شاید برای بعضی از افراد انتخاب ظروف پذیرایی با توجه به نوع مهمانی اهمیتی نداشته باشد . اما برای افراد ریز بین و با سلیقه و خلاق، این موضوع اهمیت بیشتری دارد.

بازرگانی شاهمرادی تولید کننده ظروف پذیرایی برنجی است .
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

بازرگانی شاهمرادی تولید کننده ظروف پذیرایی برنجی است .

ظروفی مثل میوه خوری ، شیرینی خوری و آجیل خوری و شکلات خوری برای چیدن روی میز پذیرایی و جلوه ای که به اتاق پذیرایی میدهد . برای شیک پسندان اهمیت ویژه ای دارد .

در عیدهای بزرگی مثل عید نوروز که ما به این ظروف پذیرایی برنزی را نیاز داریم .  استفاده از ظروف روشن تر و طراحی شاد تر به کیفیت مهمانی ما اضافه میکند .

ظروف پذیرایی برای هر مهمانی متفاوت با هم دیگر است. اگر یک دورهمی دوستانه بدون سرو غذا مد نظر شماست، بایستی ظروف پذیرایی شامل فنجان چای یا قهوه، قندان، لیوان آب خوری، ظرف میوه خوری و شیرینی خوری، دیس میوه و شیرینی، بستنی خوری، رولت خوری، کارد و چنگال برای میوه و شیرینی، سینی مناسب، آجیل خوری و … باشد.

ظرف آجیل و تخمه و آجیل خوری

تولیدکننده ظروف برنجی که یکی از ظروفی که تولید میکند . آجیل خوری برنجی و همچنین آجیل خوری برنزی پایه دار و آجیل خوری کریستال پایه برنجی است . که در ارتفاع و سایز های مختلف وجود دارد . 

2

ظرف میوه خوری برنجی

ظروف پذیرایی میوه خوری که مناسب برای استفاده روزانه و همچنین مجالس بزرگ میباشد . که در سایز های کنار سالنی و رومیزی موجود است .

ظرف شیرینی خوری برنجی

شیرینی خوری برنجی شاهمرادی در ابعاد سایز ها و طبقات مختلف تولید میشود . شیرینی خوری کریستال شامپاینی پایه برنجی به صورت تک و سرویس عرضه میشود . و همچنین ظروف پذیرایی برنجی جدید و شیرینی خوری برنجی در طبقات 2 و 3 طبقه مدل گل رز و فرشته عرضه میشود .

ظرف  شکلات خوری برنجی

شکلات خوری های برند ما در چند مدل کریستال پایه برنجی و برنجی طوری و برنز هندی تولید میشوند . البته گاهآ با توجه به سایز شکلات خوری میتوان به عنوان قندان هم استفاده کرد .

3

ظرف قندان برنجی ،ظرف سینی چای برنجی ،فنجان و نعلبکی برنزی

سرویس چای خوری برنز هندی که بسیار مناسب پذیرایی است . شامل قندان برنزی هندی فنجان نعلبکی برنزی و سینی که میشود یک سرویس چای خوری بسیار شیک و لاچری مناسب خاص پسندان  می باشد .

البته مطمئنا شما به همه این ها نیاز ندارید و انتخاب ظروف برنجی ایرانی بستگی به خوراکی هایی دارد که سرو خواهید کرد. اما اگر مراسم شامل یک وعده شام یا نهار باشد، علاوه بر موارد بالا، بشقاب سوپ خوری، پلوخوری، ماست خوری، ظروف سرو سوفله، سالاد، قاشق و چنگال و کارد غذاخوری، جا دستمال کاغذی، اردو خوری، ست نمکدان و فلفل، آبلیمو ریز، ظرف سس، تنگ یا پارچ آبخوری و … است.

 ظروف پذیرایی برنزی انواع مختلفی دارد که قیمت، کیفیت و برند آن ها با یکدگیر فرق می کند.

شما معمولا برای تدارکات یک مهمانی نهایت تلاش خود را بکار می گیرید و هزینه زیادی خرج می کنید. اما شاید توجه به ظروف برنجی هندی میناکاری ،آخرین نکته ای باشد که به آن توجه دارید. هرچند با وجود تمامی زحماتی که کشیده و هزینه هایی که کرده اید، اگر ظرف پذیرایی شما از مهمانان کیفیت لازم را نداشته باشد مطمئنا خاطره خوشایندی در ذهن آنان نقش نمی بندد.

بنابراین بهتر است کیفیت را فدای قیمت نکرده و سعی کنید بهترین نوع از ظروف پذیرایی برنجی هندی را تهیه نمایید.

چاقوهایی که به خوبی نمی برند، قاشق هایی که در بشقاب بند نمی شوند،لیوان هایی که لب پر شده و خوردن نوشیدنی با آن ها خطرناک است از جمله مواردی است که بایستی در مبحث کیفیت مدنظر قرار گیرد.

سفره هفت سین ساده یکی از میراث های کهن قدیمی های ایران است .  بخش های  سفره هفت سین  با سین شروع می شوند، هفت عدد بودنشان هم نماد است. ایران باستان دارای جشن ها و اعیاد فراوانی بوده و در فرهنگ ایران هر جشنی، نماد خاصی دارد. که هر سین آن نمادی از هر یک از زیبایی های خلقت می باشد. مثلا سیر نام اهورامزدا ، سیب سپندارمذ ، سبزی نام فرشته اردیبهشت ، سنجد نام فرشته خرداد ، سرکه نام فرشته امرداد ، سمنو عنوان و نام فرشته شهریور، سماق عنوان و نام فرشته بهمن است .  به جز این گفته می شود هفت برای ساسانیان اهمیت ویژه ای داشته است. علاوه بر ساسانیان، هفت در میان بسیاری از قوم ها نیز عددی مقدس به شمار می رود.

 اما امروزه نشانه های بخش های  هفت سین با هم فرق کرده و از گذاشتن ظروف هفت سین جدید آن ها معنایی دیگر دریافت می شود. همچنین در چیدمان سفره هفت سین تفاوت هایی هست و در گذاشتن سنجد، سنبل و سرکه اختلاف نظرهایی وجود دارد. شما میتوانی با گرفتن  قیمت هفت سین برنجی جدید و گذاشتن در سفره هفت سین به زیبایی سفره بیافزایید .

هفت سین چیست ؟

در ریشه یابی سفره هفت سین ارزان قیمت بعضی از افراد آن را به هفت سینی ربط داده اند و برخی اصل آن را هفت میم میدانند. یک سری افراد  دیگر هم اعتقاد دارند .  از ریشه هفت چین به معنی چیدنی بوده است که البته همه این ها در حد تئوری باقی مانده و ثابت نشده.

هفت سین اصلی نشانه چیست ؟

طبق باوری صفت های پاک اهورامزدا و نمادهایشان را جزو نمادهای اجزای سفره هفت سین می دانند. دارد:

قرآن: قران برای مسلمانان است . که با نام و یاد خدای بزرگ تمام کارهایشان را شروع میکنند .

سیر: نمادی از تندرستی و سلامت است.

سبزه: اغلب ایرانیان از این نماد به منظور داشتن سالی شاد و با طراوت استفاده می کنند. سبزه همچنین نماد فرشته اردیبهشت است.

سیب: سیب نماد سلامتی و تندرستی بوده و وجود آن در میان هفت سین به منظور تندرستی اعضای خانواده در سال جدید است. امروزه در هفت سین لاکچری از سیب های قرمز و زرد مشترک استفاده میشود .

سرکه: سرکه نماد جاودانگی است. این نماد بر روی سفره هفت سین سبب خواهد شد تا ناملایمات سال نو از بین برود. شما میتوانید سرکه خود را در هفت سین برنز پایه دار بریزید به به زیبایی هفت سین ایرانی اضافه کنید .

سمنو: معتقدند که قرار گیری آن بر روی سفره هفت سین، سبب افزونی نعمت و برکت در زندگی آن ها خواهد شد.

سکه: افراد سکه را در میان سفره خود جای داده اند تا در سال جدید از درآمد مناسبی برخوردار گردند

سماق: سال پیش رو را با نهایت شادی و استقامت در برابر سختی ها دنبال نماییم.

سنجد: را نماد عشق و دلباختگی می دانند اما برخی دیگر از افراد معتقدند که سنجد نماد گرایش به عقلانیت است؛ از این رو قرار دادن آن بر روی سفره می تواند سبب شود تا تمام تصمیمات فرد در سال جدید بر اساس عقلانیت صورت پذیرد.

شمع: شمع نماد روشنایی و فروغ است.

ماهی: نماد سرزندگی شادی و در جریان بودن زندگی است . تنگ ماهی پایه برنجی جلوه زیبایی به هفت سین فلزی طلایی ما میدهد

نبات و شیرینی: نبات سَمبل شیرین کامی است. افراد با قرار دادن این نماد بر روی سفره سالی پر از خاطرات شیرین را آرزو می کنند  البته تولیدی برنجی وارد کننده  هفت سین برنجی هندی میباشد .