تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین لوازم برقی آشپزخانه است که همه ما تقریباً هر روزه با آن سر و کار داریم. تصور کنید که ماشین لباسشویی شما از کار افتاده است و انبوهی از لباس‌ها در سبد لباس‌های چرک منتظر شستشو هستند. این اتفاق می‌تواند بسیار ناخوشایند باشد. بنابراین تصمیم داریم در این مقاله به بررسی ایرادات و روش‌های تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد بپردازیم. لازم به ذکر است چنانچه خودتان موفق به رفع مشکل نشدید بهتر است کار عیب یابی را به یک متخصص ماهر بسپارید تا از گسترش آسیب دیدگی جلوگیری کنید.

 

ایرادات ماشین لباسشویی طبق نظر متخصصین تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

ماشین لباسشویی یکی از لوازمی است که بر اثر تکرر استفاده و یا استفاده غیر اصولی می‌تواند آسیب دیده و قادر به انجام عملکرد خود به طور صحیح نباشد. به همین جهت در ادامه به بررسی مشکلات لباسشویی و نحوه رفع آن طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد خواهیم پرداخت.

درب ماشین لباسشویی اسنوا باز نمی‌شود.

اگر پس از اتمام فرآیند شستشو درب ماشین لباسشویی باز نمی‌شود ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که باید هر کدام را بررسی کنید. از جمله مهمترین دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی می‌توان به گرفتگی فیلتر پرزگیر، معیوب بودن پمپ و گرفتگی شلنگ تخلیه اشاره کرد. همچنین چنانچه آب دستگاه به طور کامل تخلیه نشده باشد یا قفل در معیوب باشد نیز ممکن است درب ماشین لباسشویی باز نشود.

برای رفع مشکل ابتدا مطمئن شوید که آب دستگاه به طور کامل تخلیه شده است. همچنین از سالم بودن قفل درب مطمئن شوید. اگر مشکل از این قسمت‌ها نبود باید فیلتر پرزگیر و سپس پمپ دستگاه بررسی شوند. به خاطر داشته باشید هرگز درب ماشین لباسشویی را به زور باز نکنید زیرا این کار می‌تواند باعث شکسته شدن قفل درب لباسشویی شود. چنانچه موفق به رفع مشکل نشدید با متخصصین تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

24

دیگ شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا نمی‌چرخد.

اگر پس از انتخاب برنامه شستشو شروع به چرخش نکند ایراد می‌تواند از موارد زیر باشد:

  • گرفتگی فیلتر پرزگیر
  • گیر کردن اجسام خارجی درون دستگاه
  • انسداد شلنگ تخلیه
  • معیوب شدن پمپ تخلیه

همچنین بارگیری نادرست، تراز نبودن دستگاه و معیوب بودن کمک فنر نیز می‌تواند از چرخش صحیح دیگ جلوگیری کند. برای رفع مشکل فیلتر پرزگیر باید تمیز شود. همچنین شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا انسداد نداشته باشد. چنانچه احساس کردید که مشکل از پمپ دستگاه است برای عیب یابی باید از تکنسین تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی اسنوا صدا و لرزش زیادی تولید می‌کند.

یکی از مشکلات رایج تمامی برند‌های ماشین لباسشویی صدا و لرزش غیر عادی در حین شستشو است که می‌تواند به دلایل زیر اتفاق می‌افتد:

  • خراب شدن قطعاتی مانند یاتاقان ها
  • پاره شدن تسمه
  • خارج شدن لاستیک دور درب
  • قرار نگرفتن هیتر در مکان اصلی خود
  • بارگیری نامناسب
  • تراز نبودن ماشین لباسشویی
  • آسیب دیدن فنرها و کمک فنر‌ها

برای رفع مشکل باید از تکنسین تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد بخواهید تا عیب یابی را انجام دهد. چنانچه پایه‌های دستگاه تراز نیست، آن را تراز کند و یاتاقان‌ها کمک فنر‌ها را چک کند تا از سلامت آن مطمئن شود.

خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا کار نمی‌کند.

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های ماشین‌های لباسشویی قابلیت خشک کن است. این بخش ممکن است پس از مدتی به دلایل مختلفی از کار بیفتد. از جمله مهمترین عواملی که می‌تواند باعث از کار افتادن خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا شود می‌توان به خراب بودن خازن، سوختن سیم‌های دور تند دستگاه و تنظیمات نادرست برنامه شستشو اشاره کرد. برای رفع مشکل ابتدا دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید تا بدانید که آیا برنامه انتخاب شده مناسب است یا خیر. سپس اگر مشکل حل نشد عیب یابی و تعمیر را به تکنسین تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد بسپارید تا خازن‌ها و سیم‌های دور تند را بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را تعویض نماید.

ماشین لباسشویی اسنوا در حین کار خاموش می‌شود.

اگر ماشین لباسشویی حین کار خاموش می‌شود باید موارد زیر را به دقت بررسی کنید:

ابتدا دو شاخه و تمامی اتصالات برقی دستگاه را به طور کامل بررسی کنید تا از سلامت آنها مطمئن شوید. سپس از متخصص تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد بخواهید سوئیچ، برد کنترل اصلی، تایمر قفل درب، خازن، پارازیت گیر و میکروسوئیچ‌ها را بررسی کند زیرا سوختن هر یک از این قطعات می‌تواند باعث خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی حین کار شود. چنانچه هر یک از این قطعات ایراد داشت از تکنسین بخواهید تا آن را تعویض و تعمیر نماید.

25

ماشین لباسشویی اسنوا روشن نمی‌شود.

اگر پس از فشردن دکمه‌های دستگاه ماشین لباسشویی اسنوا شما روشن نمی‌شود برای عیب یابی باید موارد زیر را به دقت بررسی کنید:

جریان برق را از پریز و دوشاخه کنترل کنید و تمامی کابل‌ها و و سیم‌ها را مورد بررسی قرار دهید تا از سلامت آنها مطمئن شوید. سپس درب دستگاه را بررسی کنید زیرا اگر در دستگاه کامل بسته نشده باشد دستگاه نمی‌تواند شروع به کار کند. اگر صدای وزوز ضعیف از دستگاه به گوش می‌رسد اما دستگاه همچنان روشن نمی‌شود احتمال دارد که موتور دستگاه سوخته باشد. در این شرایط برای تعویض موتور باید از تکنسین تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد کمک بخواهید.

ماشین لباسشویی اسنوا نشتی آب دارد.

اگر مشاهده نمودید که دستگاه شما نشتی آب دارد باید آن را به دقت بررسی کنید. ممکن است شلنگ آب پاره شده باشد. همچنین مسدود شدن شیر ورودی آب و خراب شدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی می‌توانند موجب نشتی آب شود. از سایر دلایل این امر می‌توان به کثیف شدن محفظه مواد شوینده، معیوب شدن سوئیچ فشار، ایراد در عملکرد پمپ تخلیه، معیوب شدن بلبرینگ و کاسه نمد اشاره کرد. برای رفع این مشکل ابتدا شلنگ ورودی آب را بررسی کنید تا از سلامت آن اطمینان کامل حاصل نمایید. سپس لاستیک دور درب را چک کنید. اگر نتوانستید علت را پیدا کنید بهتر است برای بررسی سوئیچ فشار و پمپ تخلیه از تکنسین تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد کمک بخواهید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی به شمار می‌آید که در صورت خرابی می‌تواند شما را سردرگم و کلافه نماید. بنابراین بهتر است پیش از استفاده از دستگاه دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کنید تا از نحوه استفاده و نگهداری اصولی از ماشین لباسشویی آگاه شوید. به خاطر داشته باشید چنانچه به هر دلیل قادر به رفع مشکل ماشین لباسشویی خود نبودید پرسنل تیم تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به شما همشهریان محترم می‌باشند.