشتریان است. به طور کلی جنسیت کارگر، میزان خدمات، موقعیت جغرافیایی، مدت زمان کارکرد، میزان اصافه کاری، نحوه کارکرد و ... قیمت نظافت منزل در تهران را تعیین می کند. لازم است بدانید که نظافت منزل در تمامی مناطق تهران به صورت هفتگی با ماهیانه هزینه ای تقریبا برابر دارد. زیرا خانه هایی که به صورت هفتگی نظافت می شوند آلودگی کمتری دارند و از این رو پروسه نظافت در مدت زمان کوتاه تری انجام می پذیرد.

چه زمانی به نظافت خانه نیاز است؟

آرامش یافتن در خانه های تمیز و درخشان به مراتب راحت تر از خانه های آلوده و آشفته است. امروزه بسیاری از افراد بخش مهمی از روز خود را در خارج از خانه سپری می کنند. از این رو خستگی و دغدغه های روزانه فرصتی برای نظافت را برای آن ها فراهم نمی کند. کمک گرفتن از شرکت های نظافتی می تواند در این راستا خدمات بسیار ارزنده ای را به مشتریان ارائه دهد. بهترین زمان برای نظافت منزل در هنگام ورود مهمان، مراسمات، نظافت فصلی، نظافت ماهیانه، خانه تکانی عید، تغییر دکوراسیون، قبل و بعد از اسباب کشی، پس از بازسازی و بنایی خانه و ... می باشد.

چرا برای انجام امور منزل از نیروی باتجربه کمک بگیریم؟

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین نظافتچی منزل، تجربه و مهارت در کار است. انجام امور منزل برخلاف نظر بسیاری از افراد نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد. برای این که نظافتچی بتواند به صورت رضایت بخشی تمامی امور و وظایف محوله را انجام دهد، باید در این کار خبره باشد. در این صورت کارها سریع تر و باکیفیت بالاتری نیز انجام خواهد شد. همچنین نظافتچیان منزل باید بتوانند علاوه بر تمیز کردن خانه، راه پله و پارکینگ را نیز به درستی نظافت کنند.

21

از چه طریقی یک نظافتچی منزل پیدا کنیم؟

مراجعه به پلتفرم های اجتماعی راه مناسبی برای نظافت منزل نیست. زیرا شما هیچ شناختی بر روی این افراد ندارید و نمی توانید به آن ها اعتماد کنید. ولی اعزام نظافتچی از سوی شرکت ها می تواند تضمین کننده اعتبار نیروهای خدماتی باشد. همچنین اگر شما نیز بر روی تمیزی خانه حساس هستید بهتر است پروسه نظافت را به بهترین شرکت نظافتی تهران بسپارید. تیک شهر آماده ارائه هر گونه خدمات به همشهریان عزیز می باشد. برای دریافت خدمات تماس بگیرید.

نظافت منزل در تیک شهر

تیک شهر شرکت خدماتی نظافتی بسیار معتبر در تهران است که بهترین نیروهای خدماتی را استخدام می کند. نظافتچیان این مرکز با ارائه بهترین خدمات خیال مشتریان را از بابت اعتبار نیروهای خدماتی راحت می کنند. در نتیجه با وجود شرکت نظافتی تیک شهر دیگر نیازی به فکر کردن در مورد این که " از کجا یک نظافتچی منزل پیدا کنیم " نخواهید داشت. از طرفی وجود مرکز پشتیبانی این شرکت نیز دلیل دیگری بر اعتبار این شرکت می باشد تا نیروها بتوانند به هر فردی که از سوی تیک شهر اعزام می گرددف اعتماد کنند.