اگر دنبال راه اندازی کسب و کار خانگی با کمترین سرمایه هستید با استفاده خرید دستگاه سفره یکبار مصرف و رول به رول سفره می توانید کسب و کاری پرسود داشته باشید.

راهنمای خرید دستگاه سفره یکبار مصرف از 0 تا 100 !!!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

انواع مختلفی از دستگاه سفره یکبار مصرف وجود دارد. تولید کننده بر اساس شناخت بازار و مشتریان خود می تواند بهترین دستگاه چاپ نایلون برای تولید سفره یکبار مصرف را خریداری کند. دستگاه ها شامل مدل های تک رنگ، دو رنگ، چهار رنگ و شش رنگ هستند. هر یک از دستگاه ها از نظر قیمت متفاوت هستند. هرچه دستگاه دارای خطوط رنگ بیشتری باشد در نهایت هزینه بیشتری را صرف می کند. برای تولید سفره یکبار مصرف معمولی از دستگاه های یک رنگ یا دو رنگ استفاده می شود. در صورتی که قرار به تولید سفره های مجلسی باشد از دستگاه های 4 یا 6 رنگ استفاده می شود.

خرید دستگاه سفره یکبار مصرف

برای خرید دستگاه تولید سفره یکبار مصرف یکی از نکات بسیار مهم بررسی عرض نایلون و یا سفره ای است که می بایست تولید شود. تولیدکننده قرار است بر اساس ابعاد و عرض سفره اقدام به سفارش دستگاه نماید. ارتباط با مشاوران در این راستا به شما کمک می کند تا بر اساس بودجه خود بهترین خط تولید سفره یکبار مصرف را راه اندازی نمایید. در خرید این دستگاه باید بدانید که نوع اجرایی آن به چه صورت است. یعنی اگر دستگاه از نظر نوع اجرایی با مشکل روبرو باشد احتمالاً نتیجه کار به مشکل بر می خورد. سعی کنید این موضوع را جدی بگیرید.

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

برای راه اندازی خط تولید تولید سفره یکبار مصرف یک سری هزینه ها می بایست پشت سر گذاشته شود. اولین دستگاهی که به آن نیاز دارید دستگاه تولید نایلون است. در این دستگاه نایلون ها تولید می شوند و سپس عملیات رول صورت می گیرد. دستگاه های تولید نایلون با اندازه های مختلف تولید می شوند. ابعاد استانداردی نیز برای سفره نایلونی در نظر گرفته می شود که معمولاً شامل 80، 100 و یا 120 سانتی متری است.

دستگاه جرقه گیر یکی دیگر از هزینه های مربوط به راه اندازی سیستم تولید سفره یکبار مصرف است. در صورتی که قصد دارید زیبایی ظاهری محصولتان بیشتر شود یک انتخاب بسیار مهم محسوب می شود. وظیفه دستگاه جرقه گیر در خط تولید سفره یکبار مصرف این است که سطح نایلون های تولید شده را باردار می کند. این روند سبب می شود که دوام رنگ سفره ها بیشتر باشد.

مبلغ دیگری نیز برای خرید دستگاه رول به رول سفره نیاز دارید. این دستگاه از مهمترین مواردی است که تولیدکننده باید آن را خریداری کند. این دستگاه را می توانید به صورت تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک خریداری کنید.

 

 

قیمت دستگاه سفره یکبار مصرف دست دوم

در صورتی که بودجه شما برای خرید دستگاه سفره یکبار مصرف نو کم است و یا تجربه بالایی در این زمینه ندارید پیشنهاد ما به شما خرید مدل های دست دوم است. شاید در ابتدا کیفیت این مدل ها باعث نگرانی شما شود اما دقت کنید که به طور کلی دستگاه سفره یکبار مصرف دست دوم از نظر کیفیت و عملکرد تست شده و در نهایت در اختیار شما قرار می گیرد.

 

قیمت دستگاه سفره یکبار مصرف خانگی

قیمت دستگاه سفره یکبار مصرف خانگی بر اساس مدل، برند، میزان تولید و شرکت سازنده تعیین می شود. خوشبختانه تنوع قیمت برای دستگاه سفره یکبار مصرف بسیار زیاد است و شرایط مخصوص خود را دارد.

 

درآمد تولید سفره یکبار مصرف

در صورتی که دستگاه پرفراژ تمام اتوماتیک خریداری کنید در نهایت می توانید بدون دخالت هیچ نیروی انسانی مراحل پرفراژ نایلون را به شکل خودکار دنبال کنید. در صورتی که قصد شما تولید انبوه است این دستگاه انتخاب بهتری برای شما محسوب می شود و در نهایت تولید بیشتری خواهید داشت. شاید در نگاه اول هزینه بیشتری پرداخت می کنید اما در نهایت دیده می شود که میزان تولید گسترده تر است و این یعنی میزان فروش شما بیشتر خواهد بود. میزان درآمد تولید سفره یکبار مصرف بستگی به سطح تولید، سفارشات و نیروی دستگاه و همینطور نیروی انسانی دارد. درآمد ثابتی برای این شغل دیده نمی شود و هرچه تلاش و بازاریابی بیشتری صورت بگیرد نتیجه کار بهتر خواهد بود.

در صورتی که دستگاه نیمه اتوماتیک خریداری کنید نیاز به اپراتور خواهید داشت و می بایست حقوق ماهیانه برای او نیز در نظر بگیرید. همین مساله در نهایت منجر به افزایش هزینه ها می شود. عملیات رول کردن سفره می بایست توسط دستگاه نیمه اتوماتیک صورت بگیرد.

فیلم دستگاه تولید سفره یکبار مصرف

شما می توانید به راحتی با بررسی فیلم دستگاه سفره یکبار مصرف روند کاری و همینطور سایر مشخصات این دستگاه را بررسی کنید. از یاد نبرید که این فیلم به شما کمک می کند تا خرید کاملاً حرفه ای داشته باشید. یکی از موارد مهمی که باید در نظر بگیرید این است که شرایط عملکرد دستگاه ها با هم فرق دارد. برای مشاهده فیلم دستگاه تولید سفره به سایت www.dastgahsofre.ir مراجعه کنید و فیلم را مشاهده کنید.

 

دستگاه سفره یکبار مصرف خانگی

در تولید سفره یکبار مصرف از مواد مختلفی استفاده می شود. مثلاً گرانول پلی اتیلن، گرانول نایلون، کربن، رنگ و مستربچ از مواردی است که در تولید این دستگاه ها ارزیابی می شود. دقت کنید که برای تولید محصولات می بایست 90 درصد متریال باکیفیت و 10 درصد کربن استفاده شود. قیمت دستگاه سفره یکبار مصرف بر اساس میزان تولید و شرایط کاری مشخص می شود. دستگاه سفره یکبار مصرف خانگی در سال های اخیر دستخوش یک سری تغییرات بوده است. حقیقت این است که این محصول می تواند کارایی و کاربرد متنوعی داشته باشد و میزان سود دریافتی نیز متفاوت خواهد بود.

 

نمایندگی دستگاه سفره یکبار مصرف

یکی از روش هایی که می توانید به کمک آن دستگاه سفره یکبار مصرف را ارزانتر خریداری کنید خرید از نمایندگی ها است. خوشبختانه نمایندگی های دستگاه سفره یکبار مصرف در سطح کشور گسترده تر شده اند و شرایطی فراهم است که بتوانید این دستگاه را با قیمت مناسب تهیه کنید. به طور کلی این امکان را خواهید داشت که اقدام به اخذ نمایندگی دستگاه سفره یکبار مصرف نیز نمایید و فروش این محصول را بخشی از روند درآمدزایی خود در نظر بگیرید. نکته مهم دیگر این است که دستگاه سفره یکبار مصرف در سال های اخیر به طور کلی بر اساس نوع و درجه کیفیت دسته بندی می شود.

برای خرید انواع دستگاه سفره یکبارمصرف و دستگاه رول به رول سفره به سایت www.dastgahsofre.ir مراجعه نماید و برای دریافت مشاوره رایگان فرم مشاوره را پر نمایید تا کارشناسان فروش با شما تماس حاصل فرمایند.