خرید از سایت نیوشا به منظور لاغری شکم و پهلو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

امروزه آگاهی مردم نسبت به فواید استفاده از گیاهان دارویی رشد فزاینده ای یافته است. به شکلی که بسیاری از انسان ها از خواص حداقل یک نوع گیاه دارویی به طور مستمر در زندگی روزانه خود بهره می برند. همین امر نیز سبب ایجاد مشاغل جدیدی در زمینه ارائه فرآورده های حاصل از گیاهان دارویی شده است. سایت نوشاتی یکی از سایت های فعال در کشور می باشد که در زمینه فروش انواع محصولات حاصل از گیاهان دارویی فعالیت می نماید. خرید از سایت نیوشا به کاربران این امکان را می دهد تا در فضایی کاملا حرفه ای خریدی مطمئن را تجربه نمایند. ارائه محصولات با کیفیت برند نیوشا یکی از امتیازات برای مشتری هایی است که اقدام به خرید از سایت نیوشا می نمایند.

نوشاتی یکی از فروشگاه های اینترنتی فعال در کشور می باشد. این فروشگاه از سال 1396 به صورت مستمر در زمینه فروش محصولات شرکت نیوشا نیک فعالیت می نماید. محصولات ارائه شده در این فروشگاه همگی از محصولات اصل شرکت نیوشا نیک و با بهترین و مرغوب ترین کیفیت ممکن می باشد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در زمان تولید محصولات سبب ارتقاء سطح کیفی محصولات تولید شده توسط برند نیوشا شده است. از جمله محصولاتی که توسط برند نیوشا تولید و در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد می توان به پک های چاقی و لاغری، دمنوش های ترکیبی و جعبه های پذیرایی اشاره نمود. کاربران می توانند با مراجعه به سایت نوشاتی تمام محصولات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری نمایند. اعتماد شما خریداران گرامی به برند نیوشا ضامن ارائه خدمات ما با بهترین کیفیت در فروشگاه نوشاتی می باشد. در ادامه این متن به بررسی برخی از محصولات ارائه شده توسط نوشاتی در زمینه لاغری شکم و پهلو ها خواهیم پرداخت.

 

 

علت افزایش حجم در ناحیه شکم و پهلو چیست؟

بدن انسان به طور مداوم از غذایی که روزانه مصرف می نماید انرژی دریافت می کند. البته میزان نیاز بدن انسان به انرژی در رنج متعادلی قرار دارد. در نتیجه افزایش میزان کالری دریافتی بدن سبب انباشت آن در قسمت های مختلف به صورت چربی های مازاد می شود. معمولا چربی های اضافه در بخش های خاصی از بدن بیشتر از سایر نواحی متراکم می شوند.

شکم و پهلو از نواحی مهم بدن انسان می باشند که محل اصلی ذخیره بخش زیادی از چربی مازاد تولید شده در بدن نیز است. البته افزایش تراکم چربی در ناحیه شکم و پهلوها می تواند خود عامل مهمی در وقوع بیماری های زمینه ای مانند دیابت شود. در نتیجه یکی از مهمترین مواردی که افراد چاق باید در نظر داشته باشند لاغری شکم و پهلوها به وسیله رژیم غذایی، تحرک جسمانی و در نهایت استفاده از مکمل های گیاهی به منظور لاغری می باشد.

لاغری شکم و پهلو

 

بررسی برخی از مهمترین دلایل اهمیت کاهش وزن

یکی از مهمترین بخش های بدن حفره شکمی می باشد که محل قرارگیری اعضای مهمی مانند معده، روده، کبد، کلیه ها و کیسه صفرا می باشد. در نتیجه بخش بزرگی از اعضای حیاتی و سیستم گوارشی بدن در این ناحیه قرار گرفته است. یکی از مواردی که می تواند عملکرد کلی این اعضا را تحت تاثیر قرار دهد افزایش میزان چربی در ناحیه ی حفره شکمی می باشد. در نتیجه افزایش تراکم چربی های بدن در ناحیه ی شکم و پهلو از بدترین انواع چاقی می باشد که خود می تواند عامل اصلی بروز بیماری های زمینه ای نیز در نظر گرفته شود. بیماریهایی مانند دیابت و یبوست، مشکلات کلیوی و کم تحرکی روده ها می تواند در اثر افزایش وزن شکم و پهلوها ایجاد شود. در نتیجه لاغری شکم و پهلو از موارد هی است که باید توسط افراد به آن توجه ویژه ای شود.

 

بررسی برخی از روش های متداول برای لاغری شکم و پهلو

برای کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو باید به این نکته توجه نمود که عموما این بخش از بدن دارای چربی های زیر پوستی می باشد. معمولا این نوع چربی ها به عنوان مقاوم ترین نوع چربی انباشته شده در بدن شناخته می شوند. البته نکته مهم این است که این چربی ها از نظر متابولیکی نسبت به سایر انواع چربی های موجود در بدن فعال تر می باشند. در نتیجه با رعایت برخی نکات کاربران به راحتی می توانند این چربی ها را از بین ببرند. در ادامه قصد داریم تا با شما عزیزان به بررسی برخی از روش های کاربردی برای کاهش سایز در ناحیه شکم و پهلو ها بپردازیم.

یکی از مهمترین مواردی که فرد باید در نظر داشته باشد تا به واسطه آن بتواند اسباب لاغری شکم و پهلوی خود را فراهم نماید کنترل میزان کالری تزریق شده به بدن می باشد. خوردن و آشامیدن راهکار اساسی بدن برای تامین انرژی می باشد. در نتیجه ساختار بدن به گونه ای شکل گرفته که مازاد انرژی دریافتی را به صورت توده های متراکم تحت عنوان توده های چربی ذخیره می نماید. در نتیجه شما با اندازه گیری دقیق میزان کالری دریافتی بدن خود می تواند از ذخیره چربی مازاد در بدن خود جلوگیری نمایید.

3

ورزش راهکار مناسب برای تناسب اندام

افزایش فعالیت بدنی مانند روزی 20 دقیقه پیاده روی مستمر یکی از مناسب ترین راهکارهای ارائه شده در بحث لاغری شکم و پهلو می باشد. همانگونه که در قسمت قبل نیز به آن اشاره نمودیم چربی های موجود در ناحیه شکم و پهلو از نظر متابولیکی دارای ساختاری فعال می باشند. در نتیجه انجام فعالیت بدنی مستمر در کنار رژیم غذایی مناسب و استفاده از دمنوش های لاغری گیاهی می تواند در از بین بردن این چربی ها نقش داشته باشد.

 

بررسی تاثیر استفاده از دمنوش های گیاهی برای کاهش وزن

یکی از نتایج مثبتی استفاده از دمنوش های لاغری برای بدن افزایش میزان سوخت و ساز و در نهایت افزایش چربی سوزی در بدن می باشد. البته استفاده از این دمنوش ها می تواند مواد مغذی مورد نیاز بدن را برای شما فراهم نمایند. کاهش اشتهای کاذب نیز از دیگر موارد مهمی است که در لاغری شکم و پهلو با استفاده از دمنوش های لاغری اهمیت دارد. در نهایت ی توان اینگونه بیان نمود که کاربران گرامی با خرید از سایت نیوشا و استفاده از پک های لاغری این شرکت می توانند در شرایطی مطمئن و اصولی به وزن ایده آل خود نزدیک شوند.

از جمله محصولات ارائه شده در سایت نوشاتی به منظور لاغری شکم و پهلوها می توان به پک های لاغری 20 روزه، 40 روزه، 80 روزه، 120 روزه و همچنین سوپر پک لاغری شرکت نیوشا اشاره نمود. شما با خرید از سایت نیوشا می توانید از فواید استفاده از انواع دمنوش های گیاهی در زندگی روزانه خود بهره مند شوید.