یکی از راه‌های مطمئن برای حفظ ارزش سرمایه، خرید سیم کارت ۰۹۱۲ است. این پیش شماره دارای کدهای مختلفی است که هر کدارم ارزش و اعتبار خاص خود را دارند اما علت گرانی این خط چیست؟

سیم کارت 0912 از مرز ۱۲۰ میلیارد تومان هم گذشت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ارزش خط دائمی همراه اول همچون مابقی اقلام بالاتر رفته است و مرز ۱۲۰ میلیارد وجه رایج مملکت را رد کرده و بعضی از افراد به این فکر هستند برای سرمایه‌گذاری، این سیم کارت را تهیه کنند! در ادامه مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

به نقل از سایت‌های معتبر خرید و فروش سیم کارت 0912، بعضی از این خطوط، قیمت‌های نجومی دارند و در بعضی موارد با شماره‌های خاص و رند و کدهای خاص حتی به ۱۲۰ میلیارد نیز می‌رسد!

در تصور عموم سیم کارت 0912 موجب جایگاه اجتماعی بالاتر و اعتبار بیشتر می‌شود و افراد حاضرند میلیاردها تومان برای این پیش شماره هزینه کنند! اما باید دید ارزشش را دارد یا خیر؟

اگر خرید این شماره همراه با بودجه شما متناسب باشد و توان تهیه آن را داشته باشید، چرا که نه!

 

سیم کارت 0912 یا طلا و سکه؟!

در دهه‌های گذشته علاوه بر سکه، ارز و طلا، خرید سیم کارت 0912 هم به منزله‌ی سرمایه‌گذاری تلقی شده و افراد می‌توانند پس از مدتی خط دائمی خود را با قیمت بسیار مناسب و سود بالا به فروش برسانند، به علاوه نگهداری خط؛ ریسک نگهداری طلا و ارز را ندارد و به راحتی با هر روشی قابل بازیابی است.

حتی در صورت دزدیده شدن گوشی، مالکیت خط متعلق به شماست و می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید و این قابل بازیابی بودن باعث می‌شود خطرات روش‌های دیگر سرمایه گذاری را نداشته باشد.

 

در بازار خرید و فروش سیم کارت مشاهده می‌شود که حتی با گذشت سال‌ها زمان از فعالسازی خط و استفاده کردن از آن، همچنان سیم کارت 0912 کارکرده طرفدار خود را دارد و با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. 

شما هر زمان که اراده کنید می‌توانید آگهی فروش شماره تلفن همراه اول خود را با قیمت متناسب در سایت درج و سرمایه خود را به پول تبدیل کنید.

 

« فقط به کسانی که 0912 دارند می‌فروشم»!!!

جمله‌ی بالا نقل قول یکی از بازاریان بزرگ در زمینه‌ی ملک و املاک است!

چیزی که در بازار امروزه مشاهده می‌شود این است که افرادِ طرف حساب در معامله‌های ملک و املاک یا ماشین‌های فوق میلیاردی زمانی که آگهی خود را در سایت‌ها درج می‌کنند، فقط به افرادی که با شماره تلفن 0912 از طرف آگهی درج شده تماس می‌گیرند، پاسخ می‌دهند چون معتقد هستند فردی که این پیش شماره را نداشته باشد توانایی خرید و معامله با آن‌ها را ندارد!

به نوعی در بازارهای معاملاتی بزرگ داشتن این دسته از خطوط از واجبات است!

 

سیم کارت چند صد میلیاردی خریدارد هم دارد؟!!!

سیم کارت 0912 با هر کد، ویژگی و قیمت، مشتری خاص خود را دارد!

کدهای 1 و 2 گران‌ترین کدها هستند و به ترتیب افزایش کد، قیمت کاهشی می‌شود تا این که کد 0 و 9 ارزان‌ترین کد سیم کارت 0912 هستند.

طبق گزارش‌ها پزشکان سرشناس، وکیلان معتبر، صاحبان کسب و کارهای بسیار بزرگ از مشتریان اصلیِ کدهای پایین‌تر و شماره‌های خاص‌تر هستند که راحت‌تر در ذهن مشتری خود بماند.

در واقع پیش شماره ۰۹۱۲  یک نوع سرمایه‌گذاری در کسب و کار و برندینگ شخصی به حساب می‌آید.

مشتری با دیدن شماره معتبر و رند، راحت‌تر به شما اعتماد می‌کند و شماره شما راحت‌تر در ذهن مخاطب می‌ماند.

 

هر چه گران‌تر، آنتن و سرویس‌دهی بهتر ؟!

خیر. تمام سرویس‌دهی، آنتن‌دهی و در واقع کیفیت سیم کارت‌های همراه اول کاملا مشابه یکدیگر است.

سیم کارت‌های دائمی همراه اول هیچ تفاوتی جز قیمت با یکدیگر ندارند که قیمت آن‌ها نیز به واسطه‌ی کد، رند بودن و میزان کارکرد آن تعیین می‌شود؛ یعنی تنها تفاوت این سیم کارت‌ها با یک دیگر در میزان اعتبار آن‌هاست!

 

خرید سیم کارت ۰۹۱۲؛ آره یا نه

 

0912 بخریم یا نخریم؟

همان طور که گزارش داده شد، ارزش سیم کارت 0912 همواره رو به افزایش بوده و در حال حاضر به ندرت سیم کارت دائمی همراه اول به قیمت زیر ۱۰ میلیون تومان یافت می‌شود؛ بنابراین با توجه به این که خریدِ این خط، نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، در دنیای امروزِ ایران برای حفظ ارزش سرمایه بسیار توصیه می‌شود.

در اغلب گزارش‌ها مردم نگرانی خود را راجع به ریسک نگهداری سرمایه بیان می‌کنند.

طلا، سکه یا ارزهای رایج ممکن است ریسک نگهداری داشته باشند و همواره نگرانی از دست دادن ارزش مالی و دزدیده شدن آن‌ها وجود دارد اما این نگرانی راجع به خرید سیم کارت همراه اول وجود ندارد.

خط به نام شماست و حتی در صورت دزدیده شدن گوشی‌تان نیز خط شما چون به نام خودتان است، با مراجعه با دفاتر پیشخوان دولت، سیم کارت قبلی را سوزانده و سیم کارت جدیدی به شما ارائه می‌شود و این بیانگر این موضوع است که این سرمایه به هیچ عنوان ریسک نگهداری ندارد و قابل بازیابی است.

علاوه بر سرمایه بودن، شماره موبایل، اولین راه ارتباطی بین افراد است و اعتبار اجتماعی این خط نسبت به مابقی سیم کارت‌ها بالاتر است؛ بنابراین خرید آن بسیار توصیه می‌شود.

 

بر چه اساسی یک سیم کارت میلیاردی قیمت گذاری می‌شود؟

در بازار امروزه عوامل بسیاری بر قیمت گذاری یک خط موثر هستند که مهم‌ترین آن کد خط است. (به عددی که بعد از پیش شماره قرار می‌گیرد کد آن می‌گویند؛ 09121 از نوع کد 1 است)

کد 1 گران‌ترین و کدهای 0 و 9 جزء ارزان‌ترین‌ها هستند؛ هر چه عدد کد بیشتر باشد، قیمت آن کمتر است.

کد 1 به اصطلاح لاکچری‌ترین کد است. اگر رند هم باشد جزء گران‌ترین خطوط به حساب می‌آید!

رند بودنِ یک خط عامل بعدی برای تعیین ارزش قیمت آن است؛ هر چه رندتر، ماندگاری در حافظه بیشتر و گران‌تر.

میزان کارکرد یک خط عامل بعدی برای تعیین ارزش و قیمت آن است که هر چه خط کم کارکردتر یا صفر باشد، ارزش بیشتری دارد؛ گرچه سیم کارت 0912 کارکرده با کد خاص و شماره استثنایی همچنان ارزش بسیار بالایی دارند حتی اگر کارکرده باشد!

پس عوامل اصلی تعیین قیمت رندی و کد خط هستند.

 

با بودجه کم، کدام کد را انتخاب کنم و چطور خط دائمی بخرم؟ 

با توجه به قیمت‌های گزارش شده از سیم‌خان simkhan.ir، ارزان‌ترین کدها مربوط به کد 0 و 9 هستند و هر چه شماره غیر رندتر باشد، ارزان‌تر است.

اگر به دنبال سیم کارت 0912 ارزان هستید پیشنهاد می‌شود سمت خط صفر نروید.

 

با بودجه کم چطور 0912 بخرم؟

 

با بودجه کم چطور 0912 بخرم؟

خرید سیم کارت 0912 به صورت اقساطی بسیار رایج است و اکثر خریداران ترجیح می‌دهند کالای مدنظر خود را به صورت قسطی با بودجه کمی که دارند تهیه نمایند، تا این که صرف قیمت از سیم کارت ایده آل مدنظر خود دوری کنند و سیم کارتی را که قیمت پایین‌تر دارد تهیه نمایند.

خرید قسطی در شرایطی که به طور مداوم افزایش تورم و کاهش ارزش پول وجود دارد بسیار توصیه می‌شود!

در این حالت شما با پرداخت مبلغ اولیه پایین‌تر دستتان برای خرید بازتر است و می‌توانید سیم کارت 0912 مدنظر خود را با قیمت مناسب‌تر و سریع‌تر تهیه کنید.

همین حالا سیم کارت 0912 مدنظر خود را با قیمت مناسب به صورت قسطی تهیه کنید.