کشور‌های آسیایی تاریخچه عمیقی در استفاده از دمنوش‌های گیاهی برای بهبود بیماری‌های مختلف دارند و نوشیدن چای‌های گیاهی نوعی سرگرمی در بین اشراف‌زاده‌ها محسوب می‌شد. مصرف دمنوش‌های گیاهی در سال‌های اخیر شکل دیگری به خود گرفته است. دسترسی آسان همه مردم به انواع دمنوش‌ها و سرو آن در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باعث شده تا این دسته از محصولات به‌عنوان پرفروش ترین محصولات عطاری ها شناخته شوند. با‌این‌حال، بسیاری از مغازه‌ها و کافی‌شاپ‌ها برای تامین انواع دمنوش‌های گیاهی باید وقت و زمان طولانی صرف کنند. به‌همین دلیل ما در این مقاله تصمیم به معرفی مرکز فروش دمنوش های گیاهی گرفته‌ایم. اگر در‌مورد این مرکز کنجکاو هستید یا قصد دارید خرید انواع دمنوش را برای خود و کسب‌و‌کارتان آسان کنید، مطالعه این مقاله را فراموش نکنید.

ویترین مارکت؛ مرکز فروش دمنوش های گیاهی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

تنوع بالا برای خریدی آسان؛ انواع دمنوش‌های عرضه‌شده در ویترین مارکت

ویترین مارکت به‌عنوان فروشگاه آنلاین عطاری عمده، تامین کلیه محصولات پرفروش در عطاری‌ها را به‌عهده گرفته است. علاوه‌بر این، امکان خرید محصولات مختلف به‌صورت خرده نیز در این فروشگاه ممکن خواهد بود. خبر خوب برای علاقه‌مندان به دمنوش‌های گیاهی، تنوع بالای این دسته از محصولات در ویترین مارکت است. به‌دلیل همین تنوع بالای محصولات، ویترین مارکت به‌عنوان مرکز فروش دمنوش های گیاهی شناخته می‌شود. در‌نتیجه برای خرید انواع مختلف دمنوش دیگر نیازی به صرف زمان طولانی و مراجعه به مغازه‌های مختلف نخواهید داشت. 

فقط کافی است تلفن همراه خود را برداشته و وارد سایت ویترین مارکت شوید. رضایت مشتریان و میزان بالای فروش در ویترین مارکت، گواهی بر کیفیت محصولات عرضه شده است. با‌این وجود شما می‌توانید برای برخی از محصولات و بررسی کیفیت آن‌ها، از کارشناسان ویترین مارکت راهنمایی دریافت کنید. 

پرفروش ترین محصولات و دمنوش‌های گیاهی

اگر به‌تازگی قصد راه‌اندازی کافی شاپ یا خرید دمنوش گیاهی عمده برای مغازه عطاری خود را دارید، باید با پرفروش‌ترین دمنوش‌ها آشنا شوید. در لیست زیر با پرفروش‌ترین محصولات عرضه شده در ویترین مارکت آشنا خواهید شد:

  • بابونه
  • گل پنیرک
  • چای سرگل ایرانی
  • گل ختمی سفید
  • گل بهارنارنج
  • به لیمو
  • ترنجبین
  • مریم گلی
  • برگ اکالیپتوس

شما می‌توانید علاوه‌بر خرید این گیاهان دارویی و استفاده در انواع نوشیدنی‌های سنتی ایرانی، انواع دمنوش‌های تخصصی ویترین مارکت را نیز خریداری کنید. برخی از این دمنوش‌ها شامل گل محمدی و چای کوهی است. در‌واقع هر یک از این دمنوش‌ها با فرمولی دقیق از گیاهان دارویی مختلف تشکیل شده‌اند.

2

قیمت مقرون به‌صرفه؛ مهم‌ترین ویژگی فروش دمنوش فله ای ویترین مارکت

پس از کیفیت محصولات، قیمت مهم‌ترین فاکتور برای خریداران محسوب می‌شود. مخصوصا افرادی که قصد خرید عمده گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی را برای تولید انواع دمنوش دارند، به‌دنبال خریدی مقرون به‌صرفه هستند. به‌همین دلیل ویترین مارکت تا حد ممکن، هزینه‌ها را کاهش داده تا رضایت مشتریان و همکاران خود را حفظ کند. شما می‌توانید در سایت ویترین مارکت، لیست قیمت عمده عرقیات گیاهی و سایر محصولات مورد‌نیاز برای دمنوش‌ها را مشاهده کنید. 

امکان پرداخت به‌صورت بلند‌مدت برای همکاران و عطاری‌ها

یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد ویترین مارکت، اعطای تسهیلات ویژه برای مشتریان ثابت و قدیمی خود است. این افراد می‌توانند بدون نگرانی بابت پرداخت خرید عمده عطاری و دمنوش‌ها، در طولانی مدت بدهی خود را پرداخت کنند. در خرید اول کل هزینه باید به‌صورت نقدی پرداخت شود و در خرید‌های بعدی امکان استفاده از پرداخت بلند‌مدت وجود خواهد داشت. 

بسته‌بندی مناسب برای حفظ کیفیت محصول 

بسته‌بندی برای خرید و فروش انواع دمنوش‌ها اهمیت دارد. با‌وجود خشک بودن دمنوش‌ها، کیفیت آن‌ها با گذشت زمان و به‌دلیل رعایت نکردن شرایط نگهداری از آن‌ها افت خواهد کرد. این موضوع حتی در خرید عمده نیز حائز اهمیت خواهد بود. به‌همین دلیل، ویترین مارکت به‌عنوان مرکز فروش دمنوش های گیاهی، برای حفظ کیفیت محصولات عرضه‌شده، بر مسئله بسته‌بندی بیش از پیش زمان و هزینه صرف کرده است. بسته‌بندی محصولات و دمنوش‌های گیاهی در ویترین مارکت به‌گونه‌ای انجام شده تا کمتری هوا و رطوبت به محصول وارد شود. سایر گیاهان مورد استفاده در دمنوش‌ها نیز در شیشه‌های استوانه‌ای یا باکس‌های مقوایی بسته‌بندی می‌شوند. 

پیشنهاد می‌شود تا برای افزایش طول عمر و حفظ کیفیت دمنوش‌های گیاهی، آن‌ها را بانکه و سایر محفظه‌های مشابه نگهداری کنید. در این‌صورت می‌توانید تا مدت‌ها، دمنوشی با‌کیفیت بالا درست کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. 

3

خرید انواع دمنوش گیاهی از فروشگاه ویترین مارکت؛ صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما

در این مقاله به معرفی ویترین مارکت، مرکز فروش دمنوش های گیاهی، پرداختیم. فاکتور‌های گفته‌شده فقط بخشی از مزایای خرید از فروشگاه ویترین مارکت است. مهم‌ترین ویژگی ویترین مارکت تنوع همه محصولات عطاری از روغن‌های گیاهی و خوراکی تا معروف‌ترین عسل‌های ارگانیک است. در واقع ویترین مارکت با ایجاد سایت فروشگاهی خود سعی داشته تا بخشی از دغدغه عطاران و صاحبان سایر کسب‌و‌کار‌های مرتبط را تا حدودی کاهش دهد. برای این منظور علاوه‌بر ایجاد دسترسی آسان و امکان ارسال محصولات به سراسر کشور، قیمت‌های عرضه شده را نیز تا حد امکان پایین آورده است. شما می‌توانید همین حالا و در هر نقطه از ایران که هستید، فارغ از ترافیک خیابان‌ها، وارد فروشگاه vitrinemarket.com شوید و خرید خود را تکمیل کنید.