بازار لپ تاپ در دست لپ تاپ های لمسی؛ کاربری فوق العاده، طراحی زیبا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

طبق آخرین نمودار فروش بازار لپ تاپ که در سایت آی تی هوم منتشر شده است، لپ تاپ لمسی توانسته است با اختلاف زیادی به عنوان پرطرفدارترین گزینه‌ها از نظر کاربران باشد. فرقی نمی‌کند که این لپ تاپ‌ها از چه برند و چه مدلی باشند اما پر واضح است که در چند سال آینده کاربران نسبت به زمان حال، علاقه‌ی بیشتری به این دسته از لپ تاپ‌ها نشان خواهند داد و روند فروش و تولید آن‌ها نیز موفق ‌تر خواهد بود.

در ادامه به دلایل محبوبیت لپ تاپ لمسی و کاربردهای آن اشاره خواهیم کرد:

1.راحتی در استفاده

امکان استفاده از لپ تاپ لمسی بسیار ساده است. شما به کمک دست یا تنها با قلم مخصوص لپ تاپ، می‌توانید کارهایی که شاید انجام آن با موس و کیورد سخت باشد را به سادگی و در زمان کوتاهی انجام دهید.

2.مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان

لپ تاپ های لمسی برای کلاس‌های درسی و آموزش الکترونیکی بسیار مناسب هستند، زیرا دانشجویان و معلمان می توانند با استفاده از قلم و صفحه نمایش لمسی به راحتی درس‌ها و تمرین‌ها را روی دستگاه نوشته و رسم کنند.

3.کاربری ساده برای طراحان و گرافیست‌ها

به جرات می توان گفت که لپ تاپ های تاچ بهترین انتخاب برای طراحان و گرافیست هستند. این لپ تاپ ها به دلیل داشتن صفحه نمایش تاچ، هم سرعت کار را بیشتر می‌کنند و هم امکانات گسترده‌تری را در اختیار این دسته افراد قرار می‌دهند.

9

4.قابلیت حمل ساده و راحت

لپ تاپ های لمسی به دلیل وزن و اندازه آنها، برای کاربرانی که به دنبال دستگاهی قابل حمل هستند بسیار مناسب هستند. با داشتن لپ تاپ لمسی، کاربران می توانند بدون نیاز به دستگاه‌های جانبی مثل ماوس و کیبورد به راحتی از دستگاه خود استفاده کنند.

5.طراحی زیبا و شگفت انگیز

جدا از تمام موارد گفته شده، طراحی این دسته از لپ تاپ ها به صورتی است که زیبایی آن شما را درگیر می‌کند و می‌توانید از آن به عنوان یک لپ تاپ مدیریتی شیک و زیبا نیز استفاده کنید که هم می‌تواند کار شما را به بهترین شکل انجام دهد و هم میزان زیبایی برای میزکار شما خواهد بود.

به طور کلی، لپ تاپ های لمسی به دلیل قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش، برای کاربرانی که به دنبال دستگاهی کامل و چندکاره هستند، بسیار مناسب هستند. همچنین با توجه به کاربردهای مختلف آنها، لپ تاپ های لمسی می توانند برای انواع کاربران از جمله دانشجویان، طراحان، گرافیست ها، بازیکنان، بیماران و غیره، بسیار مفید باشند.