در حالی که معیارهایی وجود دارد که می توانید برای راهنمایی خرید کاپشن‌های زمستانی خود از آنها استفاده کنید، اما یک کاپشن مناسب برای نیازهای همه وجود ندارد. وودی بلکفورد، معاون طراحی جهانی لباس‌های ورزشی می‌گوید: «برخی افراد گرم و برخی دیگر سرد می‌دوند. عوامل دیگری نیز وجود دارد.تقریباً هر کاپشن زمستانی دارای سه جزء اصلی است: پوسته بیرونی، پرکننده عایق و آستر. در اینجا به تفکیک هر قطعه می پردازیم.

در کاپشن زمستانی به دنبال چه چیزی باشیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

شرکت تولیدی کاپشن مردانه دیورسو مد | diversomode.com با داشتن کادر متخصص سعی در تولید پوشاک زمستانی با کیفیت دارد

  • پر کردن کاپشن

تقریباً هر قطعه از تجهیزات زمستانی برای ارائه عایق خوب طراحی شده است. چیزهایی که در کاپشن ‌های زمستانی پیدا می‌کنید تقریباً مانند چیزهای فایبرگلاس صورتی و خش‌دار که دیوارهای خانه‌تان را پوشانده‌اند کار می‌کنند: نخ‌ها یا رشته‌هایی از مواد مجزا، جیب‌های کوچکی ایجاد می‌کنند که هوای گرم را به دام می‌اندازند. «شما در حال ایجاد یک محیط کوچک در اطراف بدن خود هستید.

  • پایین کاپشن

محبوب ترین نوع پرکننده برای کاپشن زمستانی هنوز پایین است، لایه کرکی عایق که از پوست پرندگانی مانند اردک ها و غازها برداشت می شود. شرکت ها اغلب برای کاهش هزینه ها با پرهای معمولی پایین کاپشن را پر می کننداین پرها یک عایق بسیار کارآمد است که به راحتی فشرده و بسته بندی می شود، که آن را به استاندارد طلایی برای عایق کاپشن برای دهه ها تبدیل کرده است. نقطه ضعف: وقتی خیس است خوب کار نمی کند

  • عایق مصنوعی

گزینه دیگر برای عایق کاپشن زمستانی پلی استر مصنوعی است. تک تک الیاف به همان هدفی دست می‌یابند که پایین می‌آید: ایجاد سوراخ‌های کوچکی که هوای گرم را در اطراف بدن شما به دام می‌اندازد. برای مثال:

Apocalypse Design، یک شرکت تجهیزات فضای باز مستقر در آلاسکا، کت‌ها و لباس‌های بیرونی سفارشی را برای شرایط واقعاً بی‌رحمانه، از جمله مسابقات Iditarod، می‌سازد. این شرکت در فیربنکس مستقر است، جایی که دمای -40 درجه فارنهایت در زمستان عادی است. پارک اکسپدیشن این شرکت با عایق مصنوعی ساخته شده است تا دمای 60- درجه را برای مدت طولانی تحمل کند.

 

 

آشنایی با برخی از انواع کاپشن های مردانه شرکت دیورسومد

1. کاپشن دیورسو

آب و هوای نامناسب در شهرهای کوهستانی ما را مجبور می‌کند تا برای در امان ماندن از سرما کاپشن بپوشیم برای حل این مشکل ما کاپشنی را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما را از شر سرما حفظ کند این کاپشن در تولیدی کاپشن مردانه تولید شده و نام برند ان دیورسو می‌باشد. با کاهش دما کاپشن دیورسو مانند عایق عمل کرده و از نفوذ سرما به داخل کاپشن جلوگیری می‌کند در گرما نیز این کاپشن از عرق کردن و گرم شدن بیش از حد شما جلوگیری می‌کند.لایه‌های دوگانه این کاپشن شما را از سرما حفظ کرده و روکش این کاپشن مانند المینیوم براق است.

2. کاپشن Houdini

تا آنجا که می‌توانیم در مورد کاپشن‌ها صحبت کنیم به شما اطلاعات خواهیم داد، کاپشن هودینی با طرح و بسته‌بندی‌های مختلف در تولیدی کاپشن مردانه با نام هودینی تولید می‌شود،این کاپشن هم سبک بوده و هم شما را از سرمای شدید محافظت می‌کند، زیرا این کاپشن عایق‌هایی دارد که شما را در هر شرایط محیطی حفظ می‌کند.کاپشن هودینی در عملکرد خود کوتاهی نمی‌کند. این کاپشن مردانه جدید آزمایش خود را زیر دست متخصصان ما  پس داده و از هر لحاظ مناسب برای مردم عادی، خلبان‌ها و موتور سواران می‌باشد.

3. کاپشن Keb

ما در اینجا می‌خواهیم در مورد یک کاپشن همه کاره صحبت کنیم این کاپشن در تولیدی کاپشن مردانه با نام Keb تولید می‌شود و مزیت ان این است که برای تولید این کاپشن از پشم استفاده شده و به نام کاپشن پشمی نیز شناخته می‌شود به همین دلیل کوه نوردان از این کاپشن استفاده می‌کنند زیرا می‌تواند شما را از سرمای شدید کوهستان در امان نگه دارد.این کاپشن برای اینکه از پشم در ساختش استفاده شده خودکار دما را تنظیم می‌کند یعنی در زمستان شما را گرم نگه می‌دارد و در تابستان شما را خنک نگه می‌دارد

4. کاپشن Helly Hansen

این کاپشن مانند یک سپر در برابر سرما عمل می‌کند در طول اسکی سواری باد و سرمای زیادی به سمت شما می‌اید و این کاپشن برای شما نقش یک سپر دفاعی را بازی می‌کند، به همین دلیل شما در برابر طوفان و شرایط بد آب و هوایی ایمن خواهید بود.

5. کاپشن Junip/Lixi Tech

این یک کاپشن بسیار محبوب است که با دو برند تولید می‌شود Junip (برای مردان) و Lixi (برای زنان) در این کاپشن نیز از پشم استفاده شده به همین دلیل شما را در برابر سرما گرم نگه می‌دارد.این کاپشن شما را از شر عرق کردن حفظ می‌کند در هر شرایطی می‌توانید از این کاپشن استفاده کنید از دوچرخه‌ سواری فصلی گرفته تا سفرهای کمپینگ در صحرا و مأموریت‌های اسکی زمستانی از هر لحاظ شما را گرم نگه می‌دارد. کاپشن Junip حتی در طول یک سفر کمپینگ آخر هفته در خارج از شهر نیز برای شما مناسب می‌باشد.

6. کاپشن Rab Infinity Alpine

وقتی در اواخر ماه می‌که هوا طوفانی است از ارتفاعات عبور می‌کنید، مطمئنا به این فکر خواهید افتاد که یک کاپشن نیاز دارید ارتفاعات همیشه آنقدر سرد است که شما به اجبار نیاز به یک کاپشن خوب خواهید داشت.ما به شما کاپشن Rab Infinity Alpine را پیشنهاد می‌کنیم زیرا این کاپشن هم شما را در مقابل سرمای بسیار شدید حفظ می‌کند و هم یک کاپشن ضد آب بوده و از نفوذ آب جلوگیری می‌کند این مزیت‌های فوق العاده به دلیل عایق بندی استاندارد این کاپشن می‌باشد.

9

7. کاپشن هیبریدی دایموند

این کاپشن دارای یک حفاظ بسیار قوی در برابر آب و هوا بوده و خیال شما را از بابت نفوذ اب یا سرمای بسیار شدید راحت می‌کند. برای ساخت کاپشن هیبرید دایموند از نایلون نیز استفاده شده است تا از نفوذ آب در روز‌های بارانی جلوگیری کند به همین دلیل است که هیبرید دایموند جایگاه ویژه خود را نزد طرفدارانش دارد.تیم متخصص ما این کاپشن را در یک صبح بادی و ابری با دمای 40 درجه فارنهایت، امتحان کردند و این کاپشن امتحان خود را به خوبی پس داد زیرا هم جلوی باد را می‌گرفت، و هم از پشت و زیر بازو‌ها اجازه می‌داد گرما خارج شود تا فرد از گرمای بیش از حد عرق نکند.