نکات مهم هنگام خرید ساید چنل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

پمپ های کانال کناری معمولا برای ظرفیت های هوادهی پایین استفاده می شوند و دارای پمپ های گریز از مرکز هستند. شرکت رادوکو در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی در زمینه های واردات، تامین و تجهیز انواع قطعات صنعتی فعالیت می کند. شما میتوانید این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت از این شرکت تهیه کنید. هنگامی که صحبت از خرید پمپ ساید چنل می شود، چندین فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین محصول ممکن را برای نیازهای خود دریافت می کنید. در اینجا هفت نکته ضروری وجود دارد که باید هنگام خرید پمپ کانال جانبی به خاطر داشته باشید:

 

نیازهای پمپاژ ساید چنل خود را درک کنید

پمپ کانال جانبی توانایی انتقال گاز یا سیال هوا را به صورت مستقیم و غیر مستقیم و دبی های مختلف بدون واسطه را دارد. شرکت رادوکو با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه کارشناسان خود در زمینه های انواع پمپ های هوادهی صنعتی فعالیت می کند. فشاری که توسط دمنده ساید چنل تولید میشود 50 الی 700 میلی بار مثبت برای دمندگی این نوع پمپ و 50 الی 450 میلی بار منفی برای مکندگی آن است. همچنین ساید چنل دارای دبی تولیدی 20 الی 600 متر مکعب است که با توجه به پمپ های مشابه دبی قابل توجی است.

این پمپ ها در مدل های تک فاز و سه فاز تولید شده اند. قبل از شروع خرید پمپ کانال جانبی، باید بدانید که برای چه چیزی از آن استفاده خواهید کرد. پمپ های مختلف برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند، بنابراین مهم است که یکی را انتخاب کنید که به خوبی با نیازهای خاص شما سازگار باشد. شرکت رادوکو شما را در امر تصمیم گیری همراهی خواهد کرد.

 

·محیط پمپاژ ساید چنل را در نظر بگیرید

یکی دیگر از مزیت های ساید چنل، وجود نداشتن هیچ گونه روغنی در انتقال سیال است. این مزیت باعث می شود که این پمپ در سیستم انتقال مواد غذایی و آزمایشگاهی بسیار پرکاربرد باشد. فاکتور مهم دیگری که در خرید پمپ کانال جانبی باید در نظر گرفته شود، محیط پمپاژ است. این مورد می تواند هر چیزی باشد، از آب گرفته تا روغن و مواد شیمیایی، و پمپ های مختلفی برای رسیدگی به مواد مختلف طراحی شده اند. حتما پمپی را انتخاب کنید که با محیطی که پمپاژ می کنید سازگار باشد. شرکت رادوکو آماده ارائه خدمات تامین، تجهیز و مشاوره تخصصی به صنایع کوچک و بزرگ و پیمانکاران در بخش های مختلف این صنعت می باشد.

·به نرخ جریان و فشار پمپ ساید چنل نگاه کنید

پمپ های کانال جانبی به دلیل شیب دار بودن و مشخصه خطی آنها به راحتی قابل تنظیم هستند. آنها برای فشارهای مکش بالا تا 35 بار، در طراحی فشار بالا تا 100 بار مناسب هستند. سرعت جریان و فشار دو عامل کلیدی هستند که کارایی پمپ کانال جانبی شما را تعیین می کنند. مطمئن شوید که پمپی با دبی و درجه فشار مناسب برای کاربرد خاص خود انتخاب کنید. شرکت رادوکو پیشرو در صنایع و به همراه داشتن متخصصان زبده آماده راهنمایی شما هستند.

پمپ کانال جانبی

 

·راندمان پمپ ساید چنل را در نظر بگیرید

پمپ های ساید چنل می توانند مایعات تا 50 درصد گاز را بدون وقفه در کار یا آسیب به پروانه ها پمپاژ کنند و در نتیجه در مقایسه با سایر طرح های پمپ کمتر در برابر کاویتاسیون آسیب پذیر هستند. راندمان یک نکته مهم در انتخاب پمپ کانال جانبی است. یک پمپ کارآمدتر برای کارکردن به انرژی کمتری نیاز دارد که می تواند در درازمدت در هزینه های انرژی صرفه جویی کند. به دنبال پمپ هایی با رتبه های بازده بالا باشید تا بیشترین سود را به دست آورید. شرکت رادوکو شما را در این امر همراهی میکند.

·به نیازهای تعمیر و نگهداری ساید چنل فکر کنید

هر نوع پمپ ساید چنلی برای چند نوع مورد مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. ولی اگر از این ماشین برای مایعاتی که پوشش نمی دهد استفاده کنیم، باعث ایجاد مشکل در کار کرد دستگاه می شویم و در نهایت باعث خرابی آن خواهیم شد. مانند هر ماشین دیگری، پمپ های کانال جانبی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند تا به خوبی کار کنند. قبل از خرید، نیازهای تعمیر و نگهداری پمپ های مختلف را در نظر بگیرید و یکی را انتخاب کنید که نگهداری و تعمیر آن آسان باشد. متخصصان فنی شرکت رادوکو با داشتن دانش بسیار در این امر، شما را با نوع نگهداری این پمپ ها راهنمایی می کنند.

·سطح نویز پمپ ساید چنل را ارزیابی کنید

پمپ های کانال جانبی می توانند صدای زیادی داشته باشند که در برخی از کاربردها می تواند مشکل ساز باشد. اگر سر و صدا نگران کننده است، به دنبال پمپ هایی باشید که برای کار بی سر و صدا طراحی شده اند، مانند ساید چنل استریم. همچنین برخی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در هنگام استفاده از دمنده های کانال جانبی رخ دهد به تولید نویز آنها مربوط می شود. تولید صدای بلند عموماً با ارتعاش کلی چرخش دمنده ها مرتبط است. شرکت رادوکو با داشتن سابقه طولانی در صنایع مختلف، آماده راهنمایی شما در خرید انواع پمپ ها هستند.

پمپ حلقه مایع

·دوام پمپ ساید چنل را در نظر بگیرید

شما میتوانید با استفاده مناسب از پمپ ها، دوام و طول عمرشان را افزایش دهید. در نهایت، شما می خواهید یک پمپ کانال جانبی را انتخاب کنید که دوام داشته باشد. به دنبال پمپ هایی باشید که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که در برابر خواسته های کاربرد خاص شما مقاومت کنند. برندهایی مانند Rontai و Grinko به دلیل تولید پمپ های بادوام که می توانند در برابر استفاده های سنگین مقاومت کنند، شناخته شده اند. شما میتوانید انواع پمپ ها را از شرکت رادوکو با بهترین کیفیت خریداری کنید.

با پیروی از این هفت نکته و در نظر گرفتن محصولات ارائه شده توسط برندهای برتر مانند STREAM، Rontai، Grinko، FPZ، و SPC، می توانید نسبت به خرید پمپ کانال جانبی که نیازهای شما را برآورده می کند و در آزمون زمان مقاومت می کند، اطمینان داشته باشید. وقتی نوبت به انتخاب پمپ کانال جانبی مناسب می رسد، انتخاب نام تجاری یک تصمیم حیاتی است که نیاز به بررسی دقیق دارد. در این مقاله، مزایا و معایب پنج مورد از محبوب‌ترین برندهای پمپ کانال جانبی موجود امروز را بررسی خواهیم کرد: STREAM، Rontai، Grinko، FPZ و SPC. در تمام روند انتخاب و خرید شرکت رادوکو همراه شما خواهد بود.