قیمت روز توری سرندی ، سیم آرماتور بندی و مفتول گالوانیزه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

توری سرندی مانند یک ورق مشبک، از ترکیب مفتول های بافته شده ایجاد می شود. فضاهای خالی ایجاد شده از بافته شدن مفتول ها، چشمه نام دارند. وجود چشمه ها، باعث ایجاد انعطاف پذیری در توری می گردد. همچنین موج دار بودن مفتول های استفاده شده در توری، مقاومت توری و یکنواختی چشمه ها را افزایش می دهد ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

توری سرندی

همانطور که از نام این محصول فولادی و استیل بر‌می‌آید، در سرند کردن و غربال‌گری انواع مواد و مصالح همچون شن و ماسه کاربرد دارد. موارد استفاده توری سرندی فولادی و استیل دارای بازه بزرگی است ولی غربال شن و ماسه شناخته‌شده‌ترین آنهاست .

توری سرندی فولادی ، نوعی از توری های مفتولی با ساختار بافت هستند ساختار موج دار مفتول های به کار رفته در تار و پود این توری ها، ساختاری محکم تر به آن می بخشد از تابیده شدن مفتول ها ساختارهای منفذ مانند به نا چشمه تشکیل می شود که برای ثابت ماندن شکل چشمه ها و مستحکم تر شدن توری، مفتول های موج دار، پس از آنکه در هم تنیده شدند، در نقاط اتصال، به یکدیگر جوش داده می شوند .

 

ض2

 

به طور کلی بافت این نوع توری بسیار به بافت پارچه نزدیک است. در بین رشته‌های مفتول استفاده شده در ساخت این محصول، فضاهای خالی‌ای وجود دارد که به آن‌ها چشمه یا حفره گفته می‌شود. چشمه‌ها به توری سرندی این امکان را می‌دهند که مواد مختلف را الک کرده و آن‌ها را از هم تفکیک کند .

 

سیم آرماتوربندی چیست ؟

مفتول آرماتوربندی از سیم فولادی کربنی ساخته شده است که برای اتصال و ارتباط فلزی به کار می رود. این سیم با استفاده از تابکاری حرارتی به دست می آید و خصوصیات شاخص آن را برای استفاده اصلی خود فراهم می کند. این سیم هم در ساخت و ساز عمرانی و هم در بخش کشاورزی مورد استفاده صنایع خاص قرار می گیرد. از این رو، در ساخت و سازهای شهری نیز، سیمی تحت عنوان  سیم سوخته  نیز شناخته می شود که برای تنظیمات آهن مورد استفاده قرار می‌گیرد  .

برای استعلام قیمت سیم آرماتوربندی می توانید با کارشناسان فولادین در ارتباط باشید .

سیم آرماتوربندی با توجه به ضخامت مفتول آن در انواع مختلف دسته‌بندی می‌شود که هر‌کدام کاربردهای گوناگونی دارند. مفتول سیاه با ضخامت 1.5 میلی‌متر از پر کاربرد ترین نوع این محصول است. علاوه بر این در ضخامت‌های مختلف و کاربرد های متنوع می‌توان از سیم آرماتوربندی استفاده نمود. از نمونه‌های آن می‌توان به ضخامت‌های 4 و 5 میلی‌متر اشاره کرد. به طبع هرچه ضخامت مفتول این محصول‌ بالاتر رود قیمت بیشتری هم پیدا می‌کند .

 

 

قیمت مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه یکی از مقاطع فولادی مهم در صنایع مختلف است که دارای مقاومت و انعطاف‌پذیری بسیار بالایی در برابر آسیب‌دیدگی‌ها و خوردگی‌هاست. از این محصول به‌عنوان تقویت کننده کابل‌های برق، در ساختمان‌سازی، در صنعت کشاورزی و… استفاده می‌شود . قیمت این محصول به صورت روزانه دچار تغییر می شود .

 

ض3

 

توری چیست ؟

توری یک شبکه فلزی می باشد که از بافته شدن سیم مفتولی یا برش ورق فلزی تولید می شود و به منظور ایجاد امنیت و حصار کشی در یک محیط از توری استفاده می‌شود ،  امروزه استفاده از این محصول فلزی و انواع آن برای اینکار بسیار رایج است . این محصول مهم و پرکاربرد در اجناس و اندازه‌های مختلف طولی ، عرضی و قطر (در نوع مفتولی) تولید و عرضه می شود . یکی از پارامترهای مهم ظاهری آن شکل شبکه یا چشمه توری است که در اشکال دایره، لوزی، متوازی‌الاضلاع، شش ضلعی و… وجود دارد؛ البته به علت بافته شدن سیم چشمه دقیق نیست ولی در نوعی که از ورق تهیه می‌شود، چشمه‌های دقیق دایره‌ای یا سایر اشکال با قالب‌زنی به دست می‌آید .