همه چیز درباره طراحی و ساخت جعبه ادکلن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

امروزه صنایع آرایشی و بهداشتی از جمله عطر و ادکلن در کشورمان با پیشرفت‌های چشمگیری همراه بوده است. این امر باعث شده تا تولیدکنندگان این صنایع برای ارائه محصولات خود در بازار رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند. جعبه ادکلن به عنوان بسته بندی این محصول نقش مهمی در بازاریابی و جذب تقاضا دارد. نحوه بسته بندی ادکلن و جعبه آن باید بر اساس نوع عطر و یا ادکلن مورد نظر در فرم و رنگ متناسب طراحی و تولید شود. در این مقاله قصد داریم  اطلاعات کاملی درباره طراحی بسته بندی، معرفی انواع جعبه و بسته بندی ادکلن و نقشی که در فروش محصول دارند به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

بسته بندی و جعبه ادکلن

از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار مهم و محبوب در بازار می‌توان به انواع عطر و ادکلن‌ها اشاره کرد. بسیاری از افراد همواره برای استفاده روزمره و یا حضور در مجالس و مهمانی‌ها از ادکلن استفاده می‌کنند. این محصول از لوازم لوکس شناخته شده و همین امر لزوم داشتن بسته بندی شیک و منحصر به فرد را برای ادکلن ضروری می‌سازد. بسته بندی ادکلن با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود اما در هر صورت باید شیک و مرغوب باشد.

بدون شک جعبه ادکلن و نحوه دسته بندی آن معرف خوبی برای محصول به شمار آمده و در اولین قدم باعث جلب مشتریان می‌گردد. تا کنون بارها پیش آمده است که ادکلن‌های با کیفیت پایین‌تر به دلیل برخورداری از بسته بندی شیک و جذاب فروش بیشتری از رقبای خود در کیفیت‌های بالاتر داشته‌اند. در واقع می‌توان گفت که صرف‌نظر از رایحه و کیفیت ادکلن، بسته بندی عطر و ادکلن برای مشتریان اولویت بسیار بالایی دارد.

انواع جعبه ادکلن از نظر طراحی و ساخت

همان‌طور که اشاره شد از ارکان بسیار مهم در صنایع عطر و ادکلن، مربوط به جعبه و نحوه بسته بندی محصولات می‌شود. در واقع بسیاری از برندهای مشهور و معتبر با به کارگیری جعبه‌های با کیفیت و در عین حال شکیل توانسته‌اند در این صنعت موفق باشند. پرفیوم و ادکلن.های غیر اصل و فیک معمولاً فاقد بسته بندی خاص و جعبه مناسب هستند. انواع جعبه ادکلن از نظر طراحی، متریال و رنگ‌بندی با توجه به نظر مشتریان متفاوت خواهد بود. در ادامه این مقاله به معرفی جدیدترین و خاص‌ترین جعبه‌ها و بسته بندی‌های ادکلن می‌پردازیم.

جعبه هاردباکس ادکلن

 

 

هاردباکس ادکلن

هاردباکس ادکلن از بهترین بسته بندی‌ها در این حوزه به شمار آمده که جهت قرارگیری انواع ادکلن بسیار مناسب است. از مرغوب‌ترین مقوای صنعتی جهت بدنه بسته بندی استفاده شده است. همچنین ضخامت مقوای فوق با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر خواهد بود. این محصول در مراکز تولید بسته بندی معتبر به گونه‌ای طراحی و تولید شده تا با توجه به سفارش مشتری امکان پوشش انواع رویه از جمله چرم، گلاسه و کاغذ بافت‌دار را داشته باشد. همچنین از کلیه رنگ‌های CMYK در ساخت این محصول استفاده می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های هارد باکس ادکلن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بسته بندی فوق به دلیل بهره‌گیری از بهترین مقوای استاندارد و با کیفیت از سطح استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
  • این جعبه برای کالاهای لوکس و خاص مانند عطر و ادکلن بسیار مناسب است.
  • نحوه آماده‌سازی این بسته بندی بسیار آسان صورت گرفته و پیچیدگی خاصی ندارد.
  • هاردباکس فوق بر اساس استانداردهای بین‌المللی ساخته شده از این ‌رو با محیط زیست کاملاً سازگار بوده و قابلیت بازیافت دارد.
  • امکان خرید کلی این بسته بندی در حجم‌های بالا با توجه این که فضای کمی را در انبار اشغال می‌کند وجود دارد.
  • این بسته بندی جعبه ادکلن در برابر ضربه هیچ‌گونه آسیبی ندیده و بسیار مقاوم است.
  • ادکلن و یا عطر به صورت ایستاده و خوابیده در داخل بسته بندی فوق قابل قرار گیری است.

جعبه مقوایی ادکلن

جعبه مقوایی ادکلن از دیگر بسته بندی‌های مناسب جهت انواع عطر و ادکلن به شمار می‌آید. چنانچه از این محصول برای بسته بندی ادکلن استفاده شود نیاز به جعبه‌ای از متریال مقوا دوبلکس و یا ورق فلوت‌دار نیز بوده تا داخل آن تعبیه گردد. این امر از شیشه عطر و ادکلن در برابر شکستگی محافظت می‌نماید. طراحی استراکچر بسته بندی نیز به گونه‌ای صورت گرفته تا محصول در داخل جعبه فیکس گردیده و در هنگام جابجایی تکان نخورد.

جعبه کشویی ادکلن

جعبه ادکلن کشویی از دیگر انواع بسته بندی ادکلن محسوب شده که به دلیل استفاده آسان از تقاضای بالایی برخوردار است. از مقوا مغزی مستحکم و ضخیم جهت تولید و طراحی این جعبه استفاده شده است. همچنین چاپی که بر روی بسته‌ بندی جعبه صورت گرفته به صورت افست بوده که بسیار با کیفیت است. ابعاد استاندارد برای این بسته‌ بندی 4*9/5*15/2 بوده، اما بنا بر تقاضای مشتریان در ابعاد دیگری نیز قابل طراحی و تولید است. بسته بندی فوق مانند دیگر محصولات ارائه شده قابلیت بازیافت داشته و با محیط زیست سازگار است. کیفیت بالا، ضد ضربه بودن و ضد رطوبت بودن به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های این جعبه به شمار می‌آیند. نمونه جعبه ادکلن فوق را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

 

جعبه هاردباکس ادکلن

 

جمع‌بندی

تولیدکنندگان صنایع آرایشی و بهداشتی مانند عطر و ادکلن به خوبی می‌دانند که بسته بندی و انتخاب جعبه ادکلن مناسب تا چه حد در فروش محصولاتشان نقش دارد. از این ‌رو همواره به دنبال انتخاب بهترین بسته‌ بندی‌ها با توجه به کیفیت و طراحی هستند. جعبه عطر و ادکلن در انواع مختلفی به شرح زیر تولید می‌شوند.

  • جعبه هاردباکس ادکلن در مقایسه با سایر بسته بندی ها از نظر کیفیت و استاندارد بودن بسیار منحصر به فرد است. از بهترین مقوای با کیفیت و چاپ مناسب جهت تولید این بسته بندی استفاده شده است. با انتخاب هاردباکس دیگر نگران جابجایی محصول نبوده چرا که ادکلن در داخل این بسته بندی فیکس شده و به هیچ عنوان تکان نخواهد خورد.
  • جعبه مقوایی ادکلن نیز از ساده‌ترین نوع بسته بندی است که برای قرار دادن ادکلن نیاز به جعبه دیگری نیز خواهد بود. این جعبه که از جنس مقوا دوبلکس و یا ورق فلوت‌دار بوده در داخل بسته بندی اصلی تعبیه می‌گردد تا از شکستگی شیشه ادکلن جلوگیری نماید.
  • جعبه کشویی ادکلن همان‌طور که از نامش پیداست به صورت کشویی باز و بسته می‌شود. از مقوا مغزی ضخیم و بسیار مستحکم نیز جهت تولید و طراحی این بسته بندی استفاده شده است.

چنانچه به دنبال بسته بندی و جعبه عطر و ادکلن در بهترین کیفیت و متریال با طراحی منحصر به فرد هستید می‌توانید برای ثبت سفارش خود به سایت پویا فراز از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده جعبه ادکلن در سطح کشور مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. چه نوع بسته بندی را جهت قرار دادن عطر و ادکلن توصیه می‌کنید؟

جعبه هاردباکس ادکلن بهترین بسته بندی محسوب می‌شود چرا که دارای استراکچر بوده و از تکان خوردن شیشه ادکلن جلوگیری می‌کند.

  1. آیا امکان سفارش بسته بندی ادکلن در سایزهای مختلف است؟

بله شما می‌توانید علاوه بر استفاده از بسته بندی در سایزهای استاندارد، آن‌ را در سایزها و ابعاد درخواستی نیز سفارش دهید.

  1. از چه نوع چاپ و رنگی جهت جعبه و بسته بندی ادکلن استفاده می‌شود؟

از مجموعه رنگ‌های CMYK و چاپ افست با کیفیت بسیار بالا جهت بسته بندی عطر و ادکلن استفاده می‌گردد.