معرفی دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M30S++ 108Th
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ماینر Whatsminer M30S++ 108Th در شرکت واتس ماینر تولید شده است. MicroBT که بیشتر با نام Whatsminer شناخته می شود، یک شرکت فناوری بلاک چین (سازنده ماینرها) و هوش مصنوعی است که بر تحقیق و توسعه، تولید و فروش تراشه ها و محصولات استخراج، ارائه راه حل های سیستمی و خدمات فنی مرتبط تمرکز دارد. MicroBT که در سال 2016 تأسیس شد و در شنژن با مراکز تحقیق و توسعه در پکن و شانگهای مستقر است.

 

 

مشخصات دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M30S++ 108Th

ماینر Whatsminer M30S++ 108Th یکی از بهترین سخت افزارهای استخراج ارز دیجیتال است و الگوریتم پردازش این دستگاه معادل SHA-256 می باشد. نرخ هش برای این دستگاه 108تراهش بر ثانیه است. توان مصرفی آن برابر با 3472 وات و با ابعاد 465*155*240 میلی متر و وزن 13.5 کیلوگرم طراحی شده است.  از نظر تولید صدا نیز 72 دسی بل خروجی صدا دارد که در رطوبت 5 الی 95 درصد قابل به کار گیری می باشد. برای خرید ماینر میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت محاسبه میزان درآمد دستگاه، میزان مصرف برق و همچنین قیمت ماینر Whatsminer M30S++ 108Th به صفحه ماشین حساب ماینر وبسایت ایران ماین مراجعه فرمایید.

 

ارزهای قابل استخراج دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M30S++ 108Th

همانطور که در بالا اشاره کردیم دستگاه ماینر M30S++ 108Th از الگوریتم SHA-256 جهت استخراج استفاده میکند، ارزهای زیر را جهت استخراج پشتیبانی می نماید.

  • بیت کوین  (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • آکوین  (ACOIN) Acoin
  • پیرکوین  (PPC) PeerCoin
  • ژول کوین  (XJO) Joulecoin
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • ایمارک  (DEM) eMark
  • آنبریکبل  (UNB) Unbreakable
  • کرون  (CRW) Crown
  • ترا کوین  (TRC) Terracoin

 

اجزای تشکیل دهنده دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M30S++ 108Th

در این قسمت اجزای تشکیل دهنده و قطعات موجود در این دستگاه ماینر را معرفی میکنیم و هر قطعه رو به صورت مختصر برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

این دستگاه ماینر شامل اجزای زیر می باشد که در ادامه به توضیح مختصری می پردازیم:

  • هش برد دستگاه ماینر
  • پاور یا منبع تغذیه دستگاه ماینر
  • کنترل برد دستگاه ماینر
  • فن دستگاه ماینر
  • دسته سیم دستگاه ماینر

 

هش برد دستگاه ماینر چیست؟

یکی از قطعات اصلی دستگاه ماینر هش برد است و هر ماینر دارای چندین هش برد می باشد که وظیفه هش برد پردازش محاسبات پیچیده ریاضی جهت فرایند استخراج است و قیمت آن نسبت به بقیه قطعات ماینر گرانتر است.

مهمترین عاملی که به هش برد آسیب می رساند گرم شدن بیش از حد و استفاده طولانی مدت از ماینرها است، در واقع عامل کلی که باعث کاهش عمر ماینرها می شود گرما است که در نتیجه می تواند به ماینر آسیب برساند. بنابراین برای جلوگیری از آسیب به هش برد باید از سیستم خنک کننده استفاده کنید و همیشه باید فن های ماینر خود را چک کنید.

3

 

پاور یا منبع تغذیه دستگاه ماینر چیست؟

منبع تغذیه یکی از قطعات مورد استفاده در تجهیزات ماینر است که برق مورد نیاز سایر قطعات را تامین می کند. اگر یک پاور ماینر قطع شود، جریان برق به طور کامل قطع می شود و فرآیند استخراج متوقف می شود. در صورت خرابی پاور ماینر می توانید برای خرید به سایت شرکت ایران ماین مراجعه کنید.

کنترل برد دستگاه ماینر چیست؟

کنترل برد نیز یکی از اجزای اصلی دستگاه ماینر محسوب می شود و وظیفه آن برقراری ارتباط بین هش برد و اینترنت می باشد. یکی از اساسی ترین عواملی که باعث خرابی کنترل برد ماینر می شود نوسانات الکتریکی است. همچنین می توانید کنترل برد ماینر را از سایت شرکت ایران ماین خریداری کنید.

 

فن دستگاه ماینر چیست؟

به دلیل پردازش سنگینی که دستگاه ماینر انجام می دهد گرمای زیادی ایجاد می کند و دمای آن باید کاهش یابد. برای کاهش دما از چندین فن قدرتمند بر رئی دستگاه استفاده شده است که صدای زیادی تولید می کند. این فن ها دارای ولتاژ 12 ولت و جریان مصرفی 7.2 آمپر هستند که با سرعت 6000 دور در دقیقه می چرخند. با توجه به اینکه فن به طور مداوم کار می کند، کارایی آن به تدریج کاهش می یابد و باید تعویض شود. برای تامین فن ماینر از سایت شرکت ایران ماین قابل خرید و تهیه می باشد.

4

 

دسته سیم دستگاه ماینر چیست؟

دسته سیم ماینر بخشی از دستگاه ماینر محسوب می شود که پاور ماینر، کنترل برد ماینر و هش برد ماینر را به یکدیگر متصل می کند. یکی از عواملی که باعث خرابی آن می شود، بالا رفتن دما و نوسانات الکتریکی است که منجر به خرابی و ذوب شدن سیم می شود و باید تعویض گردد. ایران ماین همچنین طیف وسیعی از دسته سیم های ماینر را برای سفارش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.