​ سیم خاردار نوعی سیم حفاظتی فولادی ست که دارای لبه هایی برنده است و برای ساخت فنس های ارزان قیمت و یا بالای دیوار در اطراف مناطق حفاظت شده مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در کنار تیر حصار یا پایه فنس و توری حصاری و دیگر متعلقات فنس کشی، پروژه ی تکمیل حصار و فنس پیرامونی یک محدوده را به سرانجام می رساند .

قیمت روز توری گابیون ، مش جوشی و سیم خاردار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

سیم خاردار

در یک تحقیق با موضوع انواع سیم خاردار، نزدیک به هشتصد نوع سیم خاردار مختلف شناسایی گردید و مشخص گردید که این گوناگونی انواع می تواند در جنس و سایز سیم اصلی، خار یا تیغ آن و همچنین در روش به کار گیری سیم خاردار باشد. کاربرد سیم خاردار مشخص و واحد است. و آن استفاده در حصار کشی می باشد. اما اینکه حصار در چه مکان هایی قرار می گیرد عملا تنوع کاربرد برای این محصول مفتولی ایجاد نموده است. برای مثال حصار می تواند برای یک مزرعه کوچک یا یک دامداری محلی باشد. می تواند برای کشتزارهای بزرگ در نظر گرفته شود. سیم خاردار می تواند در حصار کشی یک پروژه ی صنعتی موقت نقش داشته باشد. سیم خاردار می تواند در محصور کردن یک پتروشیمی کوچک به کار رود. و صدها نوع کاربرد حصار کشی متفاوت می توان برای سیم خاردار شناسایی و معرفی نمود .

 

7

 

قیمت سیم خاردار

قیمت سیم ‌خاردار باغ با توجه به انواع آن متفاوت است و بر اساس ضخامت مفتول و خار و… تعیین می‌شود. برای این منظور ابتدا باید باید انواع سیم‌خاردار، مشخصات آن‌ها و کاربرد‌هایشان آشنا باشیم . قیمت سیم خاردار حلقوی تبری به دلیل داشتن تیغه‌های تبری شکل به عنوان خار، بیش‌تر از حلقوی سوزنی می‌باشد. قیمت نوع حلقوی تبری گالوانیزه در بازار بیش‌تر از قیمت انواع دیگر است. جهت دریافت آخرین قیمت سیم‌خاردار خطی، حلقوی و حلقوی تبری با کارشناسان فولادین تماس حاصل فرمایید : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

 

 

توری گابیون چیست ؟

اولین بار گابیون در صنایع نظامی مورد استفاده قرار گرفت. نظامیان درون توری های فلزی را پر از سنگ و کلوخ کردند تا در برابر متجاوزان احتمالی، نقش دفاعی اجرا نمایند. به این ترتیب بود که نخستین توری سنگی ساخته شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت .

در کشور مصر، توری های چوبی، به منظور قرار گرفتن درون رودخانه ها برای جلوگیری از جریان زیاد آب و طغیان احتمالی، ساخته شد. این نیز یکی دیگر از کاربردهای قدیمی توری سنگی بود . شما به احتمال زیاد توری سنگی را در طرف زیر گذرها، در اطراف مناطق ساخت و ساز و یا در امتداد آب راه دیده اید. در واقع هزاران سال است که از این وسیله به عنوان مکانیسم دفاع در جنگ استفاده می شود .

 

 

  

قیمت توری گابیون

توری گابیون که به آن توری سنگی نیز گفته می‌شود، نوعی توری فلزی است. این نوع توری از مفتول گالوانیزه ساخته می‌شود. توری گابیون به‌دلیل چشمه‌های شش ضلعی، ظاهری شبیه به توری مرغی دارد. تولید توری سنگی به ‌گونه‌ای است که مفتول گالوانیزه در هم تنیده شده و چشمه‌های شش ضلعی را تشکیل می‌دهد. این تنیده شدن به گونه‌ای است که هر دو رشته مفتول به‌صورت سه پیچ متوالی به‌هم گره زده می‌شوند. این توری برخلاف فنس یا توری حصاری، اغلب در کار راه‌سازی و عمرانی کاربرد دارد. کاربرد توری سنگی بر اساس مشخصات فنی مانند ابعاد رول، سایز مفتول و نوع بافت چشمه متفاوت است. واضح است که قیمت توری گابیون نیز بر اساس انواع و مشخصات فنی آن متفاوت خواهد شد. برای استعلام قیمت توری گابیون می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

 

8

 

قیمت توری مش جوشی

توری مش به علت شکل هندسی و مقاومت شبکه‌ای بالایی که دارد می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به عملیات ساخت‌و‌ساز شود. بنابراین در مصرف هزینه، زمان و استفاده میلگرد صرفه جویی می‌شود. برای تولید توری مش جوشی بر خلاف توری‌های بافتنی هم‌چون توری حصاری ، توری مرغی و توری گابیون میلگردها را به‌هم جوش می‌دهند. دلیل نام‌گذاری این محصول به نام توری جوشی ، نحوه اتصال میلگردها (به‌صورت طولی و عرضی) به یک‌دیگر است. ناگفته نماند که به این محصول معروف و پرطرفدار در جهان “مش مهندسی” هم گفته می‌شود. علت اصلی استقبال مهندسان از این محصول، استحکام و تنوع آن است. به‌طور کلی متریال مهندسی کمی وجود دارد که بتواند با مش رقابت کند. توری مش یک محصول ویژه بوده که به‌صورت گسترده و مشخص در زمینه‌های مختلف صنعتی، ساختمان‌سازی و کشاورزی استفاده می‌شود .

به منظور ساخت توری مش یا توری جوشی از میلگرد و یا مفتول سیاه استفاده می‌شود . روش تولید آن به صورتی است که میلگرد ها به طور افقی و عمودی روی یکدیگر سوار می شوند . در نهایت ساختار مشبک ایجاد شده که از استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. برای ساخت آن نیز از میلگرد ساده یا آجدار استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربردهای آن در صنعت ساختمان سازی است ، همچنین از دیگر صنایعی که در آنها استفاده می شود می توان به صنایعی مانند پتروشیمی، صنعتی، ساختمانی، کشاورزی و … اشاره نمود .