قدردانی از همکاران با سفرکارت علی بابا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

اگر به‌دنبال انتخاب و تهیه هدیه برای کارمندان سازمان خود هستید، بهتر است هدیه‌ای مناسب در نظر بگیرید که با روحیات و نیازهای آن‌ها متناسب باشد. امروزه به علت مشغله کاری و فکری زیاد، گزینه‌ای بهتر از سفر و سیاحت وجود ندارد. سفرکارت بهترین گزینه برای قدردانی از همکاران است.

با سفرکارت علی بابا می‌توانید اعتبار رزرو هتل و مهمانسرا، اقامتگاه‌های سیاحتی و هتل‌ها و آپارتمان‌های لوکس و مبله تا ویلا و اقامتگاه بومگردی را به کارمندان اهدا کنید و تجربه یک سفر بی‌نظیر در هر نقطه از ایران را در اختیار آن‌ها قرار دهید. به کمک کارت هدیه علی بابا، کارمندان کارکنان شرکت شما امکان سفر به کشورهای دیگر و اقامت در هتل‌های لوکس و لاکچری را خواهند داشت.

سفرکارت علی بابا چیست؟

سفرکارت، اعتباری است که از طریق آن می‌توان به شکل فردی یا خانوادگی به نقاط مختلف سفر کرد. خدمات مختلف سفر مانند خرید بلیط اتوبوس، قطار، هواپیما، رزرو هتل، انتخاب تور داخلی یا خارجی و... را می‌توانید از طریق سفرکارت هدیه دهید. به عبارت دیگر، به کمک سفر کارت می‌توان مقداری از هزینه‌های سفر را حساب کرد.

اهدای سفرکارت علی بابا می‌تواند بهترین هدیه سازمانی برای کارکنان مجموعه شما باشد. در واقع با این کارت، در انتخاب نوع هتل، خدمات و سفری که تمایل دارید، آزادانه خواهید بود. این کارت‌ها معمولا اعتبار خوبی دارند؛ از این رو انتخاب بسیار خوبی بقرای سایر مناسبت‌ها و هدیه به دوستان یا همسر، پدر و مادر و... هستند. افرادی که عاشق سفر هستند، با سفرکارت‌های علی بابا امکان تجربه یک سفر رایگان با خدمات عالی را دارند. می‌توان گفت معمولا افرادی که سفرکارت را به‌عنوان یک هدیه سازمانی دریافت می‌کنند، بسیار خشنود خواهند شد.

همانطور که می‌دانید، امروزه مخارج سفر به ‌ویژه سفرهای خارج از کشور بسیار بالاست. در نتیجه با هدیه دادن سفرکارت علی بابا به همکاران خود می‌توانید باعث حک شدن و ماندگاری نام سازمان خود در ذهن مشتریان و مخاطبان شوید. این نوع کارت‌ها می‌توانند یک هدیه با ارزش و به‌یادماندنی برای فرد دریافت‌کننده باشند.

کارت هدیه سفر علی بابا به چه مناسبت‌هایی اهدا می‌شوند؟

در مناسبت‌های مختلف می‌توان کارت سفر را هدیه داد. جشن نوروز، جشن یلدا، جشن عید فطر، روز مرد، روز زن و... از جمله مناسبت‌های مهم برای هدیه سفرکارت هستند. صاحبان سازمان‌های دولتی یا خصوصی به‌راحتی می‌توانند این کارت‌ها را تهیه و به کارکنان و کارمندان سازمان خود تقدیم کنند. فرد دریافت‌کننده نیز می‌توانید خرید سفر و خدمات سفر را به کمک آن انجام داده و با خیال راحت سفری دلپذیر در پیش داشته باشد.

سفرکارت علی بابا

مزایای چاپ اختصاصی کارت هدیه سفر

جالب است بدانید که شرکت علی بابا برای چاپ سفرکارت، خدمات متنوع زیادی را نیز در نظر گرفته است. شما می‌توانید از چاپ اختصاصی استفاده کنید. در چاپ اختصاصی، لوگوی برند شما نیز به همراه علی بابا بر روی کارت درج می‌شود. از این رو این کارت‌ها جنبه تبلیغاتی و بازاریابی نیز دارند. همچنین با سفارش سفرکارت از شرکت علی بابا، امکان چاپ کارت در تعداد بالا نیز برای شما وجود دارد. جهت ثبت سفرکارت‌ها در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی، به کدهایی نیاز است که این کدها از طریق شرکت علی بابا به شما داده می‌شود.

سفارش سفرکارت از مجموعه علی ‌بابا

سفارش سفرکارت علی بابا بسیار ساده است. این کار را می‌توانید از سه طریق انجام دهید که در ادامه هر سه روش را برای شما شرح می‌دهیم.

در روش اول باید وارد صفحه معرفی سفرکارت در سایت علی‌بابا شوید و سایر اطلاعات و توضیحات تکمیلی را به‌طور کامل مطالعه کنید. پس از آن باید روی گزینه ثبت درخواست ضربه بزنید. اکنون به فرم مربوط هدایت می‌شوید. در صفحه‌ای که برای شما ظاهر می‌شود، سایر اطلاعات خود را مانند نام و نام‌خانوادگی، مبلغ اعتبار، شماره تلفن، آدرس ایمیل و... وارد کنید.

راه دوم این است که بدون مراجعه به سایت، این اطلاعات را به‌طور مستقیم و از طریق آدرس ایمیل Safarcard@alibaba.ir ارسال کنید و سپس منتظر تماسشان باشید. در روش سوم می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی تماس حاصل کنید. از این طریق می‌توانید بدون واسطه با تیم فروش سفر کارت علی بابا گفتگو داشته باشید.

تیم پشتیبانی علی‌ بابا 350 کارشناس پشتیبانی تخصصی دارد که به دو روش تلفنی و آنلاین، وظیفه راهنمایی کاربران و برطرف کردن مشکلاتشان را دارند. این تیم در همه ساعات شبانه‌روز و در هفت روز هفته فعالیت می‌کنند. بنابراین نگرانی از بابت ثبت سفارش خود و یا سوالاتتان نداشته باشید. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت علی ‌بابا مراجعه کنید.

سخن نهایی

سفر، تجربه‌ای آرام‌بخش است. امکان ندارد که شما خاطرات سفر خود را از دوران کودکی تاکنون فراموش کرده باشید. حال تصور کنید که این سفر را هدیه بگیرید! سفرکارت می‌تواند بهتعرین هدیه برای هر فرد با هر مناسبتی باشد که در سایت علی بابا با تعداد دلخواه نیز قابل سفارش است. از طرف دیگر نیز مقرون به صرفه و ماندگار بوده و می‌تواند کاربرد بازاریابی یا تبلیغاتی هم داشته باشد.

امروزه بسیاری از مدیران و مالکان شرکت‌ها از سفرکارت برای هدیه به کارمندان خود استفاده می‌کنند. این کارت‌ها برای ایجاد انگیزه در کارمندان نیز تاثیرگذار است. از این رو بهترین هدیه‌های سازمانی محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید، امروزه هدیه دادن سفر کارت به کارکنان و شاغلین در سازمان‌ها، مشتریان و مخاطبان و نیز شرکای تجاری موجب رضایت‌مندی و القای حس خوب در آن‌ها خواهد شد. جهت تهیه سفرکارت می‌توانید به سایت Alibaba.ir مراجعه کنید و پس از اطلاع از خدمات و استفاده از پشتیبانی و مشاوره رایگان، سفارش خود را از طریق روش‌های گفته شده به‌راحتی ثبت نمایید.