تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ماشین لباسشویی یکی از ابزارهای واجب و ضروری برای خانم های خانه دار در منزل است و در دنیای امروزی با توسعه یافتن زندگی، شاغل شدن اشخاص و گستردگی تکنولوژی یکی از کاربردی ترین ابزار در آشپزخانه محسوب می شود، بعضی مواقع با اینکه مبلغ زیادی برای تهیه دستگاه متحول شده ایم، دستگاه دچار مشکل می شود که موضوعی کاملا نرمال است و بهتر می باشد در صورت خرابی دستگاه برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز بهتر است با مرکز تعمیرات اهواز سرویس تماس بگیرید تا بهترین تکنسین ها برای رفع مشکل دستگاه بپردازند. کافی است هر زمان که کوچک ترین ایراد را مشاهده کردید به کارشناسان تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید.

مشکلی که برای بیشتر مردم پیش می آید این است که برای نصب دستگاه، خودشان اقدام می کنند، در صورتی که این کار باید به کمک تکنسین های با تجربه انجام شود. بعد نصب باید دستگاهشان سرویس دوره ای شود.  پس هر شش ماه یکبار لباسشویی خود را سرویس دوره ای نمایید تا از جزئی ترین مشکل باخبر شوید و آن را رفع کنید، نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز برای ارائه خدمات به مشتریان عزیز همیشه آماده هستند.

 

تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز  برای صدای زیاد

هنگامی که دستگاه خود را روشن می کنید متوجه می شوید که از لباسشویی صداهای بدی می آید، در این‌شرایط باید فاکتورها را بررسی کنید تا پی ببرید مشکل از کدام بخش است. ممکن است که شئ نوک تیزی مثل سوزن در دیگ لباسشویی گیر کرده باشد. در این موقعیت عملیات شستشو را متوقف نمایید و پمپ را بررسی کنید. ممکن است البسه به صورت نامرتب در لباسشویی خود قرار داده باشید.

اگر مشاهده کردید که صدای غیر طبیعی قطع نمی شود و ادامه دارد، برنامه شستشو را قطع کنید و البسه را به خوبی و متعادل در دیگ قرار دهید. ممکن است دستگاه شما تراز نباشد و سطح آن صاف نباشد. در این حالت، پیچ ها را در زیر پایه های دستگاه قرار بدهید و تراز کنید. ممکن است اتصالات موتور دچار مشکل شده باشد. باید موتور لباسشویی را بررسی کنید‌. اما این موضوع احتیاج به تجربه و تخصص بالا دارد و باید با تعمیرکاری از نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید.

لرزش شدید و تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

اگر لباسشویی شما لرزش شدیدی دارد باید برای مشخص کردن ایراد و تعمیر آن این کارها را انجام دهید. پیچ های اتصالات را بررسی کنید، ممکن است که شل شده باشند و در نهایت باعث لرزش لباسشویی شوند. پایه های ماشین را دقیق بررسی کنید و ببینید به خوبی و محکم روی زمین قرار دارند.

 بببنید البسه را به خوبی و متعادل در دیگ دستگاه قرار داده اید یا نه. بعضی مواقع اگر البسه نامتعادل در لباسشویی قرار گرفته باشد، موجب لرزش شدید دستگاه می شود. اگر موفق نمی شوید علت را پیدا کنید با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید.

3

نشتی آب لباسشویی پاکشوما

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل نشتی آب دارد برای تعمیر آن باید مراحل زیر را طی کنید. بررسی کنید که لوله های ورودی و تخلیه شل نیستند. اگر محکم نبودند باید آن را با دستان خود فشار دهید و سفت کنید. لوله های تخلیه را دقیق مورد ارزیابی قرار دهید ممکن است که بسته شده باشند. ممکن است بهره گیری فراتر از حد از پودر باعث نشتی آب شود، مجدد بررسی کنید و مخزن را شستشو دهید. باز هم اگر دستگاه شما نشتی آب داشت با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز در زمانی کوتاه برای تعمیر دستگاه شما اقدام می کنند.

باز نشدن درب لباسشویی

اگر درب لباسشویی شما باز نمی شود باید اول مشاهده نمایید که آیا برنامه شستشو به پایان رسیده است. اگر برنامه به اتمام نرسیده شما نمی توانید درب دستگاه را باز کنید. اگر برنامه به پایان رسیده بود و درب باز نشد، حتما باید میکروسوئیچ های ماشین را عوض کنید که برای این کار حتما باید با مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید.

مرطوب بودن البسه

اگر متوجه شده اید که پس از تمام شدن برنامه شستشو لباس های شما مرطوب است، ممکن است که پمپ تخلیه بسته شده باشد و در نهایت کارکرد تخلیه به طور کلی انجام نمی شود و البسه مرطوب می مانند. اگر فراتر از حد لباس داخل دستگاه قرار داده اید، البسه خشک نمی شوند و مرطوب می مانند.

شما باید به مقدار ظرفیت داخل لباسشویی خود البسه را قرار دهید. با تمام توصیه های انجام شده باز هم اگر لباس های شما مرطوب بود در اولین فرصت با نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز تماس بگیرید. نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز بدون هیچ اتلاف وقتی مشکل دستگاه را حل می کند.

4

 

مشکل کمک فنر لباسشویی پاکشوما

بعد از عیب یابی معیوب بودن کمک فنر دستگاه، در وهله اول برای عوض کردن کمک فنر برای مراقبت و پیشگیری از خطرات، باید به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز پریز برق را از دوشاخه جدا نمایید. لوله تخلیه و شیر را برق در بیاورید. پیچ های متصل به پنل ماشین را جدا کنید و آن را از دستگاه در بیاورید. پس از اینکه پوشش جلو و پشت ماشین را باز کردید.

 دمپر معلوم می شود. پیچ مخزن شستشو را باز نمایید تا این بخش از دستگاه جدا شود. اگر مشکل دستگاه برطرف شد که چه بهتر اما اگر نتیجه ای نگرفتید باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز بخواهید تا مشکل دستگاه را حل کنند.

سخن پایانی

قطعا می دانید که قطعات دستگاه پاکشوما بسیار حساس هستند و اگر از آن به خوبی مراقبت و نگهداری نکنید امکان دارد مجبور شوید هزینه های زیادی را پرداخت کنید. این‌ را بدانید که تکنسین ها اصولا هیچ تعهدی در قبال عیب های پیش آمده دستگاه ندارند. پس برای پیشگیری از هرنوع ایرادی در دستگاه بهتر است از نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز کمک بگیرید. معمولا این نوع شرکت ها بسیار معتبر هستند و تمامی خدمات خود را بیمه می کنند و اگر دستگاه شما دچار مشکل شود سریع برطرف می کنند.